Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 16-09-14, 23:48   #1
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Trabant 1.1 Kombi.

Salut forum !

O să încep cu o mică povestioară.

Deși în principiu sunt un fan JDM, unele mașini europene vechi au farmecul lor. Cu toate că mașini precum BMW E9, E21, VW Scirocco etc au farmecul lor aparte(a se citi sunt bine rău), mie din motive neînțelese îmi plac mașinile din fostul bloc comunist. Au un aer anume, care ne aduce aminte de o eră pe care cu sigurnață nu e o idee bună să o uităm, căci dacă o uităm avem toate șansele s-o repetăm. Asta plus că din copilăria mea, prima amintire cu o mașină e cu trabantul mamei mele cu care m-a dus și la mare, am fost adus de la maternitate etc etc etc.

Totul a început într-o zi vara asta când mi-am sunat 3 prieteni, i-am luat pe sus și ne-am dus în Ungaria cu Suzuki-ul meu. Vorbisem deja la un dealer auto, unde aveau 2 trabanturi 1.1 .L-am ales pe cel kombi că mi-a plăcut mai mult și l-am condus 650KM până la București fără belele majore.

De la bun început a fost o mașină care s-a vrut a fi făcută de mine cu ajutorul prietenilor mei pe bani cât mai puțini.

Ca modificări până în momentul de față, pot număra: suspensie stock modificată și scurtată, jante pe 15" de tablă, de proveniență românească (a se citi că le-am dat jos de pe un logan taxi lovit) cu gume 185 45, ștergătoare cromate, trapă de Renault Twingo, volan „șport” în culoarea jantelor, EQ pe 7 benzi cu amplificare 4x50RMS cu 6 difuzoare prin mașină, toate lateralele interiorului refăcute cu ajutorul prietenilor, îmbrăcate cu un material în ton cu scaunele, și cam atât.

Ca modificări pe viitor, aș vrea să-l aduc cât mai aproape de aspectul trabanturilor „clasice” pe care le știm cu toții, adică bări, stopuri și alte elemente ce diferențiază 1.1 de restul trabi-urilor normale.

Trabant 1.1 are DE FABRICĂ motor de 1038cmc de VW în 4 pistoane, cu 40cp, cutie în 4 trepte din podea, nu la volan și coilovere față-spate precum la VW Golf 1-3, la mine suspensia spate fiind independentă pe semipunți, iar camber-ul se reglează singur în funcție de cât de jos merge mașina, ca la bmw e21. Asta doar pentru că toată lumea mă întreabă ce motor i-am pus că nu sună a Trabant. Practic e un Polo din anii '80 cu caroserie de trabant.

Mulțumiri speciale către LOW SOCIETY care m-au ajutat cu multe la această mașină, de la achiziționare, la suspensie și roți. Fiecare a ajutat cu ce a putut, de la un set de anvelope, la manoperă la greu, probe teste etc. De asemenea big up MGS Auto care mi-au montat plafonul impecabil și Detailing Auto Alex (mogoșoaia) pentru plafonul în sine și pentru montajul cauciucurilor și a valvelor cromate cu o atenție neîntâlnită în alte părți.

__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 17-09-14, 00:00   #2
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Trabant 1.1 Kombi.

Daca aveam valuri pentru surf la Marea Neagra, masina asta era de vis cu doua placi pe plafon parcata langa faleza.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 17-09-14, 08:42   #3
AnduGTR

Stage 5
 
AnduGTR's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of:
[MACS]
[FORD]
Default Re: Trabant 1.1 Kombi.

Foarte tare masina, mai ales ca e varianta cu motorul in 4 pistoane. Imi place maxim. Un fel de Trabant Shooting Brake. o sa urmaresc cu interes acest thread. Spor la treaba cu masina.
__________________
Real car guys respect other car guys !
AnduGTR is offline   Reply With Quote
Old 02-10-14, 21:08   #4
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Trabant 1.1 Kombi.

puțină băiețeală :
Bong is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -