Hai ca n-am mai scris pe aici de mult, sa recapitulam un pic, am montat pe masina motorul de 4.0 v8 in martie, a mers... cca 15 minute pe masina ... apoi l-am dat jos sa vedem de ce nu merge corect, am observat ca era gaurit cilindrul nr. 8, asa ca am renuntat la motorul asta... o sa devina masa in casa unuia dintre mecanici..
Si am cumparat un 4.6 is v8 de pe un X5 din 2003, motorul are 350 de cai, in loc de 286 cat are 4.0, si are 450 de nm, in loc de 400 cat are 4.0
I-am planat chiulasele care-s tot de 4.0, am renuntat la vanos, mergem pe electronica de 4.0 ... sa vedem ce iese, s-au investit multi bani in motor sa-l facem nou, de la 0, la modu c-o sa-i facem rodaj ... si soft la wpp-u
abia astept...
caroseria e in lucru, primeste widebody kit de la sese - Rs tuning, eu sper la inceputul lui septembrie masina sa mearga pe strazile din bucuresti
alta problema pe care o am e ... cand plm au trecut 7 ani ... :/
nu-mi vine sa cred cate motoare si prin cate peripetii am trecut in astia 7 ani ...
si din pacate incep sa-i inteleg pe oamenii care postau rar pe forumul asta, eu atunci aveam 17 ani, normal ca postam zilnic 1000 de chestii pe aici, iar ei pe topicurile lor postau din cand in cand...
incep sa inteleg de ce
cand vrei mai mult, mai tare, mai etc, tre sa muncesc mai mult, mai tare, sa ajungi la niste cai la niste cifre... si nu prea mai ai timp ... ceea ce e absolut de cacat