Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 20-01-15, 17:33   #31
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Eh, asta era a doua(si mai ieftina) capra a lui shrink , nu o stiam, doar auzisem ca mai are una.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 20-01-15, 21:41   #32
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by Zakk View Post
Ce de activitate pe acest topic,Capriul verde nu a fost cumva al lui Shrink? spor la treaba in continuare...
normal ca e activitate, la tastat inainte la munca fizica inapoi daca mai are inca un capri gri mult mai meserias ca asta despre el e vorba multumesc...
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 20-01-15, 21:46   #33
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Eh, asta era a doua(si mai ieftina) capra a lui shrink , nu o stiam, doar auzisem ca mai are una.
despre piesa asta era vorba...nu dau nici unde de ea si nu as vrea sa fiu nevoit sa adaptez altceva...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	alternator.jpg
Views:	98
Size:	118.5 KB
ID:	3066799  
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 21-01-15, 00:59   #34
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

cauta pe E-bay.co.uk si daca cumva o fi asemanatoare cu cea de V4 Essex sau o avea cineva asa ceva, ti-o cumpar

Eu de V6 am multe piese, dar din pacate nu sunt compatibile.

Si da, Shrink il are pe acela gri frumos
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 21-01-15, 09:33   #35
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Da, cu siguranta asta verde a fost tot a lui Shrink (sau cel putin el le avea de vanzare pe amandoua, si ala gri si asta verde).

Din cate tin minte pretul cerut la inceput era mare (3200 E) tinand cont ca la asta verde actele nu sunt complete iar motorul era kaput.

http://www.classiccarclub.ro/index.p...ails&burid=585

@ young_timer,
spor la treaba in continuare.
Am inteles ca motorul este V4 dar nici Shrink nici tu nu ati pomenit de capacitatea cilindrica. Motoare V4 au fost de 1,3-1,5 -1,7 pt modelele nemtesti, iar la englezi a fost un V4 de 2,0.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 21-01-15, 12:36   #36
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Din cate stiam 2.0 era pus doar pe transit.
Da, chiar, cat a fost "halatul"? (pe privat imi poti spune daca vrei)
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 21-01-15, 20:09   #37
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Da, cu siguranta asta verde a fost tot a lui Shrink (sau cel putin el le avea de vanzare pe amandoua, si ala gri si asta verde).

Din cate tin minte pretul cerut la inceput era mare (3200 E) tinand cont ca la asta verde actele nu sunt complete iar motorul era kaput.

http://www.classiccarclub.ro/index.p...ails&burid=585

@ young_timer,
spor la treaba in continuare.
Am inteles ca motorul este V4 dar nici Shrink nici tu nu ati pomenit de capacitatea cilindrica. Motoare V4 au fost de 1,3-1,5 -1,7 pt modelele nemtesti, iar la englezi a fost un V4 de 2,0.
Actele chiar daca nu erau complete, erau ok...si pana la urma am reusit, cum am mentionat si mai sus, sa rezolv problema asta...legat de motor se poate vedea pe imagini in ce stadiu a fost, dar cum am mai spus important e ca mergea...asta a contat mult in momentul in care am cumparat-o. Poate o sa detaliez mai in detaliu aventura pe care am trait-o in drumul de la tg-mures pana acasa..aventura nu
gluma legat de pret te asigur ca nu am dat atat pe ea eu zic ca am platit exact cat facea masina in starea in care era, deci zic ca si eu si el am fost multumiti nu regret achizitia facuta...chiaaaar nuuuu
Motorul e 1.5 cod EX de 60 de cai. Nici eu nu am auzit de motor de 2.0 pe Capri dar poate ca ma insel... Nu sunt asa bine informat cand vine vorba de marca Ford
__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 21-01-15, 20:13   #38
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
cauta pe E-bay.co.uk si daca cumva o fi asemanatoare cu cea de V4 Essex sau o avea cineva asa ceva, ti-o cumpar

Eu de V6 am multe piese, dar din pacate nu sunt compatibile.

Si da, Shrink il are pe acela gri frumos
Si de V6 ai avea un suport? Din cate am inteles sunt aprox la fel doar ca cel de V6 e mai lung. Oricum sap si pe ebay si daca gasesc ceva stiu unde sa te gasesc iar alternatorul cred ca merge si de pe V6...zic bine?
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 09:08   #39
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by young_timer View Post
Actele chiar daca nu erau complete, erau ok...si pana la urma am reusit, cum am mentionat si mai sus, sa rezolv .............am fost multumiti nu regret achizitia facuta...chiaaaar nuuuu
...........................
Motorul e 1.5 cod EX de 60 de cai. Nici eu nu am auzit de motor de 2.0 pe Capri dar poate ca ma insel... Nu sunt asa bine informat cand vine vorba de marca Ford
Motoare 2.0 au fost pe Capri tot timpul, L4, V4 (numai pe mk1) si V6... (au mai fost V6 2.3 - 2.6 - 2.8 - 3.0 - 3.1, si ceva V8 ) Au existat variante cu turbo, au existat si variante pe injectie.

Pe Capri mk1 au fost si motoare de 2.0 V4 de 92cp (interesant ca erau mai tari decat 2.0 V6 de 85 si 90cp). Cum am spus mai inainte, astea erau in oferta englezoilor:
http://www.fordcapri.co.uk/mk1/stand...2000gtspec.htm

Last edited by capricosti; 22-01-15 at 09:17.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 09:46   #40
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Motoare 2.0 au fost pe Capri tot timpul, L4, V4 (numai pe mk1) si V6... (au mai fost V6 2.3 - 2.6 - 2.8 - 3.0 - 3.1, si ceva V8 ) Au existat variante cu turbo, au existat si variante pe injectie.

Pe Capri mk1 au fost si motoare de 2.0 V4 de 92cp (interesant ca erau mai tari decat 2.0 V6 de 85 si 90cp). Cum am spus mai inainte, astea erau in oferta englezoilor:
http://www.fordcapri.co.uk/mk1/stand...2000gtspec.htm
Ma refeream la motoare V4 de 2.0 Nu stiam de motorul asta pt ca in oferta pt Germania nu e prezent...dar cu siguranta ca e o raritate si pe insula...
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 17:42   #41
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by young_timer View Post
Si de V6 ai avea un suport? Din cate am inteles sunt aprox la fel doar ca cel de V6 e mai lung. Oricum sap si pe ebay si daca gasesc ceva stiu unde sa te gasesc iar alternatorul cred ca merge si de pe V6...zic bine?
Probabil am, nu mai stiu dar iti voi da ceva linkuri cu pozele pieselor de ford si poate gasesti ceva pe acolo

Asa deci, si Capra cu v4 - 2.0 :P
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 21:18   #42
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Probabil am, nu mai stiu dar iti voi da ceva linkuri cu pozele pieselor de ford si poate gasesti ceva pe acolo

Asa deci, si Capra cu v4 - 2.0 :P
Trimite sa vedem poate ma lipesc de ceva
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 21:45   #43
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Spor la treaba cu masina,ai ceva de munca!
Si fiindca tot esti la capitolul motor,ai vreo sursa de unde sa iei garniturile de la chiulase,simeringuri ceva?eventual un manual de reparatii?
Aici poti sa gasesti acelasi manual pe care l-am cumparat eu ...
http://www.capri.pl/library/manuals/capri1-d-1968
young_timer is offline   Reply With Quote
Old 22-01-15, 21:52   #44
young_timer

Stage 3
 
young_timer's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Pana imi fac curaj sa ma apuc de motor am reconditionat etrierii...as face orice numai sa nu ma apuc de motor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0485.JPG
Views:	60
Size:	2.63 MB
ID:	3067260   Click image for larger version

Name:	IMG_0513.JPG
Views:	68
Size:	1.50 MB
ID:	3067261   Click image for larger version

Name:	IMG_0514.JPG
Views:	59
Size:	1.57 MB
ID:	3067262  

young_timer is offline   Reply With Quote
Old 23-01-15, 09:55   #45
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969

Quote:
Originally Posted by young_timer View Post
Ma refeream la motoare V4 de 2.0 Nu stiam de motorul asta pt ca in oferta pt Germania nu e prezent...dar cu siguranta ca e o raritate si pe insula...
In prezent orice Capri este o raritate, chiar si pe insula. Capri a fost insa o masina fabricata in multe exemplare.
Capri mk1 s-a fabricat in peste 1 200 000 (un milion doua sute mii ) de exemplare, iar Capri cu motor V4 2.0 nu a fost deloc o raritate pe insula in vremea aia pt ca era cea mai convenabila alegere pret/performanta, peste 2.0 V4 erau doar motoarele V6 3.0-3,1, mai performante dar mult mai scumpe. In Europa continentala optiunea performata/pret era V6 2.3.

Dar sa revenim la caprele noastre
Degeaba cheltuiesti bani pt piese si manopera cu reconditionarea motorului daca o sa-i pui acelasi carburator vechi, uzat, decalibrat, dereglat Nu este o solutie sa-l carpesti tot pe ala. Ar trebui sa ai in vedere un buget serios pt un carburator nou daca vrei sa te bucuri cu adevarat de masinuta, altfel vei avea in continuare neplaceri din cauza proastei functionari a motorului...

Last edited by capricosti; 23-01-15 at 09:59.
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -