14-02-14, 19:56
|
#16
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Lada 2106 made in russia
Quote:
Originally Posted by dre73
... jante oldschool cu et mai mare care sa incapa la limita ...
|
ET mai mare = roata mai inauntru, sub masina, asta voiai sa spui sau taman invers?
|
|
|
14-02-14, 20:28
|
#17
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 867
|
Re: Lada 2106 made in russia
Quote:
Originally Posted by john17
ET mai mare = roata mai inauntru, sub masina, asta voiai sa spui sau taman invers?
|
da asta am spus.stiu ce reprezinta si cum se masoara et-ul cu siguranta si tu stii dar multi habar n-au:et mic=buza mare janta iese in exterior et mai mare =buza mai mica oala mai mare janta mai in interior sau sub masina cum vrei sa-i zici.
|
|
|
14-02-14, 23:21
|
#18
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: Lada 2106 made in russia
Fiecare e cu parerea lui.
Parerea mea este urmatoarea.
Arata chiar foarte bine.Pana la urma e masina omului,poate sa isi puna si evazari de nu stiu ce masina.Cel mai mult conteaza sa arate bine si arata chiar foarte bine.
Felicitari!
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
|
|
|
16-02-14, 15:29
|
#19
|
Stage 1
Join Date: Feb 2014
Posts: 12
|
Re: Lada 2106 made in russia
Masina e super .Prima masina a tatalui meu a fost o lada 2106 , si sper ca si eu sa am asa masina ,dar in stilul Lowrider.
|
|
|
16-02-14, 19:15
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Feb 2014
Posts: 12
|
Re: Lada 2106 made in russia
Masina e super .Prima "dragoste automobilistica'' a tatalui meu a fost o lada 2106 , si sper ca si eu sa am asa masina ,dar in stilul Lowrider.
|
|
|
16-02-14, 20:34
|
#21
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,186
|
Re: Lada 2106 made in russia
arata foarte bine masina. am avut si eu lada 2101 si nu stiu de ce toata lumea zice ca e limitata constructiv.
poti pune pe ea motor, cutie, diferential si frane fata de fiat 131, inclusiv mirafiori.
eu am avut pe a mea pus cutia in 5 trepte si motorul de 1.6 si 100cp si mergea de rupea. nu am facut nici o modificare, merge totul la fix inclusiv pe suporti, lada fiind un fiat la baza.
__________________
old vw's dont leak oil! they just mark their spot!
|
|
|
16-02-14, 21:43
|
#22
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Lada 2106 made in russia
1. Piesele de 131 sunt extrem de rare
2. E limitata din pricina conceptiei vechi, nici 131 nu e vreun ultim racnet (mai degraba o ultima zvarcolire a tractiunii spate la Fiat). Sa nu uitam ca Escortul vechi, campion de raliuri, a fost batut lejer pe circuit de un Focus de serie, iar timpii pe probe ai wrc-urilor de 300 cp sunt mai buni decat ai monstrilor de gr B care aveau mai mult decat dublu!
Tehnologia a avansat mult, dar asta nu inseamna in nici un caz ca Lada nu poate fi un proiect misto. Personal cel mai tare ma deranjeaza farurile galbene...
|
|
|
17-02-14, 06:50
|
#23
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,186
|
Re: Lada 2106 made in russia
Quote:
Originally Posted by john17
1. Piesele de 131 sunt extrem de rare
2. E limitata din pricina conceptiei vechi, nici 131 nu e vreun ultim racnet (mai degraba o ultima zvarcolire a tractiunii spate la Fiat). Sa nu uitam ca Escortul vechi, campion de raliuri, a fost batut lejer pe circuit de un Focus de serie, iar timpii pe probe ai wrc-urilor de 300 cp sunt mai buni decat ai monstrilor de gr B care aveau mai mult decat dublu!
Tehnologia a avansat mult, dar asta nu inseamna in nici un caz ca Lada nu poate fi un proiect misto. Personal cel mai tare ma deranjeaza farurile galbene...
|
nu sti niciodata pe unde poti da de unul. stiu unul in brasov cum urci pe colina universitatii.
|
|
|
17-02-14, 11:35
|
#24
|
Suzuki Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Lada 2106 made in russia
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
17-02-14, 21:51
|
#25
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 2106 made in russia
Si ma rog, dintre linkurile aratate de tine, care mai are motor de Lada ? primul e SR20 de nissan, al doilea e de Lada cu modificari imense, si fiabilitate scazuta, iar al treilea e cu motor de nissan. O lada fara motorul ei NU E LADA !!! doar la caroserie e !!!
Din motorul ei, in cazul de 1.6 se pot scoate aspirat 160 cp, asta e limita motorului original. Desii azi se gasesc blocuri de 1.7 cu lant dublu ca pe vremuri, care se poate face de 1.8 1.9 si 2000 cu alti arbori cotiti si pistoane ( din 79 alezaj x 80 cursa se poate obtine 82x80 84x80 84x82 si 84x84 maximul). Insa cati sunt dispusi sa bage bani in blocuri motor rare (~100-150 Euro 1 buc), in biele cu profil H (~300e), arbore cu cursa marita si nitrurat + usurat (300e), pistoane forjate (~300 e), chiulasa cu supape marite si portata ( ~300 e), axa +patina pe rulment+ pinion reglabil (~300 e) galerii+carburatoare (~300e), volanta usurata + alte prelucrari (~150e) + cateva sute pe manopera sa faca un motor de maxim 160 cp, care sa fie ca pe vremuri ? Iar de cutie nici nu zic, una crabotata atinge mia de euro lejer. De aia sunt limitate constructiv.
Iar motoarele de fiat twincam NU SUNT cu totul plug& play, da, potrivesc pe cutie, si pe suporti, dar ai eletromotorul pozitionat in alta parte, evacuarea vine pe alta parte, baia de ulei da in puntea fata (trebuie modificata). Iar daca vrei si cutia de fiat... cardanul trebuie combinat cu cel de Lada (parca partea din fata scurta de la Fiat si spatele de la cardanul de Lada), maneta nu cade pe locul prestabilit, trebuie sa tai tunelul ca e mai lata cutia la clopot decat cea de lada, si trebuie sa faci conversia la ambreiajul pe cablu, cel de lada find hidraulic.
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
|
|
|
18-02-14, 13:58
|
#26
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,370
|
Re: Lada 2106 made in russia
alea-s avioane frate.pai ce lada mai e aia fara motorul original?am sustinut mereu ca tuningul adevarat e atunci cand dintr-un model de masina stock se scot performante mai bune si aici ma refer la motor original.dupa parerea mea o lada fara motorul original e o masina fara personalitate.lasa ca se poate face ceva si din motorul de lada,indeajuns cat sa nu te faci de ras cu ea la drum pentru ca nu cred ca o sa intalnesti pe drum numai ferrari sau alti balauri cu sute de cai.peste 70% din masinile care circula pe strazile patriei sunt pana in 90cp.
|
|
|
21-02-14, 13:01
|
#27
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
Re: Lada 2106 made in russia
Copii tastaturisti forumusti streseaza vizual si isi vomita aberatiile lor de mari pasionati / cunoscatori pe toate topicurile . se uita la un film doua pe youtube si se viseaza mari tuneri . greu mai citesti pe forumu asta ceva interesant !!!
|
|
|
21-02-14, 14:42
|
#28
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
|
Re: Lada 2106 made in russia
Quote:
Originally Posted by daman
peste 70% din masinile care circula pe strazile patriei sunt pana in 90cp.
|
Si nu numai ca au pana in 90-100cai, da' li se si "rupe" la proprietari de faptul ca unii se cred pe sosea ca pe circuit sau ca trec pe langa ei cu 180. In general in afara de cativa mai tineri si mai zbuciumati  lumea merge normal pe sosea si isi vede de treburile cotidiene.
|
|
|
21-02-14, 15:04
|
#29
|
Suzuki Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Lada 2106 made in russia
k.lada :
întrebare simplă : cât timp îți place în mod deosebit forma de LADA și vrei să faci MAȘINĂ din ea, de ce ai băga mii de euro într-un căcat de motor rusesc de concepție italiană din anii '60 când poți cu câteva sute de euro să cumperi un motor stock de altceva, eventual mult mai modern, pe care cu ceva know-how poți să-l adaptezi ? (m42b18 merge cam 2-300 eur )
vorbim despre tuning, nu despre ținerea pe drum a unor mașini depășite de vreme. pentru asta sunt mașini mult mai frumoase despre care putem discuta. pentru oameni pasionați de gunoaie, există un forum al posesorilor și iubitorilor de Lada. și mie îmi place forma Ladei și mi-ar face o deosebită plăcere să am una (acu' 2 luni aveam banii în mână și căutam una, dar am preferat să-mi iau roți, că nu știam dacă până în vară puneam și un motor serios pe ea ca să aibă rost achiziția).
Daman: e un fel de Lada, da' mult mai bună o lada fără mecanica originală.
KAY_ : recomand Xanax și să mai arunci un ochi stânga-dreapta înainte să-ți dai importanță. sincer, nu am auzit de tine, și crede-mă că am auzit de sau cunosc cam pe toată lumea care face ceva cel puțin la fel de interesant ca mine.
cât despre colegul deținător de topic, succes cu jucăria, nu băga în seamă haterii și dacă vrei să faci ceva blană-blană (că văd că ai început bine), găsești pe net o grămadă de exemple de oameni care au făcut lucruri cu adevărat speciale din ladele lor.
|
|
|
21-02-14, 15:35
|
#30
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Lada 2106 made in russia
Quote:
Originally Posted by Bong
k.lada :
întrebare simplă : cât timp îți place în mod deosebit forma de LADA și vrei să faci MAȘINĂ din ea, de ce ai băga mii de euro într-un căcat de motor rusesc de concepție italiană din anii '60 când poți cu câteva sute de euro să cumperi un motor stock de altceva, eventual mult mai modern, pe care cu ceva know-how poți să-l adaptezi ? (m42b18 merge cam 2-300 euro)
|
Pentru ca ea de fabrica nu avea nici SR20, nici RB25, nici CA18DET nici M20B20, si nici M42B18. Poti face o masina sa mearga tare si cu motorul ei original, sau macar sa fie din gama Lada, ce s-a montat pe variantele destinate curselor. Altfel arata cand deschizi capota, si e motorul original. "Cacatul" ala de motor, cu investitii de rigoare, poate bate multe motoare similare ca si capacitate cilindrica, si pedeasupra e original. Eu raman la parerea mea, daca vrei avioane cu m42b18, de ce nu platesti un e30 sau e36, si sa dai in ea pana nu mai poti, decat sa faci tiganii, sa tai, sudezi si sa investesti bani intr-o chestie ce va fi o mare cofetareala si care la urma urmei va ajunge la fier batran.
Si scuze de off topic, spor la treaba proprietarului, asteptam noutatile pe topic.
|
|
|
|
|