03-05-11, 20:51
|
#1201
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 861
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Bafta!!!Cine mai vine din RO???
|
|
|
03-05-11, 22:01
|
#1202
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Quote:
Originally Posted by dony ddc
Bafta!!!Cine mai vine din RO???
|
Calin, dobre, gabi onofrei si un debutant din iasi, octav
|
|
|
03-05-11, 22:07
|
#1203
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Quote:
Originally Posted by myky99
salutare
am si eu o intrebare , ce arcuri /(eventual suspensie )ai pe spate dar in principiu ma intereseaza ce arcuri
multumesc anticipat..
si multa bafta in serbia!
|
Este suspensie speciala de drift marca XYZ full coilover cu 36 de reglaje de duritate, inaltime si cadere!
|
|
|
03-05-11, 22:35
|
#1204
|
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Quote:
Originally Posted by Red Celica
Este suspensie speciala de drift marca XYZ full coilover cu 36 de reglaje de duritate, inaltime si cadere!
|
ok.multumesc mult pt info
si multa multa bafta !
|
|
|
04-05-11, 09:02
|
#1205
|
Stage 3
Join Date: Jan 2010
Posts: 88
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Quote:
Originally Posted by Red Celica
Calin, dobre, gabi onofrei si un debutant din iasi, octav
|
...Sorin HAI.u si Marius KNS nu se duc?
multa bafta
|
|
|
04-05-11, 09:13
|
#1206
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Quote:
Originally Posted by marius_cosmyn2009
...Sorin HAI.u si Marius KNS nu se duc?
multa bafta
|
nu, suntem doar 5 romani etapa aceasta!
|
|
|
04-05-11, 09:43
|
#1207
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Posibil 6 dar asta vedem acolo
Multa bafta,
Octav
|
|
|
04-05-11, 09:49
|
#1208
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Quote:
Originally Posted by XSW
Posibil 6 dar asta vedem acolo
Multa bafta,
Octav
|
asta este destul de greu, pentru ca inregistrarile s-au oprit la 44 de piloti din 13 tari !! Cine mai vroia sa vina?
"Mike Procureur:
Registration is now closed, with 44 drivers from 13 countries, let's get a great time this week-end!
Drifters List Round 1
kingofeurope.net
King Of Europe Series 2011..
Monday at 6:42pm ˇUnlikeLike ˇ ˇ Share.
You, Bogdan Andrei Camilar, Nina Galeva-Luxuria and 4 others like this."
__________________
E36 M3 EVO TURBO 500+ CP- Razvan LKN -!!! LIVE LIFE SIDEWAYS !!!!!
|
|
|
04-05-11, 10:53
|
#1209
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
S-a anuntat, nu ar fi belea, dar cum am spus abia acolo vom vedea daca suntem 5 sau 6, nu pot sa vorbesc decat pentru mine.
Multa bafta,
Octav
|
|
|
07-05-11, 23:53
|
#1210
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,037
Member of: [Design Team] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [4Tuning International] [AirBrush] [4Rally]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Bafta si din partea mea
|
|
|
10-05-11, 13:14
|
#1211
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,908
Member of: [Crazy Drivers] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Iata si povestea primei etape KOE din 2011 - Serbia - Kragujevak
Drumul a fost ok si am ajuns cu totii (5 piloti romani) vineri pe la 12:00. Am facut inscrierile, iar vineri seara a vost parada prin oras. Ca si anul trecut, atmosfera a fost foarte faina, publicul sarb primindu-ne cu mare caldura.
Sambata dimineata am inceput sesiunea de antrenamente cu cateva ture de acomodare si resetare a suspensiei. Circuitul era format din trei suprafete cu aderenta diferita si cu o denivelare destul de mare in apexul ultimului viraj. Am avut ceva emotii pentru ca trebuia sa initiem la peste 100 km/h si primul viraj era foarte larg, motiv pentru care, trebuia sa cresti viteza pe tot parcursul acestuia pentru a nu indrepta masina. Partea proasta era ca finalul acestul prim viraj era destul de strans si trebuia sa incetinesti mult pentru a nu percuta zidul de anvelope de pe exterior. Daca toate mergeau bine pana aici, restul era joaca de copii pana la dambul de pe apexul ultimului viraj.
Dupa cateva ture si mai multe teste de setare a suspensiei si presiunii in anvelope, am inceput sa invat circuitul si au urmat multe ture extrem de multumitoare. Ne-am revazut cu vechii prieteni si atmosfera era absolut fantastica. Nu este senzatie mai faina decat sa vezi in jurul tau numai masini modificate in fel si chip si sa vezi echipe cu bugete de sute de mii de euro si masini de minim 600 CP, care ajuta cu scule, mecanici, piese pe orice le solicita ajutorul.
Dupa ziua de sambata eram foarte increzator de ziua concursului: masina era setata excelent, toata ziua a fost extrem de cald, suprafata de concurs era incinsa si oferea o aderenta excenta si chiar nu aveam motive de ingrijorare.
Duminica dimineta: SURPRIZA!! - 10 grade si ploaie marunta!
Tot ceea ce am facut sambata era de geaba! am mers la circuit, fiecare mai aveam 3 ture de incalzire inainte de sesiunea de calificari.
Am facut aceste ture cu masina setata la fel ca sambata si nu am putut face niciun tur fara spin.... m-am cam intunecat precum cerul Kragujevak-ului.
Am facut sedinta cu baietii si am incercat sa gasim macar in teorie o noua combinatie intre setarea suspensiei, presiunea in roti si profilul anvelopelor, care sa ne ofere macar putina aderenta... nu mai aveam cum face niciun test, suingurul lucru la care mai speram era ca ploaia sa inceteze si suprafata sa se usuce cat de cat! Spre bucuria noastra, acest lucru s-a intamplat si la 11 cand a inceput sesiunea de calificari, nu mai ploua si trasa ideala pentru calificari era relativ uscata. Acum a incept jocul nervilor... s-a anuntat ca urmeaza o ora in care nu mai ploua, dar dupa aceasta va ploua din nou... de unde toti pilotii nu stiau cum sa mai intarzie alinierea la calificari pentru a mai castiga timp in care pista sa se usuce mai bine, acum ne inghesuiam toti la start sa ne dam pana nu incepe ploaia... Eu aveam masina lasata strategic mai aproape de start si am reusit sa ma aliniez al 7-lea. Teoretic eram ok...
Au inceput calificarile... deja parca se auzea si un scartait din roti, ceea ce era imbucurator... urmaream turele colegilor mei, dar inca de fum din roti nu putea fi vorba.... mai aveam 2 masini in fata... stateam in masina, incercam sa ma relaxez, ii mai adresam si lui Doamne Doamne rugamintile de riguare, cand usor, usor, cativa stropi au poposit pe parbrizul meu.... deja parca si centurile erau prea stranse, cagula ma sufoca, viziera castii a inceput sa se abureasca... cred ca aveam puls 120.... am deschis portiera si scartaitul anevelopelor celui care era pe pista m-au mai linistit. Pista inca era destul de uscata.... parca nici sropii de pe parbriz nu se mai inmulteau.....
Ajung la start:
Arbitrul asistent zambeste, parca a simtit emotiile mele si dorea sa ma linisteasca.....verifica elementele de siguranta si imi aproba startul.
Prima tura de incalzire cu noile setari: decurge bine, masina avea aderenta, nu cum as fi dorit, dar statea in cauciucuri... nu aveam incredere in unghiuri mari, dar puteam ajunge la Clipping Points si controlam bine masina... totusi pe cele doua denivelari era prea supraviratoare, parca topaia putin... dar imi era frica sa mai fac ajustari la suspensie...
Am continuat asa: au uramat trei ture bunisoare, putin prea precaute, dar in final prinsesem 2 din cele trei Clipping Point-ri si m-am calificat pe 24 din 45 de piloti.
Inainte de a incepe finalele a incepu o ploaie de nu stiai pe unde sa o apuci... Eu am picat in primul tandem cu Adam Kerenyi... si era clar ca doar o greseala de-a lui ma ducea in top 16... Strategia mea a fost sa fac turele fara spin si sa nu-i dau sansa sa ma depaseasca... zis si facut: plecam in turul de incalzire, Adam era leader, eu follower... linia dreapta, initiem, pe jos era apa de pe lume... Adam pleaca intr-un spin violent si ca sa nu il lovesc, las si eu masina in spin si ne oprim... eu nu avem nimic de pierdut... era normal sa ma bata, dar adaca pierdea in fata mea era destul de neplacut pentru el...
Plecam in primul tandem jurizat: linia dreapta mai precauti, initiem, Adam continua virajul, eu fac spin si 10-0 pentru Adam....
Imi dau seama ca zona in care am initiat era mai alunecoasa decat interiorul primului viraj si in al doilea tandem, eu leader, merg mult pe stanga (o trasa complet nenaturala) initiez pe suprafat mai aderenta si fac traseul fara gresala...Adam facuse exact gresala mea din primul tandem si facuse spin in spatele meu.... 10 - 0 pentru mine...!!!!
REROUND:
- din nou Adam leader, acum stiam amandoi unde sa initiem, facem traseul, eu cu o usoara corectie la schimbul de mase: 6-4 pentru Adam.
- eu leader - parcurgem trasel corect si egalitate 5-5... Adam merge mai departe in top 16 si in final castiga runda 1.
Cand am iesit de pe traseu spre padoc, toata lumea aplauda, semn ca a fost un tandem frumos...
Dintre ceilalti 4 piloti romani, doar Gabi Onofrei nu a reusit sa se califice, iar singurul care a trecut ma departe de top 32 a fost Calin Ciortan, el ajungand in top 8.
Concluzia este ca sunt bucuros ca masina a mers excelent, am reusit sa o tin intreaga - pe ploaie multi piloti a lovit masinile, doi dintre ei lovindu-le chiar grav - Goran Simic a rupt de 2 ori suspensia stanga fata, Nicolas Hayer a spart radiatoarele de ulei si racire, etc.
Singura nemultumire a fost ca nu am avut ocazia sa merg tandemurile pe uscat. Sunt convins ca ar fi fost mult mai spectaculos...
Speram ca in Grecia week-end-ul viitor sa fie soare ...
|
|
|
10-05-11, 13:57
|
#1212
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 155
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Felicitari pentru rezultatul obtinut.. si pentru ca ai avut rabdare sa povestesti cu asa lux de amanunte!
Bafta etapa viitoare am inteles ca in week-end veti merge in Grecia!
Toti romanii v-ati gasit cu masini de culoare inchisa )..
Din pacate nu am gasit niciun film cu calificarile si battle-ul tau sau ale altui roman.. cam zgarciti sarbii la filme..
Inca o data felicitari!!
|
|
|
10-05-11, 22:16
|
#1213
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 465
Member of: [VW] [Accelarate Club] [Old School Cars]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
|
|
|
11-05-11, 09:10
|
#1214
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 465
Member of: [VW] [Accelarate Club] [Old School Cars]
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
|
|
|
11-05-11, 15:55
|
#1215
|
Stage 5
Join Date: Oct 2003
Posts: 760
|
Re: E36 - M3 EVO 321 cp (fost 328i) - SV-08-LKN
Felicitari Razvan pentru ce ai facut in Serbia, ai mers excelent, foarte foarte multi au fost impresionati de tine, inclusiv eu. Sa te bati asa de aproape cu Kerenyi nu este un lucru usor, cu ceva mai multa bafta puteai sa treci de el.
Iti tin pumnii pentru Grecia, sigur o sa faci o figura frumoasa.
Vezi ca pana la urma au fost 6 romani ?
Multa bafta,
Octav
|
|
|
|
|