07-11-12, 00:40
|
#181
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
taci tu acolo, si lasa-ne pe noi sa ne bucuram
arata mai atre ca tot ce am vazur la noi in ro, cred ca doar cea gri din bucale e la fel ca stare, insa n-are culoarea/jantele care s-o faca sa "sara-n ochi"
|
|
|
07-11-12, 23:24
|
#182
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Merci fain de aprecieri!
|
|
|
08-11-12, 07:49
|
#183
|
Stage 4
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
foarte fain taunele
tine-o tot asa si las-o cat mai originala,cu motoru ei(asta daca vrei sa intri in oldmobile)
Masina e oldschool, si-asa nu exista forduri restaurate calumea pe la noi, de ce sa o strici?
Nu lasa masina pe burta, fa cum a zis altii mai sus, ia-i arcuri dure si las'o inalta
|
|
|
08-11-12, 08:43
|
#184
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
nu cred ca are rost sa intre in "oldmobile"-le asta
|
|
|
08-11-12, 09:02
|
#185
|
Stage 4
Join Date: Jun 2011
Posts: 290
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
REEDITEZ: asta daca vrei sa intri in " RETROMOBIL "
|
|
|
08-11-12, 09:36
|
#186
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
repet, nu are rost..la 1.3
|
|
|
08-11-12, 20:03
|
#187
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
E mai scumpa cotizatia anuala la retromobil decat cei 60 lei impozit pe an ). Motorul 2000 OHC a fost montat si pe taunus, deci nu fac niciun artificiu.
Nu spun ca nu mi-ar placea in retromobil, dar trebuie sa indeplinesc foarte multe cerinte, si nu as vrea sa fiu incorsetat de dragul unui statut de masina istorica, asta se poate vedea si cu ochiul liber . Daca vreodata voi detin o masina cu motor da camion, atunci voi fi nevoit sa ma conformez exigentelor retromobil.
Pana atunci mai arunc aici o poza marca fresh.tv!
|
|
|
08-11-12, 22:55
|
#188
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
pai stai, ca n-ai inteles..si altii am vazut ca se sperie de treaba asta, dar nu trebuie sa fii membru ca sa iti atestezi masina, oricum platesti o taxa, doar la jumate daca esti membru sau full daca nu esti
|
|
|
16-11-12, 21:16
|
#189
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Salut
Azi am fost la un magazin de piese auto si asteptand la coada am vazut un poster cu niste amortizoare si niste ilustratii ce indicau efectele unui amortizor uzat. Mi-am dat seama ca mi se potrivesc toate de acolo,si ca poate suspensia moale se datoreaza amortizoarelor uzate. Ce as putea sa fac in cazul asta? Se pot repara amortizoarele originale sau trebuie inlocuite? Aveti ceva ponturi? Multumesc mult
|
|
|
16-11-12, 21:35
|
#190
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2011
Posts: 707
Member of: [DACIA]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Din cate stiu eu, se pot reconditiona amortizoarele.
|
|
|
17-11-12, 15:43
|
#191
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,141
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
In Bucuresti este un nene care "reface" amortizoarele, si care le "seteaza" in functie de duritatea dorita de client.Preturi "umane",calitate excelenta.
Noi am facut la el de la Dacia la e39....
Daca te pot ajuta cu ceva, te rog sa imi spui
__________________
nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita
|
|
|
17-11-12, 20:08
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Nu iti recomand repararea amortizoarelor tale. Am reconditionat eu amortizoare de fata de Taunus si rezultatul a fost nesatisfacator.
Amortizoarele de pa Taunus sunt capsulate. Pt a le putea reface e necesar sa fie taiat cartusul amortizorului si facut filet. Constructia lor este destul de greoaie pt a putea fi reparat usor (are o cursa scurta).
In general suspensia fata de pe taunus (ca si cea de lada...ca este aproape la fel.......mai exact paralelipiped deformabil), este o suspensie moale de fel.
Practic supsensia ta lucreaza pe un cadru...iar acel cadru este prins prin 4 busci elastice de lonjeron.
O sa iti fac un desen pe o poza pt a-ti face ceva la acele bucsi. Este singura modalitate de a mai intari suspensia fata.
Ca sa ma laud....acea modificare am facut-o la Taunele meu pt a rigidiza putin suspensia pentru ca am vazut de unde lucreaza rotile foarte mult....dupa ceva timp am gasit pe net un fisier in care Ford recomanda acea mica ramforsare pe care am facut-o eu.
PS: il stiu pe "nenisorul" care face amortizoare, face treaba foarte buna....dar cam acelasi lucru ti-l va spune si el (referitor la amortizoarele tale).
__________________
Ford Power
Last edited by bil1706; 17-11-12 at 20:10.
|
|
|
17-11-12, 21:25
|
#193
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 465
Member of: [VW] [Accelarate Club] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Frumoasa masina la cat mai multi km cu ea !
|
|
|
17-11-12, 21:31
|
#194
|
Stage 4
Join Date: Jan 2009
Posts: 213
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Merci miller.
Bil, dar daca as schimba amortizoarele cu unele noi, care ar fi mai bune, cele pe ulei sau pe gaz?
|
|
|
18-11-12, 00:02
|
#195
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: ford taunus 1977 2-door saloon
Cele pe gaz ofera mai multa "tarie" suspensiei, dar se uzeaza mai repede in conditiile drumurilor de la noi.
Cele pe ulei sunt mai moi, dar sunt mai potrivite pt drumurile noastre.
Amortizoarele tale sunt chiar asa de duse ?
Un amortizor pe ulei bun se comprima relativ usor....decomprimarea se face foarte greu si lent......fa un test la ale tale si vezi cum se prezinta.
Sau...un alt test este sa te apesi (puternic) de 2-3 ori pe fiecare aripa in parte si sa iei mana brusc de pe masina.....daca masina nu balanseaza, amortizorul respectiv e bun. Daca masina balanseaza sau in momentul apasarii de aude un "fasait" din amortizor......nu mai e bun.
Crede-ma ca am schimbat destule amortizoare, am facut 2 "tari rau" pe fata.....toate astea pt o suspensie mai rigida.....dar singurul rezultat a fost de la ramforsarea despre care ti-am scris mai sus.
Bafta
|
|
|
|
|