14-08-12, 15:12
|
#1
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
De vanzare OPEL ASCONA C Coupe GSI fabricatie 1988
Seria de sasiu VIN number W0L000081J6083094
Motor:
C20XE omologat-trecut in actele masinii, serie motor AAPL1V1111BB7E0
Chiuloasa KS700 complet refacuta, planata 1mm, bloc motor bucsat/alezat la cota zero, ovalitate zero, pistoane MAHLE cota zero, segmenti MAHLE, cuzineti GLYCO, toate garniturile si semeringurile din motor sunt ELRING, evacuare 4/2/1 termoizolata, traseu evacuare pe teava de 60 cu accelerator de gaze si finala MAGNAFLOW cu silencer. Curea distributie GATES, role INA, admisie marita FRIEDRICH MOTORSPORT cu tubulatura de inox si filtru conic sport K&N, injectoare BOSCH cu debit marit, regulator reglabil de presiune benzina. Toti senzorii lucreaza in parametrii. Fise BERU, bujii BOSCH, bobina noua, bujii BOSCH noi, fise BERU, capac delcou si pipa delcou BOSCH noi.Capac motor si capac distributie polisate.Baterie BOSCH silver noua. Soft S-TECH.
Frane fata BREMBO MAX sport , spate ATE pe disc, suspensie sport statica H&R -70 fata, -70 spate.
Jante BBS RS 16” 4x100 8j front, 9j rear cu buze polisate, gume YOKOHAMA S-DRIVE 195/45/16 DOT 2010
Bucsi noi LANDFORDER fata/spate, pivoti noi, capete de bara noi,bielete antiruliu noi, capete planetare noi GM, rulmenti noi fata/spate.
Kit original GT de caroserie din plastic in perfecta stare, faruri BOSCH noi cu semnale albe noi, xenon 5000k in faruri si xenon galben in proiectoare, stopuri spate BOSCH noi. Bad boy-look si pasaje spate modificate la GHETTO TUNING, clante exterioare usi de Opel Vectra B2, kit 1 stergator de parbriz, aerisire de Mercedes Sprinter pe aripa dreapta fata. Masina a fost vopsita integral inclusiv compartimentul motor, a fost antifonata si nu are deloc rugina nici sub masina. Trapa a fost inlocuita cu una noua, deasemenea si toate cele 4 furtune de scurgere. La interior a primit plafon integral din alcantara perforat, bord inbracat in piele naturala, fete de usi si manere interioare usi inbracate in piele naturala, scaune si bancheta interior piele naturala CONNOLLY RECARO modulare incalzite in stare buna, fara rupturi sau arsuri.Computer bord calibra c20xe, am si macaralele electrice pentru geamuri inca nemontate pe masina, oglinzi electrice incalzite de fabrica, ceasuri bord LCD de KADETT GSI, volan RAID din piele naturala, covorase interior plus cu sigla GSI facute pe comanda in Anglia pentru Opel Ascona C coupe.
CD player PIONEER made in japan, cap de serie in 1997 cu telecomanda si magazine 6discuri, 4 difuzoare Lighting Audio.
Cheie briceag GM Opel Astra H
Pret 6000 E
Pentru alte poze sau detalii, va rog sa intrebati sau sa cereti detalii.
Multumesc !
|
|
|
14-08-12, 21:55
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: OPEL ACONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
omule,e pacat de ea si de munca care ai depus-o sa o aduci in starea asta.
|
|
|
15-08-12, 16:27
|
#3
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ACONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by daman
omule,e pacat de ea si de munca care ai depus-o sa o aduci in starea asta.
|
pai, o vand, nu o arunc la gunoi !
