26-01-12, 23:16
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
Quote:
Originally Posted by daman
jantele sunt f misto.ar mai merge putin latite cele spate sa ii dea un aer si mai fioros,le poti duce la un atelier de modificat jante si sa iti taie buza la janta apoi sa iti puna una mai lata .in rest masina e criminala.foarte frumoasa.
|
asta e planul pentru jante, nu o sa le schimb le dublez pe toate patru
Strainger: daa la partea asta sunt un pic in dubii... original din 1969 cum e ea vs replica de pre67 care imi place mult mai mult. Decizia va fi luata cand schimb aripile si farurile care trebuie schimbate chiar daca o fac originala, dar asta nu se va intampla anul acesta
__________________
Build the car you want, not the car the internet wants.
|
|
|
27-01-12, 11:44
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 635
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
ar fi tare sa treci pe look pre 67. si eu intentionam asta, dar am renuntat
tu ai si puntea reglabila, nu?
|
|
|
28-01-12, 01:47
|
#33
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
Foarte tare masina.
Jantele arata foarte bine, dar daca vrei sa le latesti, lateste-le doar pe alea de pe spate. Broscutele arata foarte bine cu jantele inguste pe fata, si cat mai in interior, parerea mea. Presupun ca esti familiar cu cal look, rat look, hoodride, etc. Trage un ochi la aspectul asta si poate im vei da dreptate.
Sa-ti traiasca!
|
|
|
28-01-12, 02:30
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
axxro din cate stiu da...
da... normal ca le cunosc si hoodride face cu ochiul ra de tot dar faza cu jantele e ca as vrea acelasi stretch pe toate rotile. Nu sunt hotarat inca si nici bani pentru asta nu sunt... dar e timp
|
|
|
28-01-12, 12:06
|
#35
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 300
Member of: [DACIA] [Opel]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
Quote:
Originally Posted by mba
ne-am facut de cap, acum asteptam primavara
|
foarte tare nu stiam ca avem broscute in sibiu, multa bafta in continuare
PS. daca iti plac galbenelele retro cum era in poza de mai sus am doua becuri galbene de vanzare de pe dacie
__________________
Oldies but goodies...First and second love
|
|
|
28-01-12, 14:17
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
avem, avem destul de multe
nu vreau becuri galbene, vreau un proiector galben
|
|
|
29-01-12, 20:27
|
#37
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 1,150
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
rat-rod , de vrei doar un proiector galben . sau mai unu ?
Bafta cu masina , cat mai multi kilometri fara probleme
|
|
|
29-01-12, 20:29
|
#38
|
Stock
Join Date: Nov 2011
Posts: 2
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
Salut, am o intrebare, am pus mana de curand pe un beetle din '65 reconditionat aproape complet, masina a fost radiata de mult, avand inca numere vechi de pe vremea raposatului, gen 01-cj-sda, intrebarea este daca se percepe taxa de prima inmatriculare, autovehicului, fiind vehicul istoric, am citit undeva ca nu se percepe taxa de inmatriculare, de poluare, etc...
Ms anticipat. Respecte
|
|
|
29-01-12, 22:17
|
#39
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
vehicul istoric este doar daca este omologat de retromobil. Ca sa ti-l omologheze trebuie sa indeplinesti multe conditii...
|
|
|
30-01-12, 09:10
|
#40
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 949
Member of: [DACIA] [Oltcit]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
Quote:
Originally Posted by NegruTTE
Salut, am o intrebare, am pus mana de curand pe un beetle din '65 reconditionat aproape complet, masina a fost radiata de mult, avand inca numere vechi de pe vremea raposatului, gen 01-cj-sda, intrebarea este daca se percepe taxa de prima inmatriculare, autovehicului, fiind vehicul istoric, am citit undeva ca nu se percepe taxa de inmatriculare, de poluare, etc...
Ms anticipat. Respecte
|
Broscuta de langa gara CFR e a ta?
|
|
|
30-01-12, 13:01
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
tis-ul: eh niste pitici de'ai mei ...merci!
edwscho are dreptate doar daca e in retromobil nu platesti taxa si impozit... dar daca treci de la numere vechi la noi nu stiu daca trebuie platita... oricum parca s'a amanat pana in 2013?
|
|
|
30-01-12, 17:38
|
#42
|
Stock
Join Date: Nov 2011
Posts: 2
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
NU, a mea este inca in cugir, inca nu am scoso din curte, a fost radiata odata inainte de 2000 si nu stiu daca trebuie sa platesc taxa de poluare si de prima inmatriculare, care banuiesc ca m-ar stoarce de bani... ms de reply-uri
|
|
|
30-01-12, 21:29
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 635
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
inspectia pt atestarea vehiculului costa 200e si se face doar la RAR Bucuresti.
Ca avantaje intr-adevar sunt scutirea de plata impozitului si a rovinetei.
Standardele sunt destul de ridicate, cum este si normal sa fie....
|
|
|
07-02-12, 00:07
|
#44
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
Quote:
Originally Posted by mba
apropo stii unde ar trebui sa ajunga furtunul care pleaca din filtru de aer? si de unde era prinsa acea clapeta? la mine lipseste. Si am cautat pe net si am vazut ca destul de multe motoare nu au acel furtun si care il au nu se vede unde este bagat celalalt capat. Ma gandesc ca este pentru aer cald, ceva gen soc dar nu stiu unde trebuie mufat
|
uite ca la faza asta ma bag si eu din ce stiu de la oltcit ...principiul ar trebui sa fie cam acelasi doar e boxer racit cu aer ... rolul lui ar trebui sa fie sa deschida sau sa inchida printr-un termostat o clapeta in functie de temperatura aerului din filtrul de aer ... adica in principiu daca e rece afara clapeta o sa obtureze la maxim admisia de aer extern si o sa traga aer prin intermediul furtunului de undeva din jurul galeriilor de evacuare care se incalzesc primele ... pe masura ce se incalzeste il combina cu aer rece ... deci toata ideea e pentru a asigura o temperatura constanta a aerului in admisie ...
deci capatul ar trebui sa fie undeva la o priza de aer in jurul galeriei de evacuare ... dar parca din ce am vazut tu ai evacuarea modificata sau mi s-a parut mie???
lipsa acestui furtun duce la o crestere a consumului de carburant mai ales in perioada rece
__________________
DJ-01-KNK
Last edited by lancer; 07-02-12 at 00:17.
|
|
|
11-02-12, 01:41
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Masina mea Old School- VW Käfer 1969
before and after
revin cu mai multe poze...
|
|
|
|
|