15-03-14, 17:54
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Salutare,sunt un user mai vechi,dar niciodata nu mi-am prezentat e30-ul,cu toate ca am avut 3 pana acum.
|
|
|
15-03-14, 18:14
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30-RESTAURARE&RESTILIZARE
Am sa incep cu povestea celui de-al 4-lea e30,pe care l-am achizitionat la sfarsitul lui 2013.In urma unor indelungi cautari,am reusit sa-l gasesc,prin intermediul unui prieten din Sibiu care a dat de el,fiind abandonat pe un trotuar de vreo 4-5 ani,proprietarul fiind decedat.Am mers la Sibiu,m-a prins noaptea pe acolo,nu am vazut prea multe,dar totusi l-am achizitionat si am plecat la drum cu chiu cu vai,pt ca de abia pornea,ira ca surpriza sa fie completa,pe la Brezoi,s-a oprit in mers si nu am reusit sa-l mai pornim.Am plecat acasa,am revenit a doua zi de dimineata,am pus stanga si l-am tractat,acasa am constatat ca pompa de benz. decedase,iar contactul avea probleme,atunci cand pornea,daca nu tineai cheia putin impinsa,o arunca inapoi si se oprea.
Socul cel mai mare a fost cand l-am luat la bani marunti si am constatat ca intrase apa ca la balamuc in masina,spatele era terminat de rugina( pasaje,semidubluri..) aveam gauri si prin fata la podul pedalier,praguri,locasul bateriei.Dupa ce am scos mochetele am vazut in detaliu despre tot ce era vb.,am scos si niste spuma poliuretanica de la pasajele spate(ei au gandit ca nu mai intra apa).Ca sa nu mai lungim povestea,pt ca va plictisesc,prietenii m-au sfatuit sa scap de masina,dar m-am incapatanat,pt ca masina nu a avut nici un accident,iar sasiil e intact,sa o restaurez si sa -i schimb lookul.
|
|
|
15-03-14, 18:29
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30-RESTAURARE&RESTILIZARE
Date tehnice:-fabricatie '89,caroserie coupe,motor 1.8 benz.,cod motor 4e1,jante tabla 14 si cam atat.
Am achizitionat o suspensie noua TA-TECHNICS 60-60,am montat-o pe masina + un set de jante LM TEHNIC R17,4X100,fata 8,5j ,spate 10j.Am vb cu un tinichigiu f bun din zona si am dus masina la facut.Imi pare rau ca am pierdut pozele cu masina in starea deplorabila,dar voi pune ceva de la inceputul lucrarilor si pana acum.
Ca si rugaminte,cei care vor sa comenteze aiurea,sa se abtina,am nevoie doar de sfaturi bune si incurajari pt ca e de durata.
|
|
|
15-03-14, 18:38
|
#4
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: E30-RESTAURARE&RESTILIZARE
inceput promitator , spor la treaba in continuare , mai pune poze !
|
|
|
15-03-14, 20:00
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
o sa mai pun,dar zilele viitoare cand ajung la atelier
|
|
|
15-03-14, 20:44
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Dec 2012
Posts: 393
|
Re: E30-RESTAURARE&RESTILIZARE
Quote:
Originally Posted by ag14liv
Date tehnice:-fabricatie '89,caroserie coupe,motor 1.8 benz.,cod motor 4e1,jante tabla 14 si cam atat.
Am achizitionat o suspensie noua TA-TECHNICS 60-60,am montat-o pe masina + un set de jante LM TEHNIC R17,4X100,fata 8,5j ,spate 10j.Am vb cu un tinichigiu f bun din zona si am dus masina la facut.Imi pare rau ca am pierdut pozele cu masina in starea deplorabila,dar voi pune ceva de la inceputul lucrarilor si pana acum.
Ca si rugaminte,cei care vor sa comenteze aiurea,sa se abtina,am nevoie doar de sfaturi bune si incurajari pt ca e de durata.
|
Nu te supara dar ce aeronava vrei sa faci din ea?
|
|
|
15-03-14, 21:00
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
ai impresia ca e30 m3 e vreo aeroanava? pur si simplu asa am vrut sa o fac,pt ca spatele era plin de rugina,iar ca sa cumpar aripi noi si sa refaci si pasajele nu se merita si fibra nu pun pe masina,asa ca o fac din tabla,nu va arata identic cu un m3
|
|
|
15-03-14, 22:50
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Quote:
Originally Posted by ag14liv
ai impresia ca e30 m3 e vreo aeroanava? pur si simplu asa am vrut sa o fac,pt ca spatele era plin de rugina,iar ca sa cumpar aripi noi si sa refaci si pasajele nu se merita si fibra nu pun pe masina,asa ca o fac din tabla,nu va arata identic cu un m3
|
Mi se pare ca i ai dat cam multi steroizi e cam umflat.
dar pana la final mai e..poate mai slabeste.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...r_20090514.jpg
__________________
~ Haters make me Famous ~
Last edited by Skillzu; 17-03-14 at 15:28.
|
|
|
15-03-14, 23:11
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
E umflat din cauza jantelor,dar asa am vrut sa iasa
|
|
|
16-03-14, 12:49
|
#10
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,453
Member of: [VW]
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Si mie mi se pare un pic cam umflat dar poate cand o sa fie gata nu o sa mai para asa ) Spor la lucru
|
|
|
16-03-14, 20:57
|
#11
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 3,552
Member of: [Fiat] [DACIA] [DAEWOO]
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
o sa fie ceva mai diferit decat toti ursii... !!
e de apreciat ca si acest urs nu a murit....
|
|
|
17-03-14, 07:55
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Sa speram ca voi face rost de bani sa-l vopsesc dupa ce iese de la tinichigerie,daca nu va sta un timp in garaj.
|
|
|
21-03-14, 21:55
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Quote:
Originally Posted by ag14liv
ai impresia ca e30 m3 e vreo aeroanava? pur si simplu asa am vrut sa o fac,pt ca spatele era plin de rugina,iar ca sa cumpar aripi noi si sa refaci si pasajele nu se merita si fibra nu pun pe masina,asa ca o fac din tabla,nu va arata identic cu un m3
|
cu 1200 de euro , erai sigur ca minim 2-3 ani nu mai aparea rugina , si caroseria era ok !
|
|
|
22-03-14, 10:01
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 509
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Iti garantez ca nu va iesi rugina,a.mai facut un prieten una identica acum 6ani si nu are un gram de rugina
|
|
|
22-03-14, 14:30
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jul 2010
Posts: 437
Member of: [Hyundai]
|
Re: E30 - RESTAURARE&RESTILIZARE
Arata interesant, sa vedem pe parcurs, succes in continuare
|
|
|
|
|