Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 06-03-11, 20:11   #5401
Cartmaneu87
Seat Driver

Stage 5
 
Cartmaneu87's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 392
Member of:
[SEAT]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by ozn_yakuza View Post
ia fi tu un pic mai explicit ...ca nu prea te inteleg ce ai vrut sa zici.
vroia sa spuna ca daca ai vazut ca este un e24 si chiar este un e24 vrei sa iti spuna cineva ca nu este? adica sa te minta
Cartmaneu87 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-11, 07:04   #5402
MihaiCsl

Stage 5
 
MihaiCsl's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,113
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Ursul face figuri ca iese de la hibernare, santose, pune biciu pe el =))
MihaiCsl is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 01:32   #5403
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

la 3 am iesit de la munca, la 1 noaptea am ajuns acasa.

Am fost si-am cumparat o alta punte spate (fara bascule si alte ***uri) doar puntea propriu zisa cu bucsi ca ne trebuiau bucsi, de la mouse, mersi mouse, super preturi as always.


am mai cumparat rahatu ala de cupla de aliaj sau whatever dintre volan si caseta de directie...
deoarece... dupa cum se vede in poze, cel vechi NU MAI avea DINTI si volanu se INVARTEA in gol.
Masina in momentul de fatza e TZAPANA nu mai are punti rupte si alte mizerii, e 100% driftuibila pana se mai rupe ceva pe ea futemash in gura ei de batrana ordinara.


daca am invatat ceva din toata mizeria asta am invatat ca ...
nu exista lucru mai tampit pe care poti sa-l faci decat sa te caci pe tine la 2 milioane sa-ti iei BUCSI pentru PUNTEA spate.


deci


NU mergeti de-a latu FARA BUCSI pe PUNTEA spate !

e ca si cum ti-ai bate cuie-n c0ae ...



in fine, continuam.



am montat deci puntea spate la loc, am inteles si eu care-i treaba cu cardanu cu alea pe acolo, s-a facut lumina si ptr mine, cred ca acu as fi in stare sa dau jos singur puntea, gen fara sa ma ghideze cineva...
am taiat cablurile de la frana de mana, alea originale de fabrica, am taiat absu ( am usurat-o )

am dat jos caseta de directie, dupa mare mare mare chin am reusit sa punem ***u ala de aliaj acolo si acum masina ARE directie ...
maine nea traian o sa se joace un pic cu motoru in sensul ca-l mai misca un pic ca sa nu-mi mai atinga GALERIILE de evacuare in DIRECTIE...

si tre sa mai dam jos jegu ala de electromotor sa-l reparam si GATA

pe langa asta, era un furtun de benzina RUPT din cauza tijei de la frana.
s-a schimbat si ala
ce mai, a fost o zi lunga, rau, dar s-au rezolvat si multe la masina
as minti daca as zice ca-s fericit...
ca din pacate, nu mai sunt fericit...
m-am saturat de atatia bani aruncati in fieru asta de rahat ...
in fine, sper sa merite distractia de la iasi, daca nu, ma gandesc serios sa-i dau foc...
cel putin caroseria n-o mai inghit, motoru il iubesc, caroseria aia o urasc...

traian zice ca o tinichigerie generala ar rezolva situatia... eu ma gandeam la recarosare...

in fine, niste poze



IN POZA 5 se vede cacatu ala VECHI
in poza 6 e cacatu asta NOU care ARE santurile alea necesare

are cineva idee cum slbz se cheama mizeria aia ? ca nu reusesc sa-mi aduc aminte cum se cheama..


apoi, are cineva jante pe 16 ?
de imprumut ptr iasi , sau de vanzare...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0965.jpg
Views:	206
Size:	1.65 MB
ID:	1908252   Click image for larger version

Name:	IMG_1073.jpg
Views:	246
Size:	1.93 MB
ID:	1908253   Click image for larger version

Name:	IMG_1081.jpg
Views:	226
Size:	1.82 MB
ID:	1908254  

Click image for larger version

Name:	IMG_1087.jpg
Views:	247
Size:	2.04 MB
ID:	1908255   Click image for larger version

Name:	IMG_1102.jpg
Views:	221
Size:	1.08 MB
ID:	1908256   Click image for larger version

Name:	IMG_1103.jpg
Views:	223
Size:	1.21 MB
ID:	1908257  

Click image for larger version

Name:	IMG_1114.jpg
Views:	233
Size:	1.87 MB
ID:	1908258   Click image for larger version

Name:	IMG_1112.jpg
Views:	304
Size:	1.98 MB
ID:	1908259  
__________________

Last edited by EvLSant0S; 08-03-11 at 01:34.
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 02:02   #5404
Tweety_rzw
VW Driver

Stage 5
 
Tweety_rzw's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,554
Member of:
[VW]
[Opel]
Exclamation Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Se vede ca nu ai somn si se mai vede ca pasiunea ta nu are limite ...."ar iu creizi" ) Sa te vedem multi km de'a latu mai multi decat pe dreptttttt!
Tweety_rzw is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 12:40   #5405
Rebel_Boy

Stage 5
 
Rebel_Boy's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,007
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Calm si multa rabdare Santos si o sa fie bine .. lasa ursul in pace si varsa-ti nervii la sala
Rebel_Boy is offline   Reply With Quote
Old 08-03-11, 14:57   #5406
razvi_gti

Stage 2
 
razvi_gti's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 28
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Ma miram de ce nu team vazut pe mess, clar, multe ore de munca
Daca ai vrea sa-l recarosezi, cum te-ai gandit? Legal sau flexul pe serii si gata? nici nu mai stiu care ii faza cu recarosatul legal, am auzit informatii din toate directile, ca mam enervat si nici nu mam mai interesat. Ca cica caroseria trebuie sa fie pe putin cu 2 ani mai tanara ca si cea in cauza, nu mai stiu ce tot felul de acte
razvi_gti is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 00:06   #5407
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Am si eu o nedumerire ...

In 2007 masina asta a fost vopsita iar in acelasi an inainte de vopsitorie s-a facut tinichigeria. Acum 2 ani avea pragurile mancate si contrapragurile fisurate iar acum a pierdut puntea pe drum si cine stie ce viermi or mai fi pe acolo ...

Si in final nedumerirea ... in 2007 s-a facut vreo tinichigerie la ea sau pur si simplu s-a dat cu chit peste rugina si s-a spus ca masina este reconditionata cum este obiceiul pe meleagurile noastre ?
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 00:14   #5408
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Nu stiu daca mai conteaza ce a fost...
Conteaza ca masina e aproape gata pentru Iasi

si totusi, niste jante pe 16 nu recomanda nimeni ?
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 01:32   #5409
b67xac

Stage 5
 
b67xac's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 479
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

e gata si electromotorul?
b67xac is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 01:52   #5410
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

si ce rezolvi daca o recarosezi? O fi aia painea lui Dzeu? Ma indoiesc man, fa treaba buna si baga tinichigerie maxima pe asta, e pacat zic eu. Coaja e mai mult decat ok, salvabila...dar anii si felul in care a fost solicitata sia pus amprenta pe ea.

Numai succesuri!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 10:02   #5411
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by b67xac View Post
e gata si electromotorul?
nope
ala mai e de facut

mai vreau sa-i fac schimburile de ulei
si sa-i pun scaun
si sa-i iau jante pe 16
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 10:42   #5412
P A K E

Stage 5
 
P A K E's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 639
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Aripile le ''nenorocim'' si noi???
P A K E is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 12:53   #5413
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
si ce rezolvi daca o recarosezi? O fi aia painea lui Dzeu? Ma indoiesc man, fa treaba buna si baga tinichigerie maxima pe asta, e pacat zic eu. Coaja e mai mult decat ok, salvabila...dar anii si felul in care a fost solicitata sia pus amprenta pe ea.

Numai succesuri!
crezi tu ca-i mai rentabil sa taie caroseria asta bucatele bucatele , sa taie pragurile si sa puna altele + manopera + chituiala + pregatit iar de vopsit + vopsit decat sa mearga frumos in germanica si sa ia alta masina tipla pt recarosare?

eu personal cred ca ~2000euro rezolva toata treaba cu recarosarea(bineinteles asta daca se mai fac recarosari si daca dai de o pila sa-ti rezolve dosaru fara sa faci tu enspee mii de drumuri).
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 15:34   #5414
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

s-a mai schimbat cu recarosarile se rezolva mai repede acum...
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 19:06   #5415
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )

tinichigeria m-ar costa 16 milioane

recarosarea as face-o ca sa scap de caroserie si sa-i trec 1.6 in talon
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -