Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 03-08-12, 09:44   #61
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

o chestie din urma intreb si eu... daca fostii n-au impus-o pe ei, cum de ai impozit la zi?
Si.. de ce ai mai facut contract, si ce treaba ai cu RCR daca e fara impozit masina acum?

SAU, n-am inteles eu si e impusa si impozit la zi etc?


X 1/9-le este cumva cu motorul 1.4T de Uno si nr de CJ ?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-08-12, 10:04   #62
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
o chestie din urma intreb si eu... daca fostii n-au impus-o pe ei, cum de ai impozit la zi?
Si.. de ce ai mai facut contract, si ce treaba ai cu RCR daca e fara impozit masina acum?

SAU, n-am inteles eu si e impusa si impozit la zi etc?


X 1/9-le este cumva cu motorul 1.4T de Uno si nr de CJ ?
Nope, nu e impusa la impozit, e radiata masina, am fiscalul si contractul urmand sa fac impunerea, nu am facut asta pana acum pentru ca oricum a intrat in lucru (deci nu mai circula), plus de asta, pentru ca va fi retromobil nu are sens sa o fac. D-asta am avut nevoie de contract, altfel cum inscriam masina pe mine?!:P

X-ul e motor 1.3T, da, de cluj
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 03-08-12, 10:44   #63
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Nu cunosteai X 1/9-le pana acum?
Eu il stiu de 6-7 ani cand inca avea motorul original, cunosc proprietarul


Pai ce treaba are RCR daca nu ai impozit si fiscal la zi? Nu o poti "face" vehicul istoric si nici trece pe numele tau fara fiscal la zi, pt ca nu o poti impune..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-08-12, 15:39   #64
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Nu cunosteai X 1/9-le pana acum?
Eu il stiu de 6-7 ani cand inca avea motorul original, cunosc proprietarul


Pai ce treaba are RCR daca nu ai impozit si fiscal la zi? Nu o poti "face" vehicul istoric si nici trece pe numele tau fara fiscal la zi, pt ca nu o poti impune..
Poi am fiscalul, cand o declar o sa platesc amenda (pentru ca nu am declarat masina) si impozitul aferent de la data cumpararii.

Nu, eu personal nu-l stiam
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 06-08-12, 11:30   #65
BT 87 YVI

Stage 4
 
BT 87 YVI's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 230
Member of:
[DACIA]
[Toyota]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Salut draguta masina dar din cate am auzit se da foarte greu acel certificat pentru retromobil,msina trebuie sa aibe toate piesele originale pana si vopseaua dar poate ma insel eu si nu am auzit bine.Nu vreau sa spun ceva care sa te descurajeze dar eu unul nu m-as apuca sa bag foarte multi bani intro masinuta care nu este a mea ma refer la acte.Un muscle car este in Botosani mai exact un Buick Skylark din cate stiu eu masina este inmatriculata cu numere vechi gen 1-BT 000 sau cum era inainte. Este a unui batran care a avut numai americane A mai avut un oldsmobil dar l-a dat si mai are un ford atasez o poza cu modelul si este desfacut ca a vrut sa il reconditioneze dar are tot la el pana si v8 ul ca avea pus motor de aro diesel ca il rupea daca sunteti curiosi pm Succes cu reconditionarea!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Buick_Skylark_Coupe.jpg
Views:	173
Size:	84.2 KB
ID:	2515762  
__________________
BT 87 YVI is offline   Reply With Quote
Old 06-08-12, 12:06   #66
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

mosu ala e cam nebunel el, plus ca masinile sunt si nu mai sunt intregi, piese lipsa, acte-n aer, cel putin asta aflasem eu acum cativa ani de cand se stie pe forum de mosulica ala..


Quote:
Originally Posted by Antilles View Post
Poi am fiscalul, cand o declar o sa platesc amenda (pentru ca nu am declarat masina) si impozitul aferent de la data cumpararii.

Nu, eu personal nu-l stiam
STAAAI, STAI !
Amenda, PLUS impozitul RESTANT, de la data eliberarii fiscalului, deci tot ce n-au platit fostii, platesti tu
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 07-08-12, 19:09   #67
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
mosu ala e cam nebunel el, plus ca masinile sunt si nu mai sunt intregi, piese lipsa, acte-n aer, cel putin asta aflasem eu acum cativa ani de cand se stie pe forum de mosulica ala..




STAAAI, STAI !
Amenda, PLUS impozitul RESTANT, de la data eliberarii fiscalului, deci tot ce n-au platit fostii, platesti tu
Nu, nu cred, cand am intrebat mi-au spus ca voi plati amenda de vreo 30 ROn plus impozit retroactiv de cand am luat EU masina. Oricum, si daca era asa si trebuia platit TOT..asta e, masina merita.
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 07-08-12, 23:31   #68
BT 87 YVI

Stage 4
 
BT 87 YVI's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 230
Member of:
[DACIA]
[Toyota]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Acum 2 ani am cumparat un ford care a trecut prin n maini pana sa ajunga la mine, dupa cateva luni am facut rost de copie dupa buletinul omului masina era din alt judet mi-am facut curaj si m-am dus in acel judet la taxe si impozite si am radiat-o personal nu m-a intrebat nimeni de vreo imputernicire sau mai stiu eu ce. Masina aparea radiata si de la ei dar imi trebuia fisa aceea fiscala. Am platit impozitul pe cei 5 ani de la data radierii si mi-au dat fiscalul la zi. Daca ai si un fiscal vechi de la masina cand a vandut-o proprietarul este egal cu zero ca nu este valabil decat 30 de zile din cate stiu eu.

Si ca sa raspund in legatura cu mosul nu am spus ca e perfect sanatos dar se lauda ca are tot.
BT 87 YVI is offline   Reply With Quote
Old 08-08-12, 05:33   #69
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

E, asta e, cat o fi atat o fi). In legatura cu certificatul acela de retro, deja am si discutat si mi-au spus ce am nevoie, chiar ma asteptam sa fie mult mai greu de obtinut. Singurul bai e ca se poate face numai anul viitor (adica 2013, masina s-a fabricat pana in '83))
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 12:26   #70
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

deci tu ai Fiscalul de la proprietarul din acte ce l-a scos de acum cativa ani, nu?
De cand e eliberat, apropos?


Nu cred ca-ti merita sa platesti 2016ron/an, pe 2 ani din urma, plus inca pe atat pe 1 an si cat mai dureaza pana in 2013 cand devine eligibila pt Veh istoric..cu siguranta NU merita o asemenea masina, doar daca ai buget de patron serios
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 14:12   #71
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
deci tu ai Fiscalul de la proprietarul din acte ce l-a scos de acum cativa ani, nu?
De cand e eliberat, apropos?


Nu cred ca-ti merita sa platesti 2016ron/an, pe 2 ani din urma, plus inca pe atat pe 1 an si cat mai dureaza pana in 2013 cand devine eligibila pt Veh istoric..cu siguranta NU merita o asemenea masina, doar daca ai buget de patron serios
Nu merita o "asemenea" masina pentru ca....e o masina foarte frumoasa? care merita restaurata? o masina rara pe la noi?...de ce nu merita? in cazul asta nu merita nici cumparata, nici refacuta, asta vrei sa spui? Think about it... ai vazut preturile pe una facuta bine?
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 08:28   #72
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

pt ca suntem romani, cu bugetele restranse, pt ca platim sume aberante la conducerea statului, pt ca nu primim nimic in schimb, si isi mai si bat joc de noi, cam de asta, in principiu, iar masina asta nu e o valoare de 20.000+ Eu sa merite aruncati banii in impozitele restante ale altora..
in Germania cea mai ieftina la ora asta pe mobile e una de 3.900EU, interior NOU piele alba + cusatura rosie, stare mult mai buna ca a ta, originala si Targa, cea mai scumpa restaurata e 11.200Eu.

Tu vrei sa-mi spui ca merita sa platesti retroactiv peste 1.300eu in impozite, ca s-o faci veh istoric? Exista BG, HU, chiar si DE pt inmatriculare, asta daca nu vrei s-o tii pe Ro in continuare asa cum e..

Eu demult am avut-o in vedere, dar numai acele impozite m-au speriat cel mai mult, sa nu vb de stare, plus ca daca era un 200-240-260-280Z, era si povestea alta, ZX e cea mai noua si mai simpla/moderna varianta deloc apreciata la valoarea unui Z ce ajunge si la zeci de mii de $$.

Eu zic sa o lasi cum e..la acte, adica nu arunca banii, ca oricum e singurul ZX la "vedere" pe net din RO, cum s-a vb mai devreme, dar nu merita sa bagi banii in niste impozite, cand masina ii merita ea, atat de mult(in reparatii /restaurare), parerea mea

Nu mi-ai spus de cand e Fiscalul, banuiesc ca are macar 3 ani vechime..?!
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 12:27   #73
Tzaka_JDM

Stage 3
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 99
Default Re: My Japanese Muscle Car

[QUOTE=Antilles;5134019]Nu merita o "asemenea" masina pentru ca....e o masina foarte frumoasa? care merita restaurata? o masina rara pe la noi?...de ce nu merita? in cazul asta nu merita nici cumparata, nici refacuta, asta vrei sa spui? Think about it... ai vazut preturile pe una facuta bine?[/QUOTEs

salut, nu te lua dupa altii tu sa iti faci treaba, eu zic ca masinuta ta merita fiecare banut in ea, multi dar multi nu cunosc potentialul acestei masini si fiabilitatea ei, tu nu te lua dupa unu si dupa altu, nu te descuraja, bafta in continuare cu aceasta bijuterie rara, la noi ca in Japonia este ca loganu de multe, dar de 100 de ori mai apreciata si respectata
Tzaka_JDM is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 18:03   #74
Antilles
Opel Driver

Stage 5
 
Antilles's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,450
Member of:
[Opel]
[VW]
[Nissan]
[Honda]
Default Re: My Japanese Muscle Car

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
pt ca suntem romani, cu bugetele restranse, pt ca platim sume aberante la conducerea statului, pt ca nu primim nimic in schimb, si isi mai si bat joc de noi, cam de asta, in principiu, iar masina asta nu e o valoare de 20.000+ Eu sa merite aruncati banii in impozitele restante ale altora..
in Germania cea mai ieftina la ora asta pe mobile e una de 3.900EU, interior NOU piele alba + cusatura rosie, stare mult mai buna ca a ta, originala si Targa, cea mai scumpa restaurata e 11.200Eu.

Tu vrei sa-mi spui ca merita sa platesti retroactiv peste 1.300eu in impozite, ca s-o faci veh istoric? Exista BG, HU, chiar si DE pt inmatriculare, asta daca nu vrei s-o tii pe Ro in continuare asa cum e..

Eu demult am avut-o in vedere, dar numai acele impozite m-au speriat cel mai mult, sa nu vb de stare, plus ca daca era un 200-240-260-280Z, era si povestea alta, ZX e cea mai noua si mai simpla/moderna varianta deloc apreciata la valoarea unui Z ce ajunge si la zeci de mii de $$.

Eu zic sa o lasi cum e..la acte, adica nu arunca banii, ca oricum e singurul ZX la "vedere" pe net din RO, cum s-a vb mai devreme, dar nu merita sa bagi banii in niste impozite, cand masina ii merita ea, atat de mult(in reparatii /restaurare), parerea mea
Dude, interiorul acela de la masina de pe Mobile e crap, aia iti pare tie masina reconditionata? Ala iti pare tie interior bun?! Doar din poze pot sa-ti spun ca e rahat masina aia la 3900, daca ar fi sa o vad pe viu...Cat despre bani investit...dude, my money, 1300-1500 investiti in masina asta nu-i stres.

[/QUOTE] salut, nu te lua dupa altii tu sa iti faci treaba, eu zic ca masinuta ta merita fiecare banut in ea, multi dar multi nu cunosc potentialul acestei masini si fiabilitatea ei, tu nu te lua dupa unu si dupa altu, nu te descuraja, bafta in continuare cu aceasta bijuterie rara, la noi ca in Japonia este ca loganu de multe, dar de 100 de ori mai apreciata si respectata[/QUOTE]

Relax man, masina se face sigur, cum spuneam cateva post-uri mai sus, deja nici macar nu-mi mai apartine, s-a platit deja o parte din reconditionare.
Antilles is offline   Reply With Quote
Old 20-08-12, 15:06   #75
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: My Japanese Muscle Car

prietene, cred ca m-ai inteles total gresit si ajungem la cearta degeaba, cand nu asta e intentia mea, eu zic: Nu arunca banii la stat pt NIMIC in schimb, baga-i in masina.

Cat despre cea din germania cu tapiteria, eu nu am scris nicaieri ca ar fi restaurata, si nici nu faceam comparatie intre ele, n-am zis ca n-ar merita asta rosie de AR, orice masina frumoasa sau NU, clasica, merita refacuta cat mai bine..

Proprietarul face ce vrea, clar, dar eu nu vad nimic castigat din banii aruncati pe impozite..mii de euro, asta incerc sa-ti explic Daca pana acum a "mers" fara ele, merge si de acum incolo
florin_cars is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -