20-08-12, 16:10
|
#76
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by florin_cars
prietene, cred ca m-ai inteles total gresit si ajungem la cearta degeaba, cand nu asta e intentia mea, eu zic: Nu arunca banii la stat pt NIMIC in schimb, baga-i in masina.
Cat despre cea din germania cu tapiteria, eu nu am scris nicaieri ca ar fi restaurata, si nici nu faceam comparatie intre ele, n-am zis ca n-ar merita asta rosie de AR, orice masina frumoasa sau NU, clasica, merita refacuta cat mai bine..
Proprietarul face ce vrea, clar, dar eu nu vad nimic castigat din banii aruncati pe impozite..mii de euro, asta incerc sa-ti explic Daca pana acum a "mers" fara ele, merge si de acum incolo
|
Relax dude, nu se ajunge la cearta , vedem ce o sa fie.
|
|
|
27-08-12, 00:18
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,571
|
Re: My Japanese Muscle Car
|
|
|
27-08-12, 16:29
|
#78
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of: [VW]
|
Re: My Japanese Muscle Car
nuuu creed asa cevaa...
deci deci...masina asta e in top 5 cele mai frumoase masini construite vreodata.
Iti doresc cel mai drept si fara gropi drum dp planteta asta.
De unde ai luat o?...as da oricat pe ea
|
|
|
27-08-12, 17:24
|
#79
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 163
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by RD-Woo
|
ce arati tu aici este 240Z el are 280zx dar pe aproape oricum
|
|
|
27-08-12, 18:06
|
#80
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: My Japanese Muscle Car
exact, Z-urile sunt mai vechi, mai scumpe, mai apreciate, nu zic ca ZX e de aruncat, dar e deja masina moderna, varianta plasticata.
Imi place cum arunca americanii cate un V8 under za hood si BURN BABY, BURN
poate ajunge si pe ZX un V8 candva..sa vedem ce surprize ne pregateste noul owner..
|
|
|
27-08-12, 19:48
|
#81
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by JDV
nuuu creed asa cevaa...
deci deci...masina asta e in top 5 cele mai frumoase masini construite vreodata.
Iti doresc cel mai drept si fara gropi drum dp planteta asta.
De unde ai luat o?...as da oricat pe ea
|
Quote:
Originally Posted by rwdrulez
ce arati tu aici este 240Z el are 280zx dar pe aproape oricum
|
Sau 260Z (cred).
Quote:
Originally Posted by florin_cars
exact, Z-urile sunt mai vechi, mai scumpe, mai apreciate, nu zic ca ZX e de aruncat, dar e deja masina moderna, varianta plasticata.
Imi place cum arunca americanii cate un V8 under za hood si BURN BABY, BURN
poate ajunge si pe ZX un V8 candva..sa vedem ce surprize ne pregateste noul owner..
|
Prefer interiorul (relax, nu e plasticat cum zici tu) si tehnologia de pe 280ZX pe aspectul unui 240Z, sau se poate "coafa" putin un 280 sa arate si mai aproape.
Ma gandeam la un moment dat sa pun un V8 pe el, am renuntat la idee, e foarte ok cu motorul actual.
Eu, ce stiu Z-uri prin US sunt toate ori cu motorul original ori turbo, nici un V8.
|
|
|
28-08-12, 10:10
|
#82
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 163
|
Re: My Japanese Muscle Car
Daca o sa faci vreodata swap .. dupa mie sunt 2 variante ca sa nu iesi din familia Nissan Rb25. sau Rb26 .. dar cel mai bine .. ar da un motor turbo original si anume L28ET ..
Orice i-ai face tot ramane o masina tare , cool , rara , nu numai la noi in tara ci peste tot .. asa ca sa ai parte de ea , si sa nu o bagi niciodata la naftalina
__________________
How hard can it be? (J.Clarkson)
|
|
|
28-08-12, 10:32
|
#83
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by rwdrulez
Daca o sa faci vreodata swap .. dupa mie sunt 2 variante ca sa nu iesi din familia Nissan Rb25. sau Rb26 .. dar cel mai bine .. ar da un motor turbo original si anume L28ET ..
