Quote:
Originally Posted by UNLORD
Merci de sfat! Sa inteleg ca 550 de hp garantati de ESS ii ai pe o plaja destul de scurta a turatiei, si de fapt sunt vreo 400, datorita compresorului nu foarte eficient. Pe mine ma interesa si o solutie cat mai fiabila a problemei supraalimentarii. Crezi ca un turbo bine montat (tot cam pe la 550 de hp) e cat de cat fiabil? Necesita interne schimbate?
|
Original are uzndeva la 300 de cai, cu interne orig nu poti da mai mult de 0.6-0.7 bar, asta inseamna un plus de max 50% la putere, asta maxim.
De aici in sus trebuie interne, piston schimbat si eventual arcuri.
Cu turbo este safe, daca e pus cum trebuie si cu o electronica reglat bine.
Cum spuneam, sa mai facut M3 deci sa zic asa avem experienta, numai trebuie decis pentru ce vreti sa folositi, ca pretul variaza. Un proiect de strada e undeva la 4500, una pentru pista sau forja mare e peste 5000 dar poate sa se urce. Asta din cauza ca o tirbona simpla costa 400E (ex. T04), reinforsat e la 600E si una performace e peste 1300 (ex. garrett GT4082R). la fel se urca pretul galeriei la dublu, cam asta e diferenta in mare.
Ps. ESS spune ca scoate 550 dar cu interne schimbate, nu cu cele orig, cu cele orig primesti in plus max 100 de cai cu Kitul lor.