Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 23-12-12, 10:44   #31
TuRbO1

Stage 3
 
TuRbO1's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 99
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Nu, eu am ce face copilule, vreau sa scap forumul asta de aplaudici de 15ani ca tine, care posteaza cu un alt user. Bag mana in foc ca tu esti.

"Eu cred ca tie ti-ar trebui un ban pe IP pe perioada de timp nedefinita". NUMAI LA BISERICA SE CREDE, AICI NU.

ps: Imi cer mi de scuze in fata lui "john17" stiu cine esti (am vorbit pe la curse), dar m-ai inteles gresit.

Sarbatori fericite la toata lumea.
TuRbO1 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 11:17   #32
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Daca si axa ai masurat-o ca si raportul...
Formula corecta e (V+v):v unde V e vol cilindrului si v vol camerei de ardere, asa ca ar iesi 13.7, poate cu metanol sa mai mearga! La 4mm frezati insurubezi bujia in piston, nu mai zic de propagarea frontului de flacara si zone de "squish". Volumul garniturii de chiulasa unde l-ai pus in calcul? Pe langa seringa ai folosit si vreo bucata de geam sau ai turnat ca in galeata?
O axa "intepata" se caleaza musai cu comparatorul, reperele originale nu sunt suficient de precise si nici macar respectate 100% de producatorii axelur care dau numai date despre ridicare la pms.
Asta pt ca ai raspuns fara referiri la organe ca mucea de mai sus pe care il invit sa converseze pe maidan cu cei de varsta si teapa lui, acesta fiind ultimul meu post aici. Nu am nici un gand sa citesc cum ma dau niste copii in putzele lor!
volumul garniturii, calculat la 1.1 mm grosimea garniturii (parca) l-am adaugat in volumul CA.
nu merge cu nici un metanol, si da, la 4 mm avand bujii cu filet lung cand am planat-o am atins si bujiile.
uite cum facem, motorul meu nu mai e pe masina, daca vrei ma cac in ea de garnitura de chiuloasa, desfac chiuloasa, o masor si ii fac poze sa vezi ce si cum. ca eu nu sunt unul care sa luat dupa vorbele la aia mai batrani (nu ma refer la tine) si vorbesc din ce am auzit. eu spun ceea ce am facut. urmareste topicul meu "br 40 yul".
si da am folosit si o bucata de geam cu "vasilica" pe margine.
referitor la axa, mi sa spus de catre morcov, ca de la el am luat-o sa o pun asa cum se pune axa stoc, ca axa a fost facuta de uzina pitesti pentru novele de cupa.

ce detalii vrei sa iti mai dau la ea?
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7

Volvo 480 TURBO 1.7
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 11:46   #33
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

@Sirius

Volum Cil - 349.25 cmc
Volum CA - 27.4 cmc
Grosime Garnitura - 1.1 mm
Raport Compresie 11.78:1

@Restul care "vreau dacie de curse"
Modificari "À la carte" sapati pe langa Muttley
Modificari "artizanat" Bolidu (fie pe masina lui, fie alte masini la care a umblat el)
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 11:50   #34
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Iulian, si-a mai luat cineva odata teapa (se stie el cine) cu inaltimea garniturii de chiulasa. Stiu ca una VR de aspirat de Renault are undeva la 1.2 mm masurata de mine. Recunosc, nu am scos garnitura de pe motor, dar una Fermit scoasa de pe motor de 1.4 avea masurata cu subler electronic undeva la 1 mm minus 5-10 sutimi. La fel si la una de 1.3 dar habar n-am ce inaltime avea initial. Tin sa mentionez ca ambele motoare aveau chiulasele stranse la cuplul recomandat de producator (6.5 daN). Nu stiu cum e la tine dar e posibil ca la inceput, cand nu era 'arsa' garnitura sa nu-ti fi atins supapele si odata ce ai stran-o sa fi aparut problema.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 11:54   #35
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by TuRbO1 View Post
Nu, eu am ce face copilule, vreau sa scap forumul asta de aplaudici de 15ani ca tine, care posteaza cu un alt user. Bag mana in foc ca tu esti.

"Eu cred ca tie ti-ar trebui un ban pe IP pe perioada de timp nedefinita". NUMAI LA BISERICA SE CREDE, AICI NU.

ps: Imi cer mi de scuze in fata lui "john17" stiu cine esti (am vorbit pe la curse), dar m-ai inteles gresit.

