Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 30-07-09, 07:56   #2401
UniculSGM
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
UniculSGM's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by LAFv8 View Post
am inceput sai dam si o fata de a circula din nou pe str cit de cit.pastram traditia la v8 si la suruburi))))))
Misto treaba cu V8 pe suruburi, dar vezi unde le montezi ca sunt suruburi slabe 4.8 clasa de duritate.
UniculSGM is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 08:32   #2402
AdySoLenZa

Stage 5
 
AdySoLenZa's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 468
Member of:
[FOTO]
[VW]
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by LAFv8 View Post
am inceput sai dam si o fata de a circula din nou pe str cit de cit.pastram traditia la v8 si la suruburi))))))

Zici ca e Mustang in prima poza...zau daca nu ursul asta...numai e urs...
AdySoLenZa is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 20:33   #2403
GL-22-GTR

Stage 5
 
GL-22-GTR's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 729
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

E foarte tare cu noile modificari, dar sa pastrezi la final forma estetica a masinii.
Acum te poti baza pe un burn pana in treapta 4.
GL-22-GTR is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 20:50   #2404
rhadu

Stage 5
 
rhadu's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,594
Member of:
[Opel]
[VW]
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

deci foarte tare frate...
sa ai grija de tn cand mergi pe sosea cu masina asta
rhadu is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 22:48   #2405
Radduu2

Stage 3
 
Radduu2's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 90
Talking Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

sal
am si eu o intrebare ,daca puteti sa imi raspundeti nu conteaza cn doar cn stie sigur. in fine sunt cam mic adica am 15 ani si imi plac tare mult masinile modificate
acuma sa spun intrebarea
turbo ce legatura are cu interculeru ce trece prin interculer?
Radduu2 is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 23:16   #2406
E30_Power
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 386
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by Radduu2 View Post
sal
am si eu o intrebare ,daca puteti sa imi raspundeti nu conteaza cn doar cn stie sigur. in fine sunt cam mic adica am 15 ani si imi plac tare mult masinile modificate
acuma sa spun intrebarea
turbo ce legatura are cu interculeru ce trece prin interculer?
Dai un search pe goagal ) E mult de explicat in mare asa, si e mai bine sa te documentezi dupa net...decat daca iti va explica cineva! Numai bine!
E30_Power is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 23:19   #2407
Radduu2

Stage 3
 
Radduu2's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 90
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Nu cred ca o sa gasesc ,dar tousi o sa caut
Radduu2 is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 23:25   #2408
E30_Power
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 386
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

OK! Iti explic eu! Dani imi cer mii de scuze ca explic aici pe topic, daca e ceva gresit si cred ca este rog un moderator sa stearga!



Intercooler-ul este montat (si necesar) doar pe masinile cu admisie fortata de aer. Cele 2 principale moduri de admisie fortata de aer sunt folosirea unei turbine sau a unui compresor mecanic (mai exista si alte moduri cum ar fi solutii hibride, multi-turbina samd)

Deoarece aerul este comprimat de turbina (sau compresor) si deoarece turbina (compresorul mai putin) este incinsa aerul comprimat se incalzeste puternic (peste 100 de grade celsius) si are tendinta de a se decomprima micsorand sau chiar anuland aproape efectul. Pentru a preveni acest lucru se monteaza un radiator aer-aer numit si intercooler, charge-air-cooler sau in Germana Ladeluft-kuhler.
Pozitiile de montaj standard sunt 3, in ordine descrescatoare a preferintei producatorilor:

a. In fata, lateral

b. In fata, central (FMIC = Front Mounted InterCooler) care consider eu ca este cea mai eficienta!

c. Cu priza de aer sub capota (in general SUV-uri);

Cu cat aerul admis este mai rece, randamentul motorului termic va creste, si in plus cu cat aerul este mai rece cu atat temperatura postcombustie este mai mica si stresul intern al pieselor interne ale motorului este mai mic ducand la o fiabilitate mai buna.
Din pacate un intercooler este o piesa scumpa si de aceea o vreme nu s-au montat pe turbo-diesel-uri sau s-au montat intercooler-e mici si montate lateral.
Ideal este ca un intercooler sa aiba suprafatele scaldate de gaze (cea interioara si cea exterioara) cat mai mari dar si volum cat mai mic si cadere de presiune cat mai mica. Aceste tendinte sunt antagoniste si de aceea trebuie gasit cu grija compromisul ideal.
Suprafetele mari permit schimbul cat mai eficient de caldura, volumul cat mai mic micsoreaza turbo-lag-ul dar duc inerent la o cadere de presiune mai mare micsorand randamentul de supra-alimentare.
Prezenta intercooler-ului sau chiar a unui intercooler mai mare decat cel din fabrica mai poate avea si o utilitate de salvare a motorului de la un dezastru hidraulic. Mai exact situatii in care turbina "se face praf" si se pierde o cantitate mare de ulei in admisia de aer (cantitate mare = 1,5L - 2L de ulei) ar insemna moarte sigura a motorului fara intercooler pentru ca ar ajunge direct in motor gripandu-l si indoindu-se biele etc. etc. S-au intamplat cazuri cand intercooler-ul a retinut (impreuna cu tubulatura aferenta) acest ulei.
Tot legat de intercooler trebuie spus ca eventuale neeteanseitati la intercooler sau la tubulatura lui (post turbo cel putin), la TDI cel putin, se pot observa si prin usoare scurgeri de ulei. Multi necunoscatori atunci cred ca intercooler-ul este un racitor de ulei ceea ce nu este. Uleiul este de fapt doar un film subtire depus pe interiorul traseului de aer....Sper ca team lamurit! Asa eram si eu la varsta ta, dar uite ca incet incet incepem sa invatam!

Scz de offtopic!

Last edited by E30_Power; 30-07-09 at 23:27.
E30_Power is offline   Reply With Quote
Old 30-07-09, 23:30   #2409
Radduu2

Stage 3
 
Radduu2's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 90
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

ms mult in mare am inteles.... ms mult sper sa nu se supere nimeni
Radduu2 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 02:06   #2410
LAFv8

Stage 5
 
LAFv8's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,499
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
Bai fortzaaaaa , fa i ceva lu ala mic"u sa nu mai tuseasca.....da i un faringosept ceva, am observat ca de la tuse si basea cam tare.....si umfla draq roata aia pe spate.
da boss au altii antidotu ptr elte salut bosulik
LAFv8 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 02:11   #2411
LAFv8

Stage 5
 
LAFv8's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,499
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by GL-22-GTR View Post
E foarte tare cu noile modificari, dar sa pastrezi la final forma estetica a masinii.
Acum te poti baza pe un burn pana in treapta 4.
fara probleme si cu a-5)))ce ai vazut in fata nu va deforma fata masini este pe interior adik inlocuieste tragarul .destul de subreda caroseriadar este senzatie ))))))))sa dea dnz sa mai reziste pinan iarna ca dupaia garantez ca va fii foarte frms si pe esteticceva mult mai avanzat si pe monitorizare.
__________________

M20B20 - 2.0 L Straight-Six || M20B25 - 2.5 L Straight-Six
M20B27 - 2.7 L Straight-Six || M30B32 - 3.2 L Straight-Six
M30B35 - 3.5 L Straight-Six || M60B40 - 4.0 L V8 Supercharged

S??B?? - ?.? L Turbo

Last edited by LAFv8; 31-07-09 at 02:14.
LAFv8 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 03:36   #2412
LAFv8

Stage 5
 
LAFv8's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 3,499
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by LAFv8 View Post
fara probleme si cu a-5)))ce ai vazut in fata nu va deforma fata masini este pe interior adik inlocuieste tragarul .destul de subreda caroseriadar este senzatie ))))))))sa dea dnz sa mai reziste pinan iarna ca dupaia garantez ca va fii foarte frms si pe esteticceva mult mai avanzat si pe monitorizare.
si sa va mai tinem la curent cu ultima noutate de la gara bag citeva poze cu adv vis indeplinit ptr hanemann.ca a achizitionat o adv bestie unica pe la noi.MONSTRUL. U C F.este in sfarsit ajuns in brigada noastra ,fratiilor este un adevarat urs grizzlli.miine mai multe poze si filmulete va va baga fostul tvj(viitor ucf) aiciasta seara ptr masina asta neam strins toti prieteni si lam asteptat cu nerabdare sa ajunga la garaj.bai fratilor si nu ma pot exprima eu unul cit de fericit pot sa fiu eu ca acest urs este printre noi dupe multe negocieri si lupta, sal luam cu ori ce pret sa fie in propietatea lui hanemman.fortzaaaaaaaa))))))))))))))
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	300720091458.jpg
Views:	403
Size:	409.9 KB
ID:	1027467   Click image for larger version

Name:	300720091459.jpg
Views:	291
Size:	321.6 KB
ID:	1027468   Click image for larger version

Name:	300720091457.jpg
Views:	261
Size:	306.9 KB
ID:	1027469  


Last edited by LAFv8; 31-07-09 at 03:42.
LAFv8 is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 06:06   #2413
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Laser Frate ....
Are rost sa intreb ce monstru de motor mai pica si pe asta ?
bafta cu el si sa il poarte sanatos proprietarul.
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 08:59   #2414
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Quote:
Originally Posted by cRbL View Post
Laser Frate ....
Are rost sa intreb ce monstru de motor mai pica si pe asta ?
bafta cu el si sa il poarte sanatos proprietarul.
iti spun eu...

va face parte din triada de "V" uri a ursilor...

numai ca asta va avea 12 ) pistonase=))))))

FELICITARI BAI {TVJ ule} defapt mai bine zis {UCF ule}
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 31-07-09, 09:06   #2415
Guwy
Banned

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
Default Re: E30 - B 65 LAF (rosu)

Orlando UCF ) =)) !
Guwy is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -