va salut!
de aproape 2 ani,sunt posesorul unui e39-540i dublu vanos din 2001...
Cu masina am avut viata grea de cand am cumparat-o pentru ca nu era intr-o stare prea buna nici pe partea mecanica,nici cu actele,nici cu electrica,nici,nici...
In primul rand am rezolvat-o cu actele,gasind proprietarul cu ajutorul multor cunostinte,facand o procura notariala si asigurare-itp originale,ea avand xeroxuri,fiind pe Italia...norocul aici a fost ca din fericire cateva luni pe an stau in Italia si mai stiam una-alta...Proprietarul intre timp a mai gasit si o cheie,"pierduta" si mai era si singura de pe care mergea inchiderea si asa am facut 2 chei la masina...
Cu mecanica am inceput cam asa: -pompa de benzina-mergea intrerupt cateodata
-senzorii de vanos,
-s-a refacut instalatia electrica(era tiganita),
-pompa servo,
-bujiile(care probabil erau de cand era masina..),
-senzorul de impulsuri(asta nu am inteles ce rol avea-asa a zis mecanicul,asa am facut),
-placute de frana fata+senzori,
-ulei am bagat Castrol 5w-40
-am schimbat inclusiv alternatorul pentru ca nu stiam de ce imi murea bateria...noroc cu mecanicul care are si dezmembrari si avea un 530i si era acelasi alternator
-binenteles anvelopele care nu mai trebuie sa zic cum erau...nu stiu cum merge lumea asa cu o masina...
Ca planuri sunt sa dau tigania de codita jos,cand ma apuc de pregatit,sa o bag la vopsit ,sa-i pun eleronul furat si inca sunt in cautarea unor jante sa ma incante mai mult....
Masina ca optiuni are cam asa:
-facelift de fabrica
-motor 4400cm3 dublu vanos de 288cp cu soft si fisa Dyno scoasa de 336,6cp
-cutie tiptronic
-Bara fata-bara spate-eleron M5--(eleron furat)
-proiectoare sua 2800k xenon
-faruri noi Hella
-triple noi Hella
-jante pe 19 M6 8,5j cu 9,5j (daca nu ma insel)cele mai concave cu anvelope 225 cu 255
-evacuare inox 87mm de la catalizatoare in spate
-suspensie sport S EDC
-geamuri duble-blindaj B4-toate lateralele
-parbriz si luneta heliomate
-oglinzi monocrom electrice si rabatabile electric
-difuzor bara spate M5
-bandouri exterioare M5
-parktronic
-shadowline exterior
-xenon faruri
-folie geamuri Llumar 5% fata-spate
-navigatie mare 16:9,modul TV,modul radio,magazie CD6,computer bord mare
-volan M5 alcantara-care s-a transformat in...ceva...trebuie refacut
-comenzi volan,pilot automat,comenzi vocale
-telefon cotiera original bmw fara fir
-volan electric cu joystick
-4xgeamuri electrice
-scaune electrice-incalzite(3 nivele)comfort cu tetiere electrice din piele neagra in stare foarte buna
-plafon negru de M5
-memorii volan-oglinzi si scaune,oglinda dreapta coboara pe marsalier
-trapa sticla fumurie
-pachet lumini,pachet fumatori
-trimuri,volan,schimbator si frana de mana in alcantara cu cusaturi de M,dar trebuie refacute ca arata deja urat...
-dubluclimatronic
-webasto cu programare din computer
-senzor antiorbire-oglinda
-discuri ventilate fata-spate,iar pe fata sunt de 360mm-cele mai mici jante care merg puse sunt pe 17
Cam atat...revin cu detalii despre ce se mai face la masina....
Pana sa o bag la vopsit o sa ma bag putin pe partea de mecanica,trebuie ceva senzori schimbati ca a inceput sa balbaie la accelerare brusca de pe loc,discuri as vrea ceva striate-perforate,amortizoarele fata deja se apropie de schimbat,schimbul de filtre,de ulei,inclusiv cel de cutie...