Quote:
Originally Posted by Cipilica
Sal, o putere estimativa se poate? si un cost? mersi. Multa bafta in continuare
|
Cum spuneam era un proiect de buget mic, dar ce trebueia era facut profesional.
intercooler gratis
turbo si WG moca, cam 150 E
teavele de legatura moca
munca era facut de prietenul meu = moca
evacuare 100 e ,tot era facut de prietenul
injectoare 100 E
electonica 1000 E
Bujii NGK mai reci decat originalul
radiator de apa dintr-un 740i (cea mai gorasa, inalta si inca incape intre lonjeroane, la fix)
radiator ulei golf mk1 GTI
radiator apa pentur turbo de la o motocicleta
pompa apa pentru circuitul turbo de la mercedes
Din start avea undeva la 170 cai, acum are putin peste 250 (cam 30% crestere), dar are mult mai multa cuplu decat un aspirat si merge foarte bine de la 3000-5000 rot/min. De acolo in sus merge ca un aspirat, motrivul, presiune prea mica, dar vom creste
Nici noi nu ne oprim la atat, dar sezonul costa mult si nu mai sunt bani pentru upgrade, o zi costa undeva la 2-300 E cu aceasta masina...
Pentru strada motorul suporta pana la 1bar cu un K26 fara detonatii si probleme, numai sa primeasca multa benzina.
In schimb la o masina de drift motorul incalzeste foarte rapid si ar putea sa apare detonatii, postoanele asta nu suport si crapa, garnitura se distruge, segmentii sufera mult.
Daca vrei sa faci asta acasa cu totul o sa costa undeva la 2000 E
un video, sper ca facem mai bune:
http://videos.streetfire.net/video/E...ing_158023.htm