Sarbatori fericite la toata lumea.
inaltimea dv. atata timp cat nu aduceti niciun comentariu topicului acestuia, dv. sunteti un aplaudici. Fosila dv., vreti o statuie?
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 13:18   #36
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

S-a dus pe falus si topicul asta , ca orice alt topic nou care se deschide pe forumul asta.
Lipsa de atidudine a adminilor de aicea m-a incuraj sa ma mut pe alt forum cu proiectele mele.

Orice topic care il deschizi, printre oamenii ok care iti spun o parere la modul placut cu ton acceptabil ,apar 2 tipuri obligatoriu:


Tipul 1: Il denumim generic "Vasilica" care a trait pe vremea lu ceasca a fost ceva pe undeva , pe langa o echipa de raliu si din momentul asta e ala care le stie pe toate a facut el tot , ceva mai bun decat a facut el nu exista si nu se poate face, si daca ii ceri un detaliu sau sa iti arate ceva o baga pe aia " Se uzeaza sufa de la capota si costa 15 euro originala".


Tipul 2: Copilul/adolescentul marginalizat la scoala de care isi bat joc toti copii din clasa, ajunge la varsta de 19-20 de ani si e inca virgin, si isi regaseset menirea in a face pe marele inginer pe forumurile auto, stie tot, a citit tot, de cand era mic sugagi il invata tasu care sigur a fost strungar/sculer matritier/mecanic sa ii dea cox la 1300 cumparata prin cec pentru care asteptase 3 ani.


john17 - Ma bucur foarte mult, imi creste inima cand stiu ca atunci cand tu faceai motoare de dacie eu nu eram nascut, din simplu motiv faceati mult si prost, nu aveati acces la informatii din strainate si nu erati in pas cu tehnologia; parerea ta fix nu ma intereseaza din motivul ca nu te-ai facut remarcat in acel regim, unde s-au facut remarcati 1-2 pe care regimul ia calcat in picioare , pe vremea aia daca erai prea inteligent si prea inventiv ordona ceausesc isi veneau aia si iti dadeau "o perversa" de te linisteau sau te bagau repede informator.
Noi facem ceva acum in 2012 si tu (voi) mereu aduceti aminte un timp de mult apus, traim acum sau atuncea ?

Vb lu Popasan , voua astia care faceati dacii pe vremea lu ceasca daca va cere cineva o informatie aveti amenezie parca ati fost toti loviti in oalele capului.

Va Multumesc ca ati mai stricat un topic de pe aceast forum.



LE. Eu observ ca tinerii din ziua de azi se fac remarcati si la 402m, VTM , Rally etc. fara ajutorul alorara care faceau dacii pe timpul lui ceasca . (si vad ca se simt stanjeniti din aceast motiv, ca nu le asculta nimeni povestile comuniste)
__________________
E36/5

Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 / adybadguy@yahoo.com

Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)

Last edited by TheEnZo; 23-12-12 at 13:34.
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 15:45   #37
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Mare dreptate ai, numa' ca la Dacie nu poti creste cu 20 cp cu laptopul! Iar cu freza si biaxul nu se lucreaza altfel ca acum 30 sau 40 de ani! Cati mai stiu sa "pileasca" astazi internele unui motor? Acum performanta e direct proportionala cu bugetul, iar spre deosebire de vremurile alea - de care nu-mi pare deloc rau - au disparut meseriasi, utilaje, posibilitati. Drept ca au aparut alte chestii, tehnologia a evoluat, numai ca pentru o Dacie tot la pila ajungi, in schim piesele alea de care ai avea nevoie nu le mai gasesti.
In rest - nici n-am cablu la capota, o deschid pt orice pasionat cu placere, Pentru bashinoshi fara cunostinte elementare nu pierd timpul, oricum degeaba le-as face abc-ul unui motor ca ei au fost conceputi in timpul teleenciclopediei si stiu oricum mai multe decat un prost comunist ca mine... Dar asa-mi trebe, daca m-am bagat in troaca ma mananca porcii!

Last edited by john17; 23-12-12 at 15:48.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 18:35   #38
Sirius
Dacia Driver

Stage 5
 
Sirius's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
@Sirius

Volum Cil - 349.25 cmc
Volum CA - 27.4 cmc
Grosime Garnitura - 1.1 mm
Raport Compresie 11.78:1

@Restul care "vreau dacie de curse"
Modificari "À la carte" sapati pe langa Muttley
Modificari "artizanat" Bolidu (fie pe masina lui, fie alte masini la care a umblat el)
din ce imi aduc acum aminte, in vol ca am inclus vol garn,ca vol garniturii era ~5cmc.
nu mananc rahat, sa nu ma inteleaga lumea gresit, posibil sa fi gresit calculele acum, dar pe topic la mine, pusesem intrebari, si pusesem valorile care leam masurat.
pentru john17, va respect, stiu ce ati facut, dar va rog frumos sa nu imi mai vb de sus.
daca vreti sa vorbim sa deslusim treaba cu axa mea si RC calculat de mine o putem face pe privat.
Sirius is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 18:58   #39
Tecnosel

Stage 2
 
Tecnosel's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 41
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by TuRbO1 View Post
Asta e mana lu' "aditza579" aici, a loat vacanta si o arde dubios pe net. Muttley a simtit el ceva.
Pentru amatori- evitati discutile, Tecnosel=aditza579


"Aveam 11 ani cand am dus motorul de Yamaha la 12,5:1 si axa pe 296 grade"
La 11 ani alti se jucau cu puţa in nisip, el in schimb, modifica motoare de curse.

TREZITIVA BAAA, DATIVA-N P..A MEA

Daca imi sterge-ti postu' sunteti niste fetite.
Te invit sa faci o tura cu ea....Toma de bucuresti....
Tecnosel is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 19:11   #40
Tecnosel

Stage 2
 
Tecnosel's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 41
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by TheEnZo View Post
S-a dus pe falus si topicul asta , ca orice alt topic nou care se deschide pe forumul asta.
Lipsa de atidudine a adminilor de aicea m-a incuraj sa ma mut pe alt forum cu proiectele mele.

Orice topic care il deschizi, printre oamenii ok care iti spun o parere la modul placut cu ton acceptabil ,apar 2 tipuri obligatoriu:


Tipul 1: Il denumim generic "Vasilica" care a trait pe vremea lu ceasca a fost ceva pe undeva , pe langa o echipa de raliu si din momentul asta e ala care le stie pe toate a facut el tot , ceva mai bun decat a facut el nu exista si nu se poate face, si daca ii ceri un detaliu sau sa iti arate ceva o baga pe aia " Se uzeaza sufa de la capota si costa 15 euro originala".


Tipul 2: Copilul/adolescentul marginalizat la scoala de care isi bat joc toti copii din clasa, ajunge la varsta de 19-20 de ani si e inca virgin, si isi regaseset menirea in a face pe marele inginer pe forumurile auto, stie tot, a citit tot, de cand era mic sugagi il invata tasu care sigur a fost strungar/sculer matritier/mecanic sa ii dea cox la 1300 cumparata prin cec pentru care asteptase 3 ani.


john17 - Ma bucur foarte mult, imi creste inima cand stiu ca atunci cand tu faceai motoare de dacie eu nu eram nascut, din simplu motiv faceati mult si prost, nu aveati acces la informatii din strainate si nu erati in pas cu tehnologia; parerea ta fix nu ma intereseaza din motivul ca nu te-ai facut remarcat in acel regim, unde s-au facut remarcati 1-2 pe care regimul ia calcat in picioare , pe vremea aia daca erai prea inteligent si prea inventiv ordona ceausesc isi veneau aia si iti dadeau "o perversa" de te linisteau sau te bagau repede informator.
Noi facem ceva acum in 2012 si tu (voi) mereu aduceti aminte un timp de mult apus, traim acum sau atuncea ?

Vb lu Popasan , voua astia care faceati dacii pe vremea lu ceasca daca va cere cineva o informatie aveti amenezie parca ati fost toti loviti in oalele capului.

Va Multumesc ca ati mai stricat un topic de pe aceast forum.



