05-07-15, 00:40
|
#1
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 9
|
E30 - Povestea ursului :lol:
Salut tuturor! user nou pe aici, urmaresc forumul de multa vreme dar nu prea am avut motive sa ma bag in seama.
in continuare vreau sa va prezint masina mea la care lucrez de aproximativ 2 ani, este vorba de un BMW E30 318i oarecum
|
|
|
05-07-15, 01:09
|
#2
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 9
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
dupa munca la caroserie a urmat o runda de electrica si mecanica
|
|
|
05-07-15, 01:24
|
#3
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 9
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
dupa f multe adaptari a venit si momentul mult asteptat motor pornit si cateva probe dupa care iar munca la caroserie si vopsit
|
|
|
05-07-15, 01:35
|
#4
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 9
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
incepe sa prinda forme si in acelasi timp foarte multe de facut
|
|
|
05-07-15, 10:29
|
#5
|
Stage 3
Join Date: Oct 2013
Posts: 160
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
In sfarsit masina asta a ajuns pe mana unui pasionat cu adevarat , felicitari pentru ceea ce faci .
|
|
|
05-07-15, 13:49
|
#6
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 8
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO prietene
masina a fost a mea o sa iti trimit poze cu ea,am fost nevoit sa o vand acum 12 ani parca,uite in carte,e numele meu acolo andrei catalin,
iti dau istoric complet,eu am cumparato de la un mos tipla era 318,
atunci dezmembram ursi,am pus pe ea tot ce era mai bun,avea b76 jaf la numar,kit m tech2 plastic ,interiorul era tot refacut tipla ,muzica tare ,sony,2 tuburi de bas,motor schimbat 2.7 tipla dif block 3,64,baterie in portbagaj jante mom originale bmw e30,etc,oricum masina atunci era tipla,fara rugina ,am fost nevoit sa o vand pentru a incepe o afacere,da mi a stat gandu la ea ,am vandut o unui prieten,ala a tinut o parca vre o 2 ani dupa a ajuns la un var de a lui si dupa ce a bagat si ala o gramada de bani in ea a vandut o la niste tigani,asta de la care ai luato tu a recuperat o de la tigani a pus o la vanzare am fost am vazut o nu mai era ce vandusem eu eram dezamagit ai luat o tu si bine ai facut,era pacat de ea sa sfarseasca dezmembrata,baravo inca o data ai facut o treaba buna ,iti dai seama ca nu mam putut lecui de urs am unul si acum l am cumparat acum 2 ani,b 70 axe te uiti pe pozele de la fest si il vezi,in afara de ce are pe afara,ce e la vedere ,mai re :aer conditionat,interior original fara nuci o ruptura,interior m tech2,m tech2 exterior plastic,servo,suspensie KW originala reglabila pe inaltime amortizoare koni reglabile pe duritate,motor 2.5 24v,urmeaza un m3 la iarna,muzica 10dif+tun bas,tobe inox capcoada top gear ,etc.sunt din bucuresti ca si tine poate ne intilnim intr o zi sa mai vad si eu masina.
numai bine.
|
|
|
06-07-15, 20:39
|
#7
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 9
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
Quote:
Originally Posted by Guvi
In sfarsit masina asta a ajuns pe mana unui pasionat cu adevarat , felicitari pentru ceea ce faci .
|
ms! ms! succes si tie
|
|
|
06-07-15, 23:21
|
#8
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 9
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
Quote:
Originally Posted by mortul
BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO prietene
masina a fost a mea o sa iti trimit poze cu ea,am fost nevoit sa o vand acum 12 ani parca,uite in carte,e numele meu acolo andrei catalin,
iti dau istoric complet,eu am cumparato de la un mos tipla era 318,
atunci dezmembram ursi,am pus pe ea tot ce era mai bun,avea b76 jaf la numar,kit m tech2 plastic ,interiorul era tot refacut tipla ,muzica tare ,sony,2 tuburi de bas,motor schimbat 2.7 tipla dif block 3,64,baterie in portbagaj jante mom originale bmw e30,etc,oricum masina atunci era tipla,fara rugina ,am fost nevoit sa o vand pentru a incepe o afacere,da mi a stat gandu la ea ,am vandut o unui prieten,ala a tinut o parca vre o 2 ani dupa a ajuns la un var de a lui si dupa ce a bagat si ala o gramada de bani in ea a vandut o la niste tigani,asta de la care ai luato tu a recuperat o de la tigani a pus o la vanzare am fost am vazut o nu mai era ce vandusem eu eram dezamagit ai luat o tu si bine ai facut,era pacat de ea sa sfarseasca dezmembrata,baravo inca o data ai facut o treaba buna ,iti dai seama ca nu mam putut lecui de urs am unul si acum l am cumparat acum 2 ani,b 70 axe te uiti pe pozele de la fest si il vezi,in afara de ce are pe afara,ce e la vedere ,mai re :aer conditionat,interior original fara nuci o ruptura,interior m tech2,m tech2 exterior plastic,servo,suspensie KW originala reglabila pe inaltime amortizoare koni reglabile pe duritate,motor 2.5 24v,urmeaza un m3 la iarna,muzica 10dif+tun bas,tobe inox capcoada top gear ,etc.sunt din bucuresti ca si tine poate ne intilnim intr o zi sa mai vad si eu masina.