|
|
|
28-08-12, 08:40
|
#4
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ACONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by mrkane
De vanzare OPEL ASCONA C Coupe GSI fabricatie 1988
Seria de sasiu VIN number W0L000081J6083094
Motor:
C20XE omologat-trecut in actele masinii, serie motor AAPL1V1111BB7E0
Chiuloasa KS700 complet refacuta, planata 1mm, bloc motor bucsat/alezat la cota zero, ovalitate zero, pistoane MAHLE cota zero, segmenti MAHLE, cuzineti GLYCO, toate garniturile si semeringurile din motor sunt ELRING, evacuare 4/2/1 termoizolata, traseu evacuare pe teava de 60 cu accelerator de gaze si finala MAGNAFLOW cu silencer. Curea distributie GATES, role INA, admisie marita FRIEDRICH MOTORSPORT cu tubulatura de inox si filtru conic sport K&N, injectoare BOSCH cu debit marit, regulator reglabil de presiune benzina. Toti senzorii lucreaza in parametrii. Fise BERU, bujii BOSCH, bobina noua, bujii BOSCH noi, fise BERU, capac delcou si pipa delcou BOSCH noi.Capac motor si capac distributie polisate.Baterie BOSCH silver noua. Soft S-TECH.
Frane fata BREMBO MAX sport , spate ATE pe disc, suspensie sport statica H&R -70 fata, -70 spate.
Jante BBS RS 16” 4x100 8j front, 9j rear cu buze polisate, gume YOKOHAMA S-DRIVE 195/45/16 DOT 2010
Bucsi noi LANDFORDER fata/spate, pivoti noi, capete de bara noi,bielete antiruliu noi, capete planetare noi GM, rulmenti noi fata/spate.
Kit original GT de caroserie din plastic in perfecta stare, faruri BOSCH noi cu semnale albe noi, xenon 5000k in faruri si xenon galben in proiectoare, stopuri spate BOSCH noi. Bad boy-look si pasaje spate modificate la GHETTO TUNING, clante exterioare usi de Opel Vectra B2, kit 1 stergator de parbriz, aerisire de Mercedes Sprinter pe aripa dreapta fata. Masina a fost vopsita integral inclusiv compartimentul motor, a fost antifonata si nu are deloc rugina nici sub masina. Trapa a fost inlocuita cu una noua, deasemenea si toate cele 4 furtune de scurgere. La interior a primit plafon integral din alcantara perforat, bord inbracat in piele naturala, fete de usi si manere interioare usi inbracate in piele naturala, scaune si bancheta interior piele naturala CONNOLLY RECARO modulare incalzite in stare buna, fara rupturi sau arsuri.Computer bord calibra c20xe, am si macaralele electrice pentru geamuri inca nemontate pe masina, oglinzi electrice incalzite de fabrica, ceasuri bord LCD de KADETT GSI, volan RAID din piele naturala, covorase interior plus cu sigla GSI facute pe comanda in Anglia pentru Opel Ascona C coupe.
CD player PIONEER made in japan, cap de serie in 1997 cu telecomanda si magazine 6discuri, 4 difuzoare Lighting Audio.
Cheie briceag GM Opel Astra H
Pret 6000 E
Pentru alte poze sau detalii, va rog sa intrebati sau sa cereti detalii.
Multumesc !
|
Masina se poate vinde si fara roti, astept propuneri de la doritori pe PM.
|
|
|
04-09-12, 11:57
|
#5
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 5,265
Member of: [Colectionar Machete] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: OPEL ACONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Bafta la vanzare.Sa ajunga la cine trebuie ! Genial arata.Felicitari ca ai tinut-o in starea asta !
|
|
|
04-09-12, 15:56
|
#6
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ACONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by FED express
Bafta la vanzare.Sa ajunga la cine trebuie ! Genial arata.Felicitari ca ai tinut-o in starea asta !
|
Multumesc frumos de urari, eu am facut masina sa arate asa, nu doar o tin in starea asta
|
|
|
18-09-12, 09:58
|
#7
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by mrkane
De vanzare OPEL ASCONA C Coupe GSI fabricatie 1988
Seria de sasiu VIN number W0L000081J6083094
Motor:
C20XE omologat-trecut in actele masinii, serie motor AAPL1V1111BB7E0
Chiuloasa KS700 complet refacuta, planata 1mm, bloc motor bucsat/alezat la cota zero, ovalitate zero, pistoane MAHLE cota zero, segmenti MAHLE, cuzineti GLYCO, toate garniturile si semeringurile din motor sunt ELRING, evacuare 4/2/1 termoizolata, traseu evacuare pe teava de 60 cu accelerator de gaze si finala MAGNAFLOW cu silencer. Curea distributie GATES, role INA, admisie marita FRIEDRICH MOTORSPORT cu tubulatura de inox si filtru conic sport K&N, injectoare BOSCH cu debit marit, regulator reglabil de presiune benzina. Toti senzorii lucreaza in parametrii. Fise BERU, bujii BOSCH, bobina noua, bujii BOSCH noi, fise BERU, capac delcou si pipa delcou BOSCH noi.Capac motor si capac distributie polisate.Baterie BOSCH silver noua. Soft S-TECH.
Frane fata BREMBO MAX sport , spate ATE pe disc, suspensie sport statica H&R -70 fata, -70 spate.
Jante BBS RS 16” 4x100 8j front, 9j rear cu buze polisate, gume YOKOHAMA S-DRIVE 195/45/16 DOT 2010
Bucsi noi LANDFORDER fata/spate, pivoti noi, capete de bara noi,bielete antiruliu noi, capete planetare noi GM, rulmenti noi fata/spate.
Kit original GT de caroserie din plastic in perfecta stare, faruri BOSCH noi cu semnale albe noi, xenon 5000k in faruri si xenon galben in proiectoare, stopuri spate BOSCH noi. Bad boy-look si pasaje spate modificate la GHETTO TUNING, clante exterioare usi de Opel Vectra B2, kit 1 stergator de parbriz, aerisire de Mercedes Sprinter pe aripa dreapta fata. Masina a fost vopsita integral inclusiv compartimentul motor, a fost antifonata si nu are deloc rugina nici sub masina. Trapa a fost inlocuita cu una noua, deasemenea si toate cele 4 furtune de scurgere. La interior a primit plafon integral din alcantara perforat, bord inbracat in piele naturala, fete de usi si manere interioare usi inbracate in piele naturala, scaune si bancheta interior piele naturala CONNOLLY RECARO modulare incalzite in stare buna, fara rupturi sau arsuri.Computer bord calibra c20xe, am si macaralele electrice pentru geamuri inca nemontate pe masina, oglinzi electrice incalzite de fabrica, ceasuri bord LCD de KADETT GSI, volan RAID din piele naturala, covorase interior plus cu sigla GSI facute pe comanda in Anglia pentru Opel Ascona C coupe.
CD player PIONEER made in japan, cap de serie in 1997 cu telecomanda si magazine 6discuri, 4 difuzoare Lighting Audio.
Cheie briceag GM Opel Astra H
Pret 6000 E
Pentru alte poze sau detalii, va rog sa intrebati sau sa cereti detalii.
Multumesc !
|
fisa dyno
|
|
|
12-10-12, 17:16
|
#8
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by mrkane
De vanzare OPEL ASCONA C Coupe GSI fabricatie 1988
Seria de sasiu VIN number W0L000081J6083094
Motor:
C20XE omologat-trecut in actele masinii, serie motor AAPL1V1111BB7E0
Chiuloasa KS700 complet refacuta, planata 1mm, bloc motor bucsat/alezat la cota zero, ovalitate zero, pistoane MAHLE cota zero, segmenti MAHLE, cuzineti GLYCO, toate garniturile si semeringurile din motor sunt ELRING, evacuare 4/2/1 termoizolata, traseu evacuare pe teava de 60 cu accelerator de gaze si finala MAGNAFLOW cu silencer. Curea distributie GATES, role INA, admisie marita FRIEDRICH MOTORSPORT cu tubulatura de inox si filtru conic sport K&N, injectoare BOSCH cu debit marit, regulator reglabil de presiune benzina. Toti senzorii lucreaza in parametrii. Fise BERU, bujii BOSCH, bobina noua, bujii BOSCH noi, fise BERU, capac delcou si pipa delcou BOSCH noi.Capac motor si capac distributie polisate.Baterie BOSCH silver noua. Soft S-TECH.
Frane fata BREMBO MAX sport , spate ATE pe disc, suspensie sport statica H&R -70 fata, -70 spate.
Jante BBS RS 16” 4x100 8j front, 9j rear cu buze polisate, gume YOKOHAMA S-DRIVE 195/45/16 DOT 2010
Bucsi noi LANDFORDER fata/spate, pivoti noi, capete de bara noi,bielete antiruliu noi, capete planetare noi GM, rulmenti noi fata/spate.
Kit original GT de caroserie din plastic in perfecta stare, faruri BOSCH noi cu semnale albe noi, xenon 5000k in faruri si xenon galben in proiectoare, stopuri spate BOSCH noi. Bad boy-look si pasaje spate modificate la GHETTO TUNING, clante exterioare usi de Opel Vectra B2, kit 1 stergator de parbriz, aerisire de Mercedes Sprinter pe aripa dreapta fata. Masina a fost vopsita integral inclusiv compartimentul motor, a fost antifonata si nu are deloc rugina nici sub masina. Trapa a fost inlocuita cu una noua, deasemenea si toate cele 4 furtune de scurgere. La interior a primit plafon integral din alcantara perforat, bord inbracat in piele naturala, fete de usi si manere interioare usi inbracate in piele naturala, scaune si bancheta interior piele naturala CONNOLLY RECARO modulare incalzite in stare buna, fara rupturi sau arsuri.Computer bord calibra c20xe, am si macaralele electrice pentru geamuri inca nemontate pe masina, oglinzi electrice incalzite de fabrica, ceasuri bord LCD de KADETT GSI, volan RAID din piele naturala, covorase interior plus cu sigla GSI facute pe comanda in Anglia pentru Opel Ascona C coupe.
CD player PIONEER made in japan, cap de serie in 1997 cu telecomanda si magazine 6discuri, 4 difuzoare Lighting Audio.
Cheie briceag GM Opel Astra H
Pret 6000 E
Pentru alte poze sau detalii, va rog sa intrebati sau sa cereti detalii.
Multumesc !
|
Pret cu tot cu roti 4500E
Pret fara roti 3500E
|
|
|
13-10-12, 00:25
|
#9
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 801
Member of: [RENAULT]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Up din partea mea,am vazut'o astazi la Exporom si merita mai mult decat cere proprietarul.
|
|
|
14-10-12, 20:34
|
#10
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by alin_bmx
Up din partea mea,am vazut'o astazi la Exporom si merita mai mult decat cere proprietarul.
|
Multumesc frumos, nu spun ca nu merita, am bagat peste 8000E in masina asta, dar daca nu mai am timp nici macar sa o plimb, sta cuminte in garaj si asteapta.
|
|
|
10-01-13, 10:50
|
#11
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by mrkane
Multumesc frumos, nu spun ca nu merita, am bagat peste 8000E in masina asta, dar daca nu mai am timp nici macar sa o plimb, sta cuminte in garaj si asteapta.
