Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 25-04-12, 17:54   #6286
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Se cauta VOLANTA de 4.0 V8 ! Nu avem cum sa punem motorul altfel ! 0728 269 340 !!! CINE ARE VOLANTA sau stie pe cineva care are volanta va rog sunati la numarul asta !!!!
__________________
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 26-04-12, 06:22   #6287
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

6 dimineata...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1493.JPG
Views:	637
Size:	2.31 MB
ID:	2412506  
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 26-04-12, 14:16   #6288
AsToR

Stage 3
 
AsToR's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Vazand pozele cu instalarea rollcage-ului mi-am adus aminte ceva hilar, poate de asta ti s-a dus motorasul: nu trebuia sa faci taxi =))

Cand am luat CRZ-ul si i-am facut asigurarea acolo in Bucuresti ma intrebau functionarii respectivi: "De ce are numai 4 locuri omologate? motoru asta nu poate trage si pentru al cincilea?") De-ar sti ca trage ca un cap de tir )

Bafta la cheie! vrem sa-l auzim cum toarce, sa pui si un pahar de cafea pe el, asa-mi plac V8-urile cum sunt echilibrate!

Last edited by AsToR; 26-04-12 at 14:23.
AsToR is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 04:36   #6289
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1580.JPG
Views:	620
Size:	2.13 MB
ID:	2413589  
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 06:59   #6290
Ms-02-TPI

Stage 5
 
Ms-02-TPI's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 846
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Merge ?! Daca da
Ms-02-TPI is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 10:26   #6291
AsToR

Stage 3
 
AsToR's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Semn bun poza aia, daca e ursu in peco, e clar ca a pornit si a supt rezerva de benzina ce-o aveau baietii pentru prima pornire )
Ai grija totusi sa nu atingi butonul rosu, face BOOM daca tii minte! (macar cat esti in peco).

Edit: A, si felicitari apropo!
(eu inca n-am curaj sa ma apuc de-a mea, caut si eu sponsori! =)))
AsToR is offline   Reply With Quote
Old 27-04-12, 11:52   #6292
Roly94

Stage 5
 
Roly94's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 397
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Ultimu piston sa il ti in vitrina drept bibelou,ca e blestemat.
Roly94 is offline   Reply With Quote
Old 30-04-12, 19:27   #6293
AsToR

Stage 3
 
AsToR's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Asteptam istorisirea cu sufletul la gura!
AsToR is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 09:32   #6294
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Asa.. sa ne apucam de scris ....

Dupa cum bine stiti, s-a futut motorul la casa poporului ...

Duminica noapte n-am prea putut sa dorm, eram hotarat sa fac pauza cu driftul pana strang o suma decenta de bani sa continui ca lumea,
Insa luni ... primesc un telefon ...

Un necunoscut la vremea aia ma intreba daca vreau v8 pe masina, montat de el .. eu nu trebuie sa fac nimic.
Am stat am calculat, n-aveam nimic de pierdut...

Mergem sa vedem masina donatoare, un e38 ... cu 4.0 v8 pe el..
Primele probleme apar, motorul respectiv avea EVS2 pe el, ceva de genu, in fine, electrica masinii fiind diferita fata de ce aveam eu...

Vine mouse, caram 7-aru de unde era el, il aducem la garaj, dam jos motoru de pe septar, se apuca baietii de el...
Schimbate mai toate garniturile motorului ... mai putin cele de la chiulase... si inca 2-3 maxim.

Vine weekendul cu tulcea, pauza..
Reluam lucrarile, scoatem v8u meu de pe urs...
ne apucam sa-l punem la loc pe v8#2, il desfacem si pe v8#1...
in fine, as putea detalia aici dar n-are sens...
incepe distractia, incepem sa-l punem pe v8#2 pe masina...
nu intra... nu intra neam...
am incercat in toate felurile, nu intra


asa ca.... l-am lasat pe jos...
si am tras caroseria peste el ) si a intrat

s-a tras o saptamana, in cele mai tragice chinuri, trezit la 10, la 11 ziua la garaj, plecat numai, dar numai la 6 , 6 30 dimineata....

asa...
motorul a pornit la cheie prima data joi pe la ora 18 ...

vineri dimineata pe la 4 eram cu el prin benzinarie il testam, mergea bine mai putin timoneria, atingea in cardan, si mergea infranata masina, rau...

