15-01-14, 22:43
|
#6541
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Se vede perfect, mersi mult.
Bucsile de cauciuc de la suporti ce fel sunt?
In rest baia de ulei ramane stock?
Ce cutie folosesti, manuala de pe 4.0?
Mersi din nou.
|
Aia sunt suporti motor de E34 :P
Baia de ulei ramane stock
Cutia e de 3.0 v8 ... intra la linie, nu-i nevoie sa sa tai din caroserie, pica cutia unde pica si aia de 2.5, e ok e al 3-lea motor v8 de pe masina asta... deja am inteles procesul nu mi se mai pare atat de complicat, prima oara mi s-a parut imposibil acum e ... natural
__________________
|
|
|
16-01-14, 03:23
|
#6542
|
Stage 3
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Nu sunt sigur si nu stiu personal, dar din cate transplanturi am vazut la urs, mi se pare ca trebuie mutata si pompa servo frana cu tot ansamblul undeva in fata pentru a crea spatiu.
|
|
|
16-01-14, 12:29
|
#6543
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by AsToR
Nu sunt sigur si nu stiu personal, dar din cate transplanturi am vazut la urs, mi se pare ca trebuie mutata si pompa servo frana cu tot ansamblul undeva in fata pentru a crea spatiu.
|
da, ai dreptate, am uitat de asta, uite poza aici
|
|
|
16-01-14, 12:51
|
#6544
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Da, aia cu pompa am vazut-o si eu, m-am mai documentat pe alte situri.
Daca lasi traversa mai jos cu 2cm coloana de directie mai ajunge cum trebuie la caseta?
Ce cardan folosesti?
Cand fortezi motorul nu loveste pe nicaieri cand se misca din tampoane?
Pe partea de electronica a trebuit sa faci modificari pe la panoul de sigurante?
Mersi mult pt raspunsuri.
PS: Care e diferenta intre M60B40 si M60B44 ca prestatii?
|
|
|
16-01-14, 13:50
|
#6545
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Da, aia cu pompa am vazut-o si eu, m-am mai documentat pe alte situri.
Daca lasi traversa mai jos cu 2cm coloana de directie mai ajunge cum trebuie la caseta?
Ce cardan folosesti?
Cand fortezi motorul nu loveste pe nicaieri cand se misca din tampoane?
Pe partea de electronica a trebuit sa faci modificari pe la panoul de sigurante?
Mersi mult pt raspunsuri.
PS: Care e diferenta intre M60B40 si M60B44 ca prestatii?
|
Coloana de directie ajunge linistita la caseta.
Cardan de 2.5.
Depinde, mie-mi atingea ca aveam un tampon de motor rupt, si galeriile de evacuare atingeau in coloana de directie, ceea ce nu era bine, fac cateva ture cu masina acum si-ti spun, insa, teoretic, n-are voie sa atinga nimic in nimic, ah, imi mai atingea si vascul in radiator, rar.
Pe partea de electronica nu ma bag, e un haos total acolo, in principiu sugerez sa distrugi instalatia electrica de pe masina donatoare si sa-ti lasi 3 fire, pornire si etc, bine, asta ptr drift, daca vrei geamuri electrice si tot asa, iti doresc mult succes :P
Am mers cu un 4.4 pe o pisica, are mai mult cuplu, caii-s la fel.
Oricum, daca poti, cumpara 4.4, e mai potent un pic
|
|
|
16-01-14, 13:55
|
#6546
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
Coloana de directie ajunge linistita la caseta.
Cardan de 2.5.
Depinde, mie-mi atingea ca aveam un tampon de motor rupt, si galeriile de evacuare atingeau in coloana de directie, ceea ce nu era bine, fac cateva ture cu masina acum si-ti spun, insa, teoretic, n-are voie sa atinga nimic in nimic, ah, imi mai atingea si vascul in radiator, rar.
Pe partea de electronica nu ma bag, e un haos total acolo, in principiu sugerez sa distrugi instalatia electrica de pe masina donatoare si sa-ti lasi 3 fire, pornire si etc, bine, asta ptr drift, daca vrei geamuri electrice si tot asa, iti doresc mult succes :P
Am mers cu un 4.4 pe o pisica, are mai mult cuplu, caii-s la fel.
Oricum, daca poti, cumpara 4.4, e mai potent un pic
|
Ma intereseaza pentru prima pornire instalatia electrica, restu nu e problema.
