Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Old School Cars > Masina mea Old School

Reply
 
Thread Tools
Old 25-07-11, 09:49   #1
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Rekord c 1967 2usi

Salutare.
Multi dintre voi cunosc masina, din diverse prezetari pe diverse forumuri..Cativa amici mi-au zis sa fac un thred si pe aceasta zona a forumului pentru ca aici se concentreza cea mai mare parte a amatorilor de clasice.
Cu ceva timp in urma mi-am vandut jucaria cu care topeam slikurile si benzina pe circuit, si care pentru un timp mi-a inghitit banii si imaginatia. Decizie de conjunctura. Si cum aceasta lucrare pe care o prezint acum, era oprita de vre-o 2 ani, m-am decis in decembrie 2009 sa o reincep si s-o termin. Ca asa cum imi sta mie bine, cand scap de datorii, nu stiu cum dracu sa fac sa ma bag in altele.
Iata mai jos unde am ajuns.
Cum fierul e aproape gata m-am gandit sa-l prezint .
Mai este prezentat pe acest forum a data si pe vre-o inca 2 forumuri chiar de la inceputul.
Totusi aici ma rezum la poze recente.
Masina a iesit intr-un final cam ce am vrut eu, nu 100%, ca nu am buget nelimitat. O parte din elemente sunt adaugate si datorita intamplarii ( de exemplu rotile), iar o parte inca mai sunt de inlocuit , modificat, sau cumparat pentru ca lipsesc.
Multumesc tuturor celor care m-au ajutat sa pot ajunge aici, cu sfaturi, informatii, documentatie sau piese ( bAndrei,walker, blind, john17, etc).
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF2111.JPG
Views:	121
Size:	1.46 MB
ID:	2096107   Click image for larger version

Name:	DSCF2112.JPG
Views:	111
Size:	1.42 MB
ID:	2096108   Click image for larger version

Name:	DSCF2114.JPG
Views:	121
Size:	1.43 MB
ID:	2096109  

Click image for larger version

Name:	DSCF2116.JPG
Views:	102
Size:	1.43 MB
ID:	2096110   Click image for larger version

Name:	DSCF2133.JPG
Views:	209
Size:	1.43 MB
ID:	2096111   Click image for larger version

Name:	DSCF2139.JPG
Views:	131
Size:	1.42 MB
ID:	2096112  

Click image for larger version

Name:	DSCF2140.JPG
Views:	103
Size:	1.46 MB
ID:	2096113   Click image for larger version

Name:	DSCF2145.JPG
Views:	99
Size:	1.46 MB
ID:	2096114   Click image for larger version

Name:	DSCF2147.JPG
Views:	75
Size:	1.49 MB
ID:	2096115  

Click image for larger version

Name:	DSCF2165.JPG
Views:	116
Size:	1.47 MB
ID:	2096116  

Last edited by GOLF 16v; 25-07-11 at 09:56.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 25-07-11, 09:55   #2
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Si 2 fotografii cu scaunele....
Interiorul inca este neterminat 100%
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF1742.JPG
Views:	98
Size:	1.41 MB
ID:	2096121   Click image for larger version

Name:	DSCF1764.JPG
Views:	57
Size:	1.40 MB
ID:	2096122  
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 25-07-11, 13:35   #3
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Rekord c 1967 2usi

suspensie nu ii pui si ei ... te rastorni cu ea nu de alta
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 25-07-11, 16:37   #4
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Rekord c 1967 2usi

are amortizoare spax cu reglare in duritate, 28 de pozitii, au costat aproape 500 cu tot cu trimitere. Cu arcurile este mult mai greu insa, nu fabrica nimeni ceva sport pentru masina asta, iar cand apar niste reproduceri pe ebay se vand la peste 400 de euro.
Apoi apar problemele adevarate. Daca pe fata nu exista nici un fel de probleme cu montarea unor arcuri mai scurte, pe spate insa masina are sistem de suspensie cu bara panhar, intr-un unghi destul de pronuntat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Panhard_rod

Daca lasi masina jos puntea spate se va deplasa spre stanga, asa ca trebuie modificata bara Panhard de pe spate sa fie reglabila si nu fixa.... Si asta ar fii varianta cea mai ieftina..
Mai scump ar fii, pe langa arcurile de am vorbit, mai joase si mai tari, inlocuirea barei `Panhard de pe spate cu un sistem , construit artizanal de la 0(zero) numit WATT LINK, (ceea ce are de fabrica si actuala ASTRA pe spate, binenteles intr-o versiune adaptata si imbunatatita)
http://en.wikipedia.org/wiki/Watt%27s_linkage
Sper ca se vede deosebirea.
Deci, dupa cum se vede nu ca nu vreau, sau ca nu stiu dar deocamdata ma depaseste financiar.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	244px-Panhard_rod.svg.png
Views:	42
Size:	6.7 KB
ID:	2096472   Click image for larger version

Name:	opel-rekord-c-2.jpg
Views:	93
Size:	16.0 KB
ID:	2096473   Click image for larger version

Name:	Wattslinkage.JPG
Views:	53
Size:	5.4 KB
ID:	2096474  

Click image for larger version

Name:	DSCN1218.JPG
Views:	49
Size:	1.66 MB
ID:	2096482   Click image for larger version

Name:	DSCN1221.JPG
Views:	60
Size:	1.52 MB
ID:	2096483  
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 15:05   #5
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Cel mai simplu ar fi sa cumperi suspensia dorita si sa dimensionezi bara panhard.
De asemenea poti sa faci alta: cumperi o bara la dimensiuni si niste rose joint.
Le unesti fie prin sudura, fie prin infiletare, fie prin ambele (sudura+infiletare).

Watt's linkage implica si un capac modificat pentru diferential (din aluminiu ca sa iasa la marele fix).
Mai exista o varianta cu prinderea de pardoseala (cam unde era inainte bancheta), dar presupune decuparea acesteia.

Succes!

Cat te-au costat scaunele?

La motor ce ai facut?

Last edited by Silencer Power; 26-07-11 at 15:09.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 15:30   #6
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Cel mai simplu e asa obtii lungimea totala a barii panhard (sa ai un reper), o tai pe mijloc, scoti o bucata (in asa fel incat prin piesa de legatura sa o poti face si mai scurta, dar si mai lunga daca e necesar), daca e destul de gros ca si perete, o filetezi, o bucata cu filet normal, una cu filet invers, faci o piesa care are doua extremitati filetate corespunzator, pe mijloc cu profil hexagonal, si voila, ai facut-o reglabila ! La orice centru de reglat directii dotat corespunzator, poti face reglajul ! Ps :Frumoasa jucaria ! scaunele ce marca/model sunt ?
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 15:55   #7
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Rekord c 1967 2usi

@ GOLF 16v

Ei, tata, cīnd vad motorul asta, parca ma simt ACASA. Asa trebuie sa arate!
Motorul este nota 10 + FELICITARI!
Si masina īn general e impecabila, pur si simplu, asa cum trebuie sa fie.
Singura obiectie pe care mi-o permit este, ca e cam prea saltata, sau cel putin asa mi se pare mie īn pozele puse de tine.
Nu stiu dar ar cam trebui s-o lasi mai jos. Cred ca vreo 2 - 3 cm ar face-o mai bine.
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 18:04   #8
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Multumesc pentru aprecieri...
Cu bara panhard cam stiu ce e de facut,dar prima parte sunt arcurile sa vad pana unde coboara. Deocamdata insa am inceput un proiect care imi mananca din timp si bani, si suspensia la rekord a ramas un pic in planul 2..
Si WATT LINK am vazut cum se face, problema este ca nu am scule. Acum las un link cu un tip care a facut artizanal 2 astfel watt links pe opel, cam cu aceeasi punte, acelasi diferential... mai sunt si alte solutii, fara sa sudezi de diferential..... Daca cineva dintre voi cunoaste un astfel de constructie pe vre-un site, va rog lasa-ti linkul

http://www.opelgt.com/forums/perform...k-buildup.html

Despre scaune...Le-am luat de pe ebay.de..... nu sunt nici o marca...dar arata foarte bine... le-am ales cum am vrut eu, scai pe lateral si alcantara pe mijoc, totul negru.... Aveau o multime de culori si combinatii de culori....Pretz... nu mai tin minte 350 cred ca cu tot cu trimis....Apoi au fost stativele... tot de pe ebay.de, dar de la alt magazin, in ju tur de 100€ cu tot cu trimis ... no name ca daca iei ceva de marca 75-100 e numai 1 stativ....
Inca 2 fotografii, ....interiorul nu este terminat 100%..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF2106.JPG
Views:	186
Size:	807.9 KB
ID:	2097938   Click image for larger version

Name:	DSCF1736.JPG
Views:	116
Size:	1.45 MB
ID:	2097939  

Last edited by GOLF 16v; 26-07-11 at 18:13.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 18:15   #9
CyberCSX
Banned

Stage 5
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,237
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Nu stiu lungimea la panhard-ul tau dar poate s-ar potrivi ceva de la americanele ( cu V6 ) din anii 80 care sīnt reglabile (vezi si imaginea) :

http://www.lmperformance.com/18483/14.html

Nasolia e ca nu sīnt deloc ieftine dar e mai putina fu***eala comparativ cu o productie proprie WATT LINK care trebuie s-o dai jos de fiecare data cīnd ai treaba la diferential.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	umi2022.jpg
Views:	46
Size:	17.1 KB
ID:	2097940  
CyberCSX is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 18:24   #10
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Multumesc frumos.
Zilele astea trebuie sa iau o decizie si ma apuc de treaba.
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
Old 26-07-11, 18:55   #11
Luciane12

Stage 5
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 440
Default Re: Rekord c 1967 2usi

f. misto jucaria. felicitari.
Luciane12 is offline   Reply With Quote
Old 29-07-11, 21:00   #12
nel34

Stage 5
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 308
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Eu am lasat suspensia jos rau pe spate si trebuia taiat cam 1,5cm din bara
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	SDC10453.JPG
Views:	135
Size:	412.8 KB
ID:	2101319  
nel34 is offline   Reply With Quote
Old 14-10-11, 15:21   #13
GOLF 16v

Stage 3
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 121
Default Re: Rekord c 1967 2usi

Am inceput sa mai vand din ce am sa pot cumpara watt linkul, respectiv 2 WEBERE dublucorp 40 dcom (acestea si cu stuturi pentru vacum),
Sunt luate de pe o ALFA ROMEO, sunt setate pentru 120cp.
Daca intereseaza pe cineva las linkul mai jos.
https://forum.4tuning.ro/524-anunturi...r-40-dcom.html
GOLF 16v is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -