Quote:
Originally Posted by davidmafiotu
Frumoase gemenele
|
Mersi !
Quote:
Originally Posted by Auras 26
Interesant proiect , Succes in continuare
|
Multumesc !
Fac si eu ce pot
Quote:
Originally Posted by dragomir_tibi
io in locul tau as arunca motoru ala....
|
De ce sa-l arunc daca mai merita o sansa, si de ce sa nu fie masina cat mai OEM ?
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Bravo Cosmine, mult succes in continuare, faci treaba buna.
|
Multumesc mult Bogdan, o sa revin in curand cu un telefon la tine sa-mi mai dai cateva detalii !
Intre timp, au sosit garniturile si bujiile !
-Bujii BERU( cred ca sunt destul de ok pentru inceput)
-Garnitura chiuloasa, e cea mai groasa, Victor Reinz
-Garnituri Admisie
-Garnituri Evacuare
-Garnitura corp termostat
-Garnitura pompa apa
-Garnitura Corp clapeta
-Garnitura(oring) termostat
-Garnitura capac culbutori.
Si cam atat pentru capitolul garnituri, urmeaza sa curat admisia de rahatul ala de vopsea, si silicon, sa bag o perie de sarma mai marunta prin gaurile alea, cat se poate sa ii dau o vopsea argintie, iar la capacul de la culbutori, vreau sa-l vopsesc negru, iar dungile de pe el sa ramana gri
ca la 2.0 24v
Printre altele, am reusit sa scot mochetele alea imputite, si pline de noroi, le-am spalat, le-am curatat, iar acum au iesit cat de cat la realitate.. Am ramas fara cuvinte cand am observat ca podeaua din 1988 este impecabila, fara punct de rugina, absolut deloc, mai rar asa ceva ..
Am montat si instalatia electrica, impreuna cu aeroterma curatata, aranjata, si totul pus la locu lor, dar pana nu pornesc motorul, nu montez bordul, vreau sa vad daca mai exista ceva nereguli pe acolo, sa remediez !