numai bine.
|
Salut! ms! se pare ca are un istoric bogat si colorat ) parerea mea este ca prea putin mai conteaza in momentul de fata din moment ce masina a suferit o transformare totala, singurul lucru bun din ea a fost tabla si jumate de m-tech spun jumate pt ca cealalta jumate era din fibra in rest metastaza avansata ) neregasindu-se nimic din ce ai enumarat tu mai sus nici macar bateria in bortbagaj fara boxe cu casetofon de e36 nu cd si vre-o 5 instalatii electrice pt audio, o jamba de 4 pistoane una de 6 si peste 85% din categoria cleme surubele plastice in stare proasta sau inlocuite cu poxipol/silicon/negrese/nituri/chit auto/etc. dar eu aveam nevoie de o coaja cu care sa-mi pierd timpul s-o fac pe gustul meu, a fost o provocare si inca este si consider ca lucrul la o masina de genul asta nu se termina niciodata... bafta! ne vedem cu prima ocazie!
|
|
|
07-07-15, 14:09
|
#9
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 8
|
Re: E30 - Povestea ursului :lol:
imi parea rau de masina cand am vazut o acum 2 ani inainte sa o cumperi tu,acelasi motiv am avut si eu atunci sa nu o cumpar,si mam decis sa nu o cumpar,mai ales ca stiam cum arata cand am vandut o eu,nu mai spun ca avea culoarea originala fara nici un element nevopsit si mai ales ne polishata niciodata ,acum sunt in vacanta in afara tarii dar cand ajung acasa iti trimit poze cu ea cand o aveam eu,suspensia era koni spate reglabila,si koni fata jambe groase nereglabile,se pare ca la tine nu a ajuns decat o jamba groasa fata,oricum nu inteleg cum unii pot distruge masinile,oricum eu nu merg cu ea decat daca e uscat si cald altfel locuieste in garaj ,ne vedem si iti arat ursul meu,bafta si ne auzim.
|
|
|
21-08-15, 14:13
|
#11
|
Stock
Join Date: Jul 2015
Posts: 8
|
Re: E30 - Povestea ursului :lol:
salut da mi si mie numarul tau de tel,vreau sa te intreb in legatura cu motorul,de ce modificari trebuie sa ma pregatesc,astept ,multumesc.
|
|
|
21-08-15, 14:30
|
#12
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 353
Member of: [Nissan] [PARTICIPANT CURSE] [BMW]
|
Re: E30 - Povestea ursului :lol:
Felicitari pentru munca depusa. A meritat efortul depus de tine , masina arata foarte bine avand in vedere de la ce s-a pornit. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai mult timp.
__________________
|
|
|
28-08-15, 13:26
|
#13
|
Stage 4
Join Date: Apr 2011
Posts: 207
Member of: [VW]
|
Re: E30 - Povestea ursului :lol:
Frumos proiect, felicitari! Daca nu te superi, cat te-a ajuns tinichigeria si vopsitul?
|
|
|
03-09-15, 08:41
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 521
|
Re: E30 - Povestea ursului :lol:
Ce frumos s-a lucrat pe partea de tinichigerie cu ceruire, izolare, tot tacamul.
Intr-adevar astea sunt proiecte cu "never-ending" asa ca spor la treaba.
|
|
|
03-09-15, 13:13
|
#15
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 Povestea ursului :lol:
Quote:
Originally Posted by Guvi
In sfarsit masina asta a ajuns pe mana unui pasionat cu adevarat , felicitari pentru ceea ce faci .
|
ce masina e asta, ca nu imi dau seama....a cui a fost?
|
|
|
|
|