Orice i-ai face tot ramane o masina tare , cool , rara , nu numai la noi in tara ci peste tot .. asa ca sa ai parte de ea , si sa nu o bagi niciodata la naftalina
|
Nu se mai pune problema de swap desi la un moment dat vroiam sa-i pun un V8 de 4.5l de Nissan, asta era singura varianta care ma tenta. RB25 nu vroiam, prea High-Tech pt. masina asta.
La naftalina nu o sa fie veci Daca nu ar fi toata fata si juma de motor demontat acum, circulam cu ea (desi momentan consuma benzina cata vrea).
|
|
|
28-08-12, 10:36
|
#84
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 163
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by Antilles
Nu se mai pune problema de swap desi la un moment dat vroiam sa-i pun un V8 de 4.5l de Nissan, asta era singura varianta care ma tenta. RB25 nu vroiam, prea High-Tech pt. masina asta.
La naftalina nu o sa fie veci Daca nu ar fi toata fata si juma de motor demontat acum, circulam cu ea (desi momentan consuma benzina cata vrea).
|
Frumos .. deci a intrat in lucrari . bun bun ..
app .. lasi si tu un P.M. te rog cu pretul daca nu te superi?
|
|
|
29-08-12, 01:14
|
#85
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: My Japanese Muscle Car
sunt cu V8..iar cu cea mai cunoscuta circula de multi ani 2 filmulete cu burn si demaraje pe autostrada... V8 + compresor(lateral), una neagra sau bleumarin, nu pot pune filmuletele aici ca nu mai accepta forumul extensii de filme
|
|
|
29-08-12, 08:12
|
#86
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Quote:
Originally Posted by florin_cars
sunt cu V8..iar cu cea mai cunoscuta circula de multi ani 2 filmulete cu burn si demaraje pe autostrada... V8 + compresor(lateral), una neagra sau bleumarin, nu pot pune filmuletele aici ca nu mai accepta forumul extensii de filme
|
Oricum, pentru masina asta s-a stabilit deja ce si cum se face, adica se restaureaza si atat anul asta, daca in viitor se va mai lucra la ea, mai mult decat wheels arches, jante mai mari si suspensie nu o sa se faca veci.
Vreau o masina cu V8, dar ca sa am asa ceva trebuie inca 2 masini, adica cea de zi cu zi (nu V8 ca suntem in Romania), cea de alergat (Japoneza musai, m-au surprins in cel mai placut mod) si abia apoi masina de weekend, V8-ul mare cu cuplu cat un tractor, musai veche, de preferinta americana.
|
|
|
01-09-12, 22:02
|
#87
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Azi m-am apucat serios de treaba, am inceput cu demontarea interiorului pentru a rasturna masina sa lucram pe sub ea. Am desfacut vreo 3 suruburi si...m-am oprit, mana mea busita de o saptamana se pare ca nu vrea sa coopereze cand e vorba de miscari la care e nevoie de putina forta, mai ales daca e si o miscare de rotatie. Protesteaza trimitandu-mi niste dureri destul de nasoale asa ca, nu am avut de ales decat sa cer ajutorul colegului meu (thanks K.Lada) si, incet dar sigur s-a demontat tot de pe masina iar de maine incep o operatiune foarte frumoasa de rust remooval din interior, urmand ca Luni sa o rasturnam.
Am constatat ca in spate nu-s foarte problematic in schimb pe la pedalier si in dreapta...deja alta poveste, la asta adaugam si mana meseriasului roman care a schimbat portiuni de tabla cu suduri in 5-6 puncte si gata.
Ne-am distrat putin cu "Foldable spare tire", o sa incerc sa urc un mic videoclip cu faza.
POZE:
|
|
|
01-09-12, 22:08
|
#88
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Mai multe poze
|
|
|
01-09-12, 22:13
|
#89
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of: [Opel] [VW] [Nissan] [Honda]
|
Re: My Japanese Muscle Car
Merci inca o data K.Lada pentru ajutor si rabdare!
|
|
|
02-09-12, 11:05
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 2,211
Member of: [VW] [Old School Cars]
|
Re: My Japanese Muscle Car
La masina asta chiar imi e ciuda ca nu muncesc
|
|
|
|
|