Ma gandeam sa nu atinga in lonjeroane motoru.
Azi plec sa iau ursu, pe urma ma gandesc serios la un 4.4. Mersi mult si tine-ne la curent cu prima tura cu masina.
|
|
|
16-01-14, 14:31
|
#6547
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Ma intereseaza pentru prima pornire instalatia electrica, restu nu e problema.
Ma gandeam sa nu atinga in lonjeroane motoru.
Azi plec sa iau ursu, pe urma ma gandesc serios la un 4.4. Mersi mult si tine-ne la curent cu prima tura cu masina.
|
In lonjeroane nu atinge, ai destul spatiu, pentru radiator, sa pui radiator de 740, o sa fie nevoie sa bati cu ciocanul lonjeroanele, insa e ok :P trece, doar la inceput, apoi e ok
Last edited by Skillzu; 16-01-14 at 15:48.
|
|
|
21-01-14, 14:02
|
#6548
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
In lonjeroane nu atinge, ai destul spatiu, pentru radiator, sa pui radiator de 740, o sa fie nevoie sa bati cu ciocanul lonjeroanele, insa e ok :P trece, doar la inceput, apoi e ok
|
Salut, ai idee daca se poate monta cutia originala de la 540i cu motor 4.4 pe urs? te intreb pt k am avut o ocazie la un seria 5 din 2000 cu 4.4 si cutie in 6 trepete tot complet cu intrior piele, navigatie adik ful la 1400e si am pierdut-o. Caut ceva de genu...
|
|
|
21-01-14, 15:38
|
#6549
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
frate, abia am iesit din iadul asta de a gasi cutie/volanta/disc/placa ...
sugestia mea e sa-ti cumperi direct motor cu cutie ...
daca o faci de drift, fereste-te de 6 trepte, daca nu faci drift, ia-o in 6 trepte
|
|
|
21-01-14, 19:20
|
#6550
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by EvLSant0S
frate, abia am iesit din iadul asta de a gasi cutie/volanta/disc/placa ...
sugestia mea e sa-ti cumperi direct motor cu cutie ...
daca o faci de drift, fereste-te de 6 trepte, daca nu faci drift, ia-o in 6 trepte
|
Pai tocmai de asta te intreabam, pt k am vazut k u ai pus alta cutie si nu intelegeam de ce. Nu fac drifturi.
Un ultim lucru, dupa care nu iti mai poluez topicu, daca se poate si daca iti mai aduci aminte masurile la piesele din care sunt facuti suportii la motor, daca nu nu e problema.
Mersi din nou.
|
|
|
21-01-14, 19:49
|
#6551
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Pai tocmai de asta te intreabam, pt k am vazut k u ai pus alta cutie si nu intelegeam de ce. Nu fac drifturi.
Un ultim lucru, dupa care nu iti mai poluez topicu, daca se poate si daca iti mai aduci aminte masurile la piesele din care sunt facuti suportii la motor, daca nu nu e problema.
Mersi din nou.
|
Eu i-am lasat tipului care mi-a facut suportii, i-am lasat suportii sa-si faca si el copie dupa ei, ca sa aiba model, ca daca mai vine cineva, sa poata sa-i faca...
Cred ca-i are deja facuti, poti sa-i cumperi de la el, te pun in legatura cu el, si ii iei si la bani buni... nu cum faceau altii ...
Ca ne-ar prinde bine daca ne-am ajuta mai mult intre noi, nu daca ne-am fute intre noi cum se intampla azi... ca toata lumea e pusa pe ars...
hai sa vbim in privat ca deja de o pagina vbim numai noi doi :P
|
|
|
29-03-14, 22:52
|
#6552
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 631
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
|
|
|
30-03-14, 13:30
|
#6553
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,453
Member of: [VW]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Am facut si eu cateva poze.
|
|
|
30-03-14, 14:29
|
#6554
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
|
|
|
06-04-14, 21:45
|
#6555
|
Stage 2
Join Date: Jan 2009
Posts: 28
|
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
te salut.foarte frumos urs-ul. te felicit.am si eu o intrebare.am montat pe ursul meu un motor cu tot cu cutie de 2.5 de pe un e34.toate bune si frumoase pana am ajuns la cardan.poti sa imi spui te rog ce cardan s-ar potrivi?precizez ca grupul a ramas de urs.ms mult
|
|
|
|
|