tija de la pompa servo atingea in caroserie si ramanea infranata


bun.
vineri dimineata... la 11 eram la garaj

ne apucam sa facem timoneria, ne iese, totul e ok.
motorul in schimb incepe sa se inece, sa mearga prost.
nimeni nu intelegea de ce, nimeni nu-l atinsese

ora 13...
vine cineva sa puna testerul pe ea...
singura greseala pe care o gasea testeru era ca nu exista cutia de viteze...
logic, ea fiind 4.0v8 hidramat.. noi punand manuala in 5 trepte.

ah am uitat sa povestesc de volanta rectificata de 3 ori... in 2 locuri diferite ehee....

continuand, scoatem testeru de pe masina, incepem si schimbam bobine, nimic... tot uda o bujie, schimbam bujii, nimic, tot mergea prost si uda o bujie ...

era deja ora 16 ... la ora 15 platforma incarca masinile de drift...

vazand ca tot ne uda bujia de pe pistonul nr 8 ... ( culmea , acelasi piston care era distrus si pe primul motor v8 ) ...

am ajuns cumva la concluzia ca supapele de pe pistonul ala raman deschise... sau ca a lovit pistonul in ele...


asa ca ... ne-am apucat sa comandam la 19:30 ... garnituri de chiulasa..

n-am gasit... normal, ca era totul inchis...

asa ca, am plecat spre platforma, fara masina, doar sa-i dam banii soferului...


pe drum, primim telefon, am gasit garnituri de chiulasa de v8...

tot pe drum, toata lumea cu care vbeam de la iasi ne zicea sa luam masina... asa cum e, c-o facem la iasi

asa ca.... am ajuns in colentina unde era platforma, l-am rugat pe om sa vina sa ia masina de la podu grand ... si ala e...

am fost la fix o MILISECUNDA sa nu luam ursu.... la iasi, presupunand ca-s supapele futute....

in fine, suim intr-un final ursu pe platforma si plecam...

ajungem la iasi, sambata dimineata la ora 9 ... cezar si cu paul vin sa ne ajute...

de la ora 9 si pana la ora 14:30

s-au schimbat: bujii, bobine, injectoare, o-ring-uri de la injectoare, admisie, debitmetru, toata rampa de injectie, 2 sonde de temperatura si inca una, si regulatorul de benzina, si cel de relanti, in fine si altele...

intr-un final...

la ora 14:30 ...

cezar spune : gata, cred ca stiu ce e ....


pune mana pe o mufa, de pe la admisie, o scoate... si baga alta in locul ei ..

ii dam cheie, si merge

bun ?
bun ....

si de acolo e istorie :P
masina a mers super ok, mai putin pe suspensie si articulatie...
insa ca si motor, brici :P

am luat locul 18 in calificari totul e ok ...

o sa fac totusi un film de cand lucram la masina si etc... la momentul potrivit
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 09:44   #6295
1oNuTz99

Stage 2
 
1oNuTz99's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 36
Thumbs up Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

BRAVO!!! frumoasa masina urmaresc de foarte multa vreme topicul felicitari imi plac povestile tale lungii. app asteptam filmuletzul
1oNuTz99 is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 12:37   #6296
Mario_Dub

Stage 5
 
Mario_Dub's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,510
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Radule eu cred ca esti ruda cu spielberg si tu nu sti, doar ca la tine nu este fictiune, ci mai mult realitate. Ai putea scrie un roman in doua parti: Povestea ursului meu, partea 1 si 2. Ai avea ce scrie cu siguranta macar de acum incolo sa fie numai de bine. Bafta in continuare...
Mario_Dub is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 21:00   #6297
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

https://youtu.be/ADWN8U-F01M


pentru aia care in loc sa ma ajute m-au tras inapoi... m-au incurcat si etc

a fost o scapare... nervoasa...
care acum imi aduce zambetul pe buze
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 02-05-12, 08:40   #6298
AsToR

Stage 3
 
AsToR's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 158
Member of:
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

I'm speechless, tot ce pot sa zic e BRAVO!
AsToR is offline   Reply With Quote
Old 02-05-12, 11:13   #6299
frankie_let

Stage 5
 
frankie_let's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 509
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

ma bucur maxim ca ai reusit sa rezolvi problema...)foarte amuzant finalul la clip))
frankie_let is offline   Reply With Quote
Old 06-05-12, 18:45   #6300
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

ati mai vazut v8ptzi pusi pe masina, tragand caroseria pe deasupra motorului ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1485.JPG
Views:	416
Size:	2.09 MB
ID:	2422991  
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -