16-01-15, 20:30
|
#16
|
Stock
Join Date: Jan 2015
Posts: 6
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
multa bafta si app daca poti sa pui si u filmlet cu masina ca sunt tare entuziasmat de o sa iasa spor la treaba
|
|
|
17-01-15, 17:28
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Dupa cum se poate vedea in imaginile care le-am postat mai sus capacul distributiei, broasca , capacul termostatului si multe alte piese din aluminiu erau intr-o stare deplorabila. Am incercat la inceput dupa ce am vazut un filmulet pe youtube sa las piesele 2 saptamani intr-o vana cu motorina. Fara rezultat. Am incercat apoi ceva solutie industriala speciala foarte chimica. Aceasta a curatat toata murdaria dar piesele au ramas patate.Nu era ceva care sa ma multumeasca. Apoi din intamplare am aflat ca unchiul meu lucreaza la o firma care are o camera de sablare unde se poate sabla si ceva asa moale ca aceste capace. Si chiar el era cel care lucra acolo totul a venit ca o manusa Am reusit sa vopsesc si blocul motor cu vopsea rezistenta la temperatura cu albastru Ford. Eu zic ca arata bine. Capacele de culbutori si suporti motorului sunt sablate si vopsite electrostatic.
__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
Last edited by young_timer; 17-01-15 at 17:31.
|
|
|
17-01-15, 17:33
|
#18
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Spor la treaba cu masina,ai ceva de munca!
Si fiindca tot esti la capitolul motor,ai vreo sursa de unde sa iei garniturile de la chiulase,simeringuri ceva?eventual un manual de reparatii?
|
|
|
17-01-15, 17:41
|
#19
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by julaikos
Spor la treaba cu masina,ai ceva de munca!
Si fiindca tot esti la capitolul motor,ai vreo sursa de unde sa iei garniturile de la chiulase,simeringuri ceva?eventual un manual de reparatii?
|
Multumesc. Iti pot face rost garniturile de chiuloasa si simeringuri, dar setul complet nici o sansa sa mai dai de el. Eu am primit setul complet de la cel de la care am cumparat masina. Manualul de reparatii l-am cumparat de pe motomobil.com si la cati bani am platit pe el speram sa primesc altceva decat o copie intr-un dosar cu sina Daca ai nevoie de el ii fac un xerox si il pun pe posta. E pt toate modelele MK1.
|
|
|
17-01-15, 19:59
|
#20
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
M-ar interesa mai mult partea de motor,fiindca s-ar putea sa fie acelasi motor cu v4-le de pe taunus
|
|
|
17-01-15, 20:12
|
#21
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by julaikos
M-ar interesa mai mult partea de motor,fiindca s-ar putea sa fie acelasi motor cu v4-le de pe taunus
|
Motorul e acelasi.Lasa pe mesaj adresa de mail si vb mai multe.
|
|
|
17-01-15, 23:04
|
#22
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Sunt pregatite si toate piesele pt motor...mai am doar cateva maruntisuri de cumparat...
|
|
|
19-01-15, 19:23
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
bun asa. spor si sa pui poze cu evolutia
|
|
|
19-01-15, 19:52
|
#24
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by daman
bun asa. spor si sa pui poze cu evolutia
|
Multumesc. Cu siguranta va voi tine la curent cu evolutia Apropo am un BMW E12 525 iar urmatoarea masina sper sa fie un E21 Am boala de mic pe ele...
|
|
|
20-01-15, 00:31
|
#25
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Capra asta verde cred ca fost din Roman(avea nr de NT pe CIV?), stiu firul pana la un punct, pe urma s-a rupt A avut diverse preturi, culori parca..cine stie cu cat ai luat-o tu si de la a cata mana
Pacat ca n-ai intrebat si pe altii, iti aduceam un Haynes original si cre ca mai ieftin decat a fost pe motomobil
Te pot ajuta cu alte cele de prin UK, patria Fordurilor clasice?
Am avut si eu un MK I V4 1.3 din 70, acum e la Zoli de pe pagina 1. Am avut un bloc ruginit cu axa si ceva maruntaie prin el, l-am dat unui prieten cu 50 lei sa-si faca masa, s-o expuna in magazinul de piese auto..
Quote:
Originally Posted by julaikos
M-ar interesa mai mult partea de motor,fiindca s-ar putea sa fie acelasi motor cu v4-le de pe taunus
|
Pot procura manuale Haynes din UK, vin in tara pe 28-29 si am o gramada de manuale de impartit la colegi forumisti, baga repede ce te intereseaza si ti-l aduc next week. Si piese daca vrei dar probabil dureaza mai mult pana vin, alea poate pe la vara/toamna cand mai aduc alte manuale, piese, etc
|
|
|
20-01-15, 13:11
|
#26
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Capra asta verde cred ca fost din Roman(avea nr de NT pe CIV?), stiu firul pana la un punct, pe urma s-a rupt A avut diverse preturi, culori parca..cine stie cu cat ai luat-o tu si de la a cata mana
Pacat ca n-ai intrebat si pe altii, iti aduceam un Haynes original si cre ca mai ieftin decat a fost pe motomobil
Te pot ajuta cu alte cele de prin UK, patria Fordurilor clasice?
Am avut si eu un MK I V4 1.3 din 70, acum e la Zoli de pe pagina 1. Am avut un bloc ruginit cu axa si ceva maruntaie prin el, l-am dat unui prieten cu 50 lei sa-si faca masa, s-o expuna in magazinul de piese auto..
Pot procura manuale Haynes din UK, vin in tara pe 28-29 si am o gramada de manuale de impartit la colegi forumisti, baga repede ce te intereseaza si ti-l aduc next week. Si piese daca vrei dar probabil dureaza mai mult pana vin, alea poate pe la vara/toamna cand mai aduc alte manuale, piese, etc
|
Pe carte imi apare doar un proprietar, cel din CJ deci tot ce-i posibil sa fi fost prin NT. In 40 de ani avea timp sa umble mult Oricum se vad cateva straturi de vopsea pe ea, deci a avut multe schimbari de look iar verdele specific gardului cu care a fost vopsita ultima data e cel mai cool
Chiar dupa ce am comandat am dat peste un post de-al tau si mi-a cazut fatza cand am vazut "copia" mai invata omul si din greseli...bine ca stiu acum daca am nevoie de ceva apelez cu incredere poate ma ajuti si cu ceva info daca ai avut si tu asa ceva...
|
|
|
20-01-15, 14:51
|
#27
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Sau poate ca nu o fi aceeasi masina, e pe aici pe forum la un coleg(el a vandut-o in SB si de acolo...), la el avea motorul stricat, a mai cumparat unul de 1.5 de pe forum pt a face din2 unul bun.
Tocmai mi-am amintit ca englezii aveau V4 si V6 variantele Essex, nu stiu daca dau peste ceva V Cologne dar stau cu ochii in 16
Am avut si BMW E12 dar 528i :P
Pt botosu ala de cal vrei manual? Parca am vazut ca ar exista(pt W123 este de 250/280 carb/injectie si alt manual pt diesel) dar n-am cautat in mod special.
|
|
|
20-01-15, 15:17
|
#28
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Sau poate ca nu o fi aceeasi masina, e pe aici pe forum la un coleg(el a vandut-o in SB si de acolo...), la el avea motorul stricat, a mai cumparat unul de 1.5 de pe forum pt a face din2 unul bun.
Tocmai mi-am amintit ca englezii aveau V4 si V6 variantele Essex, nu stiu daca dau peste ceva V Cologne dar stau cu ochii in 16
Am avut si BMW E12 dar 528i :P
Pt botosu ala de cal vrei manual? Parca am vazut ca ar exista(pt W123 este de 250/280 carb/injectie si alt manual pt diesel) dar n-am cautat in mod special.
|
Tot ce-i posibil sa nu fie asta...oricum si asta are un trecut dubios se vede ca s-a umblat la motor la greu si s-au facut ceva adaptari romanesti..gen carburator Dacie ,suport alternator cu brevet de inventator,alternator rusesc...si multe altele...dar am cumparat masina pt ca motorul functiona(am venit cu ea pe roti de la TG-Mures), deci cam am toate piesele sa pot sa-l ansamblez.Poate ma ajuti cu un suport de alternator si un alternator..pun ceva imagini cu ce am nevoie mai incolo.
Bmw-ul E12 e bijuteria coroanei e o placere sa merg cu el...140 km/h
fara probleme...
Mercedesul e W114 coupe...si chiar am nevoie de un manual pt ca nu mai stiu cum vin toate la carburatoare. Si nu am gasit o masina cu 250C doar 250CE sa pot vedea cum vin puse exact. Gasim??
|
|
|
20-01-15, 15:36
|
#29
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Cautam
Am transpotat unul cu platforma de la AR la bucale acum cativa ani, stare ff buna dar cu 240D, adus din Austria. S-a vandut in Ro cu 300-350 Eu data acte
Capra mea avea motorul nefunctional, tot Carfil pe el si alternator de altceva cu suport manufacturat parca, tabla proasta, reparata de niste pustani, interior uzat, acte vechi, i-am facut CIV si l-am vandut ieftin la 700 EU.
|
|
|
20-01-15, 15:48
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Masina mea Old School - Ford Capri MK1 1969
Ce de activitate pe acest topic,Capriul verde nu a fost cumva al lui Shrink? spor la treaba in continuare...
|
|
|
|
|