LE. Eu observ ca tinerii din ziua de azi se fac remarcati si la 402m, VTM , Rally etc. fara ajutorul alorara care faceau dacii pe timpul lui ceasca . (si vad ca se simt stanjeniti din aceast motiv, ca nu le asculta nimeni povestile comuniste)
Sa inteleg ca eu sunt Tipul 2??? ..... ..Macar m-ati bine-dispus cu cearta "spurcata" din ultimele posturi! Sarbatori fericite la toata lumea!
Tecnosel is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 20:43   #41
Tecnosel

Stage 2
 
Tecnosel's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 41
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by TuRbO1 View Post
vreau sa scap forumul asta de aplaudici de 15ani ca tine,

NUMAI LA BISERICA SE CREDE, AICI NU.

p
Tu ii fi ceva admin sub acoperire,...asa mai modest..
Tecnosel is offline   Reply With Quote
Old 23-12-12, 20:45   #42
Tecnosel

Stage 2
 
Tecnosel's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 41
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by Sirius View Post
sa nu ma inteleaga lumea gresit, posibil sa fi gresit calculele acum,
Banuiesc ca lumea apreciaza ce ai realizat tu!Cel putin asa ar trebui!
Tecnosel is offline   Reply With Quote
Old 24-12-12, 01:04   #43
TheEnZo

Stage 5
 
TheEnZo's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,248
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by Tecnosel View Post
Sa inteleg ca eu sunt Tipul 2??? ..... ..Macar m-ati bine-dispus cu cearta "spurcata" din ultimele posturi! Sarbatori fericite la toata lumea!
Nu , erai genul care vroia sa impartaseasca ceva ce realizeaza si sa obtina si cateva pareri din exterior , ceea ce aici este imposibil.

Pt ca aici mereu exista acel individ care spune ca nu se poate obtine x.

john17 - Acum fata de atunci poti face de 10 ori mai mult. (Pt orice motor)

https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ck/page-8.html
Uitate aici la postul 116 , disc de dacie cu pucuri din sinter , n-am vazut unul facut asa pe vremea aia sau cu kevlar. Acum pistoane custom poti face aproape peste tot, am cum se pune chiulasa pe banc si se calculeaza flow'ul valabil si pentru galeri, regrid la axe se poate face, axe custom se pot face, se pot turna galeri din abs (pt admisie) , eu cred ca se pot face mult mult mai multe ca atunci, se poate pune injectie de benzina multipunct pe orice, se pot face aprinderi programabile electronic complet cu modificare harti in timp real cu x setari accesibile printr-un simplu buton.

Atunci nu aveai unde sau cu ce , acum se poate orice in functie de fondurile disponibile, eu unul aleg varianta 2.

Last edited by TheEnZo; 24-12-12 at 01:08.
TheEnZo is offline   Reply With Quote
Old 24-12-12, 07:44   #44
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

OK, uite cum facem: iti dau un vilbrochen + volanta aferenta, ambele usurate, sa mi le echilibrezi dinamic! Fara trimis peste mari si tari si sa coste lucrarea cat 2 dacii!
Eu ce am zis mai inainte ref la performanta si buget? Dar nu cred ca topicul asta era despre cum sa faci un motor cu pistoane si axe custom cheltuind j'de mii de euro... Si sa nu-ti inchipui ca tot ce e "racing", scump, custom e si bun, mi-au crapat mie piese "high performance" care s-au dovedit mai cacacioase decat cele stock din anii '60! Plus ca pt Dacie nu gasesti in cataloage, stiu si eu ca se pot face unele lucruri, dar le proiectezi tu? Toate programabilele alea ar trebui setate pe un dinamometru de motor etc. Oare de ce se duc unii cu motoarele in Anglia sa le seteze?
john17 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-12, 10:19   #45
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia 1300 aka "Gordina"

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
OK, uite cum facem: iti dau un vilbrochen + volanta aferenta, ambele usurate, sa mi le echilibrezi dinamic! Fara trimis peste mari si tari si sa coste lucrarea cat 2 dacii!....Oare de ce se duc unii cu motoarele in Anglia sa le seteze?
Cu echilibratul dinamic, in Romania mai greu, eu n-am reusit se descopar un loc care face posibila treaba asta iar cu motoarele in Anglia, acolo sunt niste ateliere care numai si numai motoare fac/prepara si stiu cu ce se mananca treburile, unde mai pui ca ei stiu sa foloseasca surubelnita pentru a regla amestecul la niste carburatoare, sa le jeteze cum trebuie.... pe cand la noi toata lumea stie sa fac softuri, dar mai sunt unii care prefera sa arda benzina cu niste carburatoare, nu clapete/senzori/injectoare/calculatoare/cabluri...
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
Dacia 1410 Sport Old School
popasan is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -