Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
Exista niste bucse excentrice din care poti regla unghiul de cadere al rotii, din geometrie nu poti face nimic sa nu mai stea cracanata, bucsele sunt aprox 200euro noi.
Bafta!
Nu indreapta indeajuns, spun din experienta nu din auzite.
In sarcina tot nu va calca niciodata pe toata suprafata cauciucului doar cu bucsile excentrice.
Daca vrei sa faci ceva adevarat nu scapi de aparatul de sudura.
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
ar mai fi o solutie cu o adaptare a unor placi excentrice care le sudezi pe brate.. si de unde mai poti corecta unghiul.. dar trebuie sa fie cumulate cu niste bucse tari din poliuretan excentrice.. Dar cred ca cel mai bine e sa faci cum a zis razvan_doi.. sa vb cu traian sau calin.. ca ei stiu cel mai bine.. poate iesi mai ieftin. Eu unul nu am nici un fel de sursa de inspiratie in Iasi.. si tare mi-as dori sa am la cine ma uita.. sa pot aplica la a mea..
spor la treaba santos si felicitari pentru EVOLUTIE !
__________________ Old School MotorSport IASI !! Pasiunea nu cunoaste limite !!
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by slip
ar mai fi o solutie cu o adaptare a unor placi excentrice care le sudezi pe brate.. si de unde mai poti corecta unghiul.. dar trebuie sa fie cumulate cu niste bucse tari din poliuretan excentrice.. Dar cred ca cel mai bine e sa faci cum a zis razvan_doi.. sa vb cu traian sau calin.. ca ei stiu cel mai bine.. poate iesi mai ieftin. Eu unul nu am nici un fel de sursa de inspiratie in Iasi.. si tare mi-as dori sa am la cine ma uita.. sa pot aplica la a mea..
spor la treaba santos si felicitari pentru EVOLUTIE !
vino la un eveniment si te uiti la mine, la Traian, la Calin, la Dobre..
scz de off
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
exista o varianta dar este costisitoare: exista o firma care face orice piesa de la suspensie reglabila. firma este specializata pe drag, drift etc. sunt profesionisti.
dar toate astea costa mult. asta este varianta profi!
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Quote:
Originally Posted by Razvan_DOI
vino la un eveniment si te uiti la mine, la Traian, la Calin, la Dobre..
scz de off
am fost si acum la suceava.. dar fiecare tragea de masina personala.. schimburi de caucioace.. una alta.. si numai de un sobolan pe sub masina nu aveau ei nevoie ))
eh.. ne descurcam noi cumva.. scuze de offtopic
Re: E30 - [B 89 EvL] de la 12v la 32v - 340i V8 M60B40 ( wip )
Sau mai exista o solutie pentru puntea spate ... renuntarea la independenta in favoare unei punti fixe. Dupa o astfel de modificare nu cred ca vor mai fi probleme cu geometria rotilor spate sau uzura axelor planetare
Dupa concurs, ne-am mai dat un pic la liber pe traseu, atunci m-am simtit cel mai bine ca nu era nici un fel de presiune/stres si a fost foarte tare,mai tare era mouse din dreapta mea care tot gesticula tragand frana de mana si apasand acceleratia : legenda : cand bate din palme = talpa , blana, etc )
p.s: in ultima tura in care ma uit in oglinda : eu aveam senzatia ca sunt ultimu,eram a 3-a masina pe traseu, nu credeam ca e cineva in spate si ii lasam pe cei din fatza sa-si ia avans ca sa nu risc daca face vreunu spin si sa am spatiu sa franez si etc... cand m-am trezit cu ... CLAXOANE ... de la haiu din spate ) a fost genial , pentru ca nu ma asteptam, oricum cred ca sunt singuru pr0st care si-a luat claxoane pe traseu de drift si i-a murit motoru la start )