Dupa aproape 1 luna de zile am reusit sa adun majoritatea pieselor pentru reasamblarea motorului. Pare greu la prima vedere dar dupa te prinzi cum sta treaba, suni la bmw , iti zic aia pretul , inghiti in sec si plasezi comanda
. Glumesc, am luat si multe piese din alte parti , dar unele pur si simplu nu se gasesc decat la bmw sau e vorba de piese la care nu te risti sa pui altceva...
Pana la urma am demontat tot motorul piesa cu piesa si bine am facut pentru ca am gasit patinele de la lant rupte impreuna cu niste suruburi , am avut mare noroc ca nu s-a rupt lantul , asadar am comandat tot setul de distributie de la bmw , incluzand lantul , patinele (vreo 160 lire bucata
, suruburi etc.
Am gasit tot setul de garnituri de motor nu numai chiulasa, de la elring , care cika ar fi oem supplier, crankshaft bearings Kolbenschmidt, con rod bearings ACL race series, pompa de apa meyle, baie de ulei de la m3 evo cu dual pick-up, caseta de directie de z3, x brace de la m3 cabrio etc.
Intre timp am inceput sa iau piese si ptr suspensie/handling/intarire : scaun sofer scoica, volan deep dish, reinforcement plates for rear subframe, front subframe, strut towers, rear sway bar de la AKG america si originale bmw. Am de gand sa comand bari anti ruliu de la eibach fatza spate, bari stabilizatoare de la wiechers fatza spate, tot kitul de bucsi powerflex, suspensie hsd, bratze reglabile spate, toate bieletele etc, dar mai intai vreau sa curatz toata masina pe dedesubt , sa sudez intaririle de caroserie si apoi sa vopsesc tot, iar mai apoi sa montez suspensii si etc.
In fine , mai e mult pana departe , sa vedem cu va iesii cu motorul , am mari emotii
.
Deja am cumparat ulei millers de rodaj
si apropo, din cate am auzit si din cate am citit pe forumuri de pe afara , rodajul e bine sa-l faci putin mai sportiv , cu accelerari si decelerari , in nici un caz mers constant pe autostrada fiindca nu se mai rodeaza segmentii calumea. Voi ce ziceti?/ cum ati facut?
PS: pun cateva poze cu situatia actuala si cu piesele care au venit