29-08-08, 00:09
|
#91
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
pilot talentat..si masina facuta de un profesionist. bravo voua!
|
|
|
03-09-08, 00:07
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 5,646
Member of: [2 Roti]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
super tare masina, succes in continuare!
|
|
|
03-09-08, 11:14
|
#93
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 91
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
ce e nou cu 318 turbo ?
|
|
|
14-09-08, 06:59
|
#94
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 29
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Ciao, am si eu un e30 cu motor de 3.5 pe care l-a prezentat recent un prieten de-al meu si as vrea sa te intreb in cati bani te-a dus instalarea intregului sistem turbo si pentru ca ai deja experienta si stii exact ce modificari trebuie facute as vrea sa stiu in ce bani mi-ati monta sistemul sus pe masina pentru ca pe mine m-ar costa si mi-ar lua prea mult timp nestiind unde sa alerg.Si care ar fii mai indicat? turbo s-au compresor?pentru ca as vrea sa folosesc masina mai mult pentru drag. Daca vrei vezi ca am topic cu 335 nitro pe prima pagina.Astept raspuns . mersi si eventual un numar de telefon pe privat ca mai bine vb la tel pentru ca eu imi caut asa ceva de multa vreme.
|
|
|
14-09-08, 13:04
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Quote:
Originally Posted by CJ-86-FSK
Ciao, am si eu un e30 cu motor de 3.5 pe care l-a prezentat recent un prieten de-al meu si as vrea sa te intreb in cati bani te-a dus instalarea intregului sistem turbo si pentru ca ai deja experienta si stii exact ce modificari trebuie facute as vrea sa stiu in ce bani mi-ati monta sistemul sus pe masina pentru ca pe mine m-ar costa si mi-ar lua prea mult timp nestiind unde sa alerg.Si care ar fii mai indicat? turbo s-au compresor?pentru ca as vrea sa folosesc masina mai mult pentru drag. Daca vrei vezi ca am topic cu 335 nitro pe prima pagina.Astept raspuns . mersi si eventual un numar de telefon pe privat ca mai bine vb la tel pentru ca eu imi caut asa ceva de multa vreme.
|
Salut,
Prima si cea mai mare diferenta este ca al nostru din fabrica e turbo, cei drept diferenta sta in biele, pistoane, axa cu came, supape mai serioase (cred titan dar nu mai amintesc) si de asta putem scoate performanta relativ mare. Nu stiu cat ar rezista un aspirat ca al tau.
La masina noastra numai blocul si ce e in el e orig, restul se vede si pe poze.
Instalatia pe care o vezi costa undeva la 3500-4000E, tanand cont ca evacuare cap coada, turbo nou nouti de pe raft (suporta foarte foarte mult), electronica programabila, cooling (toate radiatoarele mai mari + de ulei si de turbo).
Daca pornim de la motorul tau, si se face una de la 0, asta inseamna pistoane - biele - chiulasa trubo, + avem axa turbo "sport", ambreaj M5 si restul ce e pus la al nostru ajungem undeva la 6000+ ca un pret de baza, de aici poate varia. Dar caroaseria originala nu suporta atata putere, diferentialul nu e montat destul de fix si sunt alte peobleme cu E30.
|
|
|
14-09-08, 17:52
|
#96
|
Banned
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 162
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
este foarte frumos ceea ce ati reusit!
|
|
|
15-09-08, 00:52
|
#97
|
Stage 2
Join Date: Sep 2008
Posts: 29
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
merci de un raspuns atat de rapid!!uite ...eu sunt dispus sa ma apuc de lucrare doar ttrebuie sa stabilim una alta si de aceea ar trebui sa ne intalnim sa povestim cateva chestii.eu merg frecvent in gwermania si m-as putea opri pe la voi in ungaria.as fi curios cat as putea scoater din el doar cu biele de m5 si axa sui chiuloasa turbo.pt ca am investit mult in el deja!
dar am putea face si altcumva sa il aduc la voi sa imi zici toate piesele de cafe am nevoie si poate mai imi fac si eu roste de cate ceva si .. sa il las la voi o perioada ma indelungata ...de exemplu la iarna,sa fiec fct k lumea si fara graba!
da-mi un nr de tel si altfewl putem povesti telefonic.multumesc
|
|
|
23-09-08, 09:59
|
#98
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Quote:
Originally Posted by CJ-86-FSK
merci de un raspuns atat de rapid!!uite ...eu sunt dispus sa ma apuc de lucrare doar ttrebuie sa stabilim una alta si de aceea ar trebui sa ne intalnim sa povestim cateva chestii.eu merg frecvent in gwermania si m-as putea opri pe la voi in ungaria.as fi curios cat as putea scoater din el doar cu biele de m5 si axa sui chiuloasa turbo.pt ca am investit mult in el deja!
dar am putea face si altcumva sa il aduc la voi sa imi zici toate piesele de cafe am nevoie si poate mai imi fac si eu roste de cate ceva si .. sa il las la voi o perioada ma indelungata ...de exemplu la iarna,sa fiec fct k lumea si fara graba!
da-mi un nr de tel si altfewl putem povesti telefonic.multumesc
|
Daca vrei orice e posibil, acum nu am net, numai la ocazii, numar tel in pm.
|
|
|
23-09-08, 20:29
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Stire de ultima ora, masina a forst pus pe un Dyno...dar din pacate na fost in stare ca sa masoara
La 5000 deja s-a blocat fiindca a depasit pragul de 450Nm (cica max la acel aparat) asta in viteza 5-a cutie M3 e30 si diff 3,5x, 4 oameni in potbagaj si 2 in masina
Acum suntem in cautare de un Dyno serios, asteptam axa cu came mai sportiv...sa vedem, just for fun
|
|
|
03-11-08, 19:48
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
|
|
|
08-11-08, 09:11
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
foarte tare masina.dupa parerea mea cea mai tare de aici de pe forum(sa nu se supere ceilalti bmw-isti) .face niste drifturi extraordinare.
|
|
|
10-11-08, 20:55
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 350
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Intrebare ptr HEXER
Ce cutie de viteze are montata masina voastra de drift
Este cutia originala a motorului de 3.5?
Eu am un ursulet cu motor de 3.5l 12v m30b35 cu cutie alpina care cam da semne de oboseala si as vrea sa o schimb cu una de m3 sau chiar m5 si cu un raport al grupului mai lung gen 2.65 - zic asta ptr ca o sa montez turbo
Ambreiajul este de m3 si vroiam sa intreb daca se poate monta cutie de m3 sau m5 pe acest motor
Eu stiu ca blocul motor este acelasi si la m3 si la m5 si la acest motor de 3.5 pe care il am si eu deci............................merge sau nu merge
Multam anticipat ptr raspuns
|
|
|
10-11-08, 22:09
|
#103
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Quote:
Originally Posted by Cosmin 335i
Intrebare ptr HEXER
Ce cutie de viteze are montata masina voastra de drift
Este cutia originala a motorului de 3.5?
Eu am un ursulet cu motor de 3.5l 12v m30b35 cu cutie alpina care cam da semne de oboseala si as vrea sa o schimb cu una de m3 sau chiar m5 si cu un raport al grupului mai lung gen 2.65 - zic asta ptr ca o sa montez turbo
Ambreiajul este de m3 si vroiam sa intreb daca se poate monta cutie de m3 sau m5 pe acest motor
Eu stiu ca blocul motor este acelasi si la m3 si la m5 si la acest motor de 3.5 pe care il am si eu deci............................merge sau nu merge
Multam anticipat ptr raspuns
|
Are o cutie M3 dar deja a 2-a distruge, mai bine cauti una de M5.
Blocul de M3 (S14 e un M10) vcand blocul de M5 e M30 la fel si al tau.
Avem ambreaj M5, placa de presiune modificat, intarit cu disc ambreaj sinter.
Un raport atat de lung nu merita, e destul sa ai undeva la 3.xx, vit maxima ve la 250.
Acum facem un motor ca al tau turbo...asteptam undeva la 500 de cai...sa vedem, pana vara nu lasam pe strada
|
|
|
11-11-08, 19:04
|
#105
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: E28 - 535 Turbo for smoking
Quote:
Originally Posted by UNLORD
|
In primul rand costa enorm, fata de ce plus iti da...
Scrie ca pote 8 psi (0.55 bar) asta probabil la cuplul maxim, deci nu le puterea maxima, unde o sa fie undeva la 0.4 bar, deci iti da un plus de ~30% la puterea maxima, la cuplul maxim poate pana la 40%. Asta petnru 6000E + montat + transport.
In plus nu prea ai unde sa mergi mai sus cu un compresor, ce scriu acea e max ce poate compresorul, cum ar merge cu o turbina la 2.5-3 bar.
Sa facut la noi M3 e36 cu interne stoc si cu turbo, merge bestial si pretul era undeva la 3500 euro cu stand alone si totul facut custom, nu mia stiu dar presiunea era undeva la 0.7 bar de la 3000-7000. Pistoane forjate si firering ta duce peste 500-550 de cai si inca 1500E cu montajul inclus. De aici in sus deja trebuie multe modificari, axe, biele, supape, arcuri si altele.
Poti faci un calcul si reiesa ca din compresor castigi ~400 cai, cu turbo la aceasi pret peste 500 si potential mare (si inca un set de cauciuc )
|
|
|
|
|