|
Taxa calculata la 9500Euro )
|
|
|
11-10-13, 15:24
|
#12
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by mrkane
De vanzare OPEL ASCONA C Coupe GSI fabricatie 1988
Seria de sasiu VIN number W0L000081J6083094
Motor:
C20XE omologat-trecut in actele masinii, serie motor AAPL1V1111BB7E0
Chiuloasa KS700 complet refacuta, planata 1mm, bloc motor bucsat/alezat la cota zero, ovalitate zero, pistoane MAHLE cota zero, segmenti MAHLE, cuzineti GLYCO, toate garniturile si semeringurile din motor sunt ELRING, evacuare 4/2/1 termoizolata, traseu evacuare pe teava de 60 cu accelerator de gaze si finala MAGNAFLOW cu silencer. Curea distributie GATES, role INA, admisie marita FRIEDRICH MOTORSPORT cu tubulatura de inox si filtru conic sport K&N, injectoare BOSCH cu debit marit, regulator reglabil de presiune benzina. Toti senzorii lucreaza in parametrii. Fise BERU, bujii BOSCH, bobina noua, bujii BOSCH noi, fise BERU, capac delcou si pipa delcou BOSCH noi.Capac motor si capac distributie polisate.Baterie BOSCH silver noua. Soft S-TECH.
Frane fata BREMBO MAX sport , spate ATE pe disc, suspensie sport statica H&R -70 fata, -70 spate.
Jante BBS RS 16” 4x100 8j front, 9j rear cu buze polisate, gume YOKOHAMA S-DRIVE 195/45/16 DOT 2010
Bucsi noi LANDFORDER fata/spate, pivoti noi, capete de bara noi,bielete antiruliu noi, capete planetare noi GM, rulmenti noi fata/spate.
Kit original GT de caroserie din plastic in perfecta stare, faruri BOSCH noi cu semnale albe noi, xenon 5000k in faruri si xenon galben in proiectoare, stopuri spate BOSCH noi. Bad boy-look si pasaje spate modificate la GHETTO TUNING, clante exterioare usi de Opel Vectra B2, kit 1 stergator de parbriz, aerisire de Mercedes Sprinter pe aripa dreapta fata. Masina a fost vopsita integral inclusiv compartimentul motor, a fost antifonata si nu are deloc rugina nici sub masina. Trapa a fost inlocuita cu una noua, deasemenea si toate cele 4 furtune de scurgere. La interior a primit plafon integral din alcantara perforat, bord inbracat in piele naturala, fete de usi si manere interioare usi inbracate in piele naturala, scaune si bancheta interior piele naturala CONNOLLY RECARO modulare incalzite in stare buna, fara rupturi sau arsuri.Computer bord calibra c20xe, am si macaralele electrice pentru geamuri inca nemontate pe masina, oglinzi electrice incalzite de fabrica, ceasuri bord LCD de KADETT GSI, volan RAID din piele naturala, covorase interior plus cu sigla GSI facute pe comanda in Anglia pentru Opel Ascona C coupe.
CD player PIONEER made in japan, cap de serie in 1997 cu telecomanda si magazine 6discuri, 4 difuzoare Lighting Audio.
Cheie briceag GM Opel Astra H
Pret 6000 E
Pentru alte poze sau detalii, va rog sa intrebati sau sa cereti detalii.
Multumesc !
|
rog un moderator sa stearga anuntul, in cazul in care nu este posibil,sa-l inchida.
Multumesc !
|
|
|
12-10-13, 00:00
|
#13
|
Cluj Street Racing Member
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 567
Member of: [Opel] [CSR]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by mrkane
rog un moderator sa stearga anuntul, in cazul in care nu este posibil,sa-l inchida.
Multumesc !
|
La asta as da like
p.s. Sper ca nu de aia inchizi topicul ca ai vandut masina...
|
|
|
15-10-13, 11:41
|
#14
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,563
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: OPEL ASCONA C coupe (singura cu C20XE omologat din Romania)
Quote:
Originally Posted by tigermotorsport
La asta as da like
p.s. Sper ca nu de aia inchizi topicul ca ai vandut masina...
|
Inchid topicul pentru ca am inteles ceva, masina nu se mai vinde, chiar nu are client pe masura ei. Ramane la mine pana la sfarsitul vietii ei.
|
|
|
|
|