Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 17-03-14, 20:53   #46
zEz_zzE

Stage 4
 
zEz_zzE's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 245
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

nimic pe la urs ?
zEz_zzE is offline   Reply With Quote
Old 19-03-14, 01:33   #47
alex_77_marius
Dacia Rally Team Member

Stage 5
 
alex_77_marius's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 849
Member of:
[DACIA]
[Dacia Rally Team]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Ai facut ceva progres de la ultima mea vizita pe topic.Ai schimbat radiatorul?
alex_77_marius is offline   Reply With Quote
Old 19-03-14, 22:25   #48
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Deocamdata am avut mult de munca la service si nu am mai facut altceva decat sa ii dau un polish la vopsea ca imi parea rau cand o vedeam in ce hal arata.

Treaba cu seria 5 4.4i mi-a scapat printre degete la 1500 euro. Inca mai caut sa vad ce masina donatoare gasesc sa nu coste prea mult si sa nu arate prea rau.

Radiatorul l-am reparat, am exclus 2 serpentine care erau ciupite si pare sa mearga, nu am gasit nimic second si nou costa in jur la 180euro si sincer nu vreau sa mai bag bani in motoru asta.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 24-03-14, 19:21   #49
BMWE3O

Stage 3
 
BMWE3O's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 149
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Deocamdata am avut mult de munca la service si nu am mai facut altceva decat sa ii dau un polish la vopsea ca imi parea rau cand o vedeam in ce hal arata.

Treaba cu seria 5 4.4i mi-a scapat printre degete la 1500 euro. Inca mai caut sa vad ce masina donatoare gasesc sa nu coste prea mult si sa nu arate prea rau.

Radiatorul l-am reparat, am exclus 2 serpentine care erau ciupite si pare sa mearga, nu am gasit nimic second si nou costa in jur la 180euro si sincer nu vreau sa mai bag bani in motoru asta.


SALUT VEZI CA TI-AM DAT UN COMENT PE YOUTUBE PE CONTUL TAU !! MERSI SA IMI DAI ADD
BMWE3O is offline   Reply With Quote
Old 25-03-14, 14:01   #50
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Motorul 1.8 M10 pe care il ai acum nu este cel mai prost motor pus pe urs ci este unul dintre cele mai bune...
Daca te raportezi la putere, da, nu este cel mai puternic de 1.8 de BMW, dar daca te raportezi la fiabilitate, la faptul ca are o racire ff buna(chiar si cu radiatorul ala ca de ARO) si ca e tanc de rezistent este un motor fff bun...am si eu acasa un astfel de motor, am mers cu el vreo 2 ani pe masina si nu m-a lasat niciodata si cat de mult l-am forjat nu a urcat apa niciodata peste jumatate...eu tin acel motor pentru a-l reconditiona cat pot de bine(fara sa umblu in el) si sa-l tin ca exponat in garaj..

Motoarele M10 si M20 au fost printre cele mai bune de la BMW, din cate stiu eu.

Cu franele pe spate,cu discuri, merg brate fie de E36 compact sau de E30 de 1.8 is, 2.5 ix sau 2.5i fara nici-o modificare.

Ai sa vezi ca E30 este o masina usor de modificat, si gasesti detoate pentru a-i creste performantele...iar ca distractie..e garantata!!!
Nastase Bogdan is offline   Reply With Quote
Old 26-03-14, 20:24   #51
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan View Post
Motorul 1.8 M10 pe care il ai acum nu este cel mai prost motor pus pe urs ci este unul dintre cele mai bune...
Daca te raportezi la putere, da, nu este cel mai puternic de 1.8 de BMW, dar daca te raportezi la fiabilitate, la faptul ca are o racire ff buna(chiar si cu radiatorul ala ca de ARO) si ca e tanc de rezistent este un motor fff bun...am si eu acasa un astfel de motor, am mers cu el vreo 2 ani pe masina si nu m-a lasat niciodata si cat de mult l-am forjat nu a urcat apa niciodata peste jumatate...eu tin acel motor pentru a-l reconditiona cat pot de bine(fara sa umblu in el) si sa-l tin ca exponat in garaj..

Motoarele M10 si M20 au fost printre cele mai bune de la BMW, din cate stiu eu.

Cu franele pe spate,cu discuri, merg brate fie de E36 compact sau de E30 de 1.8 is, 2.5 ix sau 2.5i fara nici-o modificare.

Ai sa vezi ca E30 este o masina usor de modificat, si gasesti detoate pentru a-i creste performantele...iar ca distractie..e garantata!!!
Salut, intr-adevar motorul nu mi se pare chiar asa de praf, de distrat pt inceput ma distrez si cu asta.

Apa nu mi-a trecut niciodata peste jumate dar piesele de metal de pe motor se cam incalzesc, ma gandesc sa nu fie din cauza ca am dat avansul la delcou cam mare, cand se incalzeste motorul relantiul devine unpic neregulat si apare un sunet de fier ca de lant slab, cand accelerez cu cat urca turele dispare din ce in ce, ma gandesc ca toate astea ar putea fi din cauza avansului cam mare, ai idee daca e posibil sa fie avansul sau altceva?
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-14, 21:13   #52
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by BMWE3O View Post
SALUT VEZI CA TI-AM DAT UN COMENT PE YOUTUBE PE CONTUL TAU !! MERSI SA IMI DAI ADD
Am vazut comment-ul, mersi, si cunosc masina, am urmarit-o pe "masina mea" pe 4tuning, imi place, singurul lucru care nu imi place sunt jantele, si nu ma refer la model pt ca borbet a sunt fenomenale, dar parerea mea ca nu da bine pe urs, in rest e super masina. Am vazut ca ai pus pozitile pe semnale, cu semnalele ce ai facut?
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 22:22   #53
BMWE3O

Stage 3
 
BMWE3O's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 149
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
Am vazut comment-ul, mersi, si cunosc masina, am urmarit-o pe "masina mea" pe 4tuning, imi place, singurul lucru care nu imi place sunt jantele, si nu ma refer la model pt ca borbet a sunt fenomenale, dar parerea mea ca nu da bine pe urs, in rest e super masina. Am vazut ca ai pus pozitile pe semnale, cu semnalele ce ai facut?
Multumesc frumos , gusturile sunt diferite . . . ma bucur ca iti place ursulica cu semnalele le-am conectat la pozitie semnalizarile sunt USA daca la asta te referi
BMWE3O is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 22:40   #54
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Care aveti idee ce trebuie sa iau si de la ce model pt a trece la discuri ventilate pe fata.

Ma gandeam ca trebuie fuzeta, portfuzeta, etrier si disc, nu sunt sigur daca amortizorul monteaza pe portfuzeta de la 2.5, spuneti-mi voi daca stiti. Mersi
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-14, 23:32   #55
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6 View Post
ma gandesc sa nu fie din cauza ca am dat avansul la delcou cam mare, cand se incalzeste motorul relantiul devine unpic neregulat si apare un sunet de fier ca de lant slab, cand accelerez cu cat urca turele dispare din ce in ce
Din delcou tu doar i-ai "grabit" sau "intarziat" momentul in care sa-ti dea scanteie , adica fix nimic pe partea mecanica.
Ia-ti un "timing light" si pune avansul ala asa cum trebuie sa fie ca altfel merge tot aiurea.

Sunetu' ala de fier poate fi de la intinzatoru' de lant sau poate n-ai pus distributia bine si ai sarit vreun dinte.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 29-03-14, 16:59   #56
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by Tzzantaru View Post
Din delcou tu doar i-ai "grabit" sau "intarziat" momentul in care sa-ti dea scanteie , adica fix nimic pe partea mecanica.
Ia-ti un "timing light" si pune avansul ala asa cum trebuie sa fie ca altfel merge tot aiurea.

Sunetu' ala de fier poate fi de la intinzatoru' de lant sau poate n-ai pus distributia bine si ai sarit vreun dinte.
Distributia e pusa bine cu siguranta daca ar fi fost vreun dinte sarit cu siguranta ar fi mers motorul prost. Grabitul sau intaziatul momentului in care da scanteie eu stiu ca da randament, daca intarzii masina merge mai bine in ture joase dar in ture inalte nu, si motorul se incalzeste mai putin, daca grabesti masina merge mai neregulat in ture joase si in ture inalte trage mai bine, si motorul se incalzeste mai tare. Evident ca nu ai un + de putere incat sa ramai wow. Lasand asta la o parte pt k nu prea ma intereseaza treaba cu motorul.

Am vb cu cineva si mi-a spus ca daca cun 4.4, cum era de asteptat, diferentialul in carcasa mica nu va tine si mi-a spus ca imi trebuie diferential in carcasa mare cu planetare scurte si ca nu se putea monta pe puntea spate de 1.8i cu tamburi si ca trebuie sa o schimb. Este adevarat?
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-14, 17:18   #57
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Grabitul sau intarziatul momentului in care ai scanteie in capu' pistonului nu da randament in nici un fel de ture.

Delcoul are in el niste arcuri , care in functie de ture iti "invart" delcoul in asa fel incat sa-ti dea scanteia mai repede sau mai tarziu.Defapt doar mai repede , in functie de cat de turat e motoru' , revenind apoi treptat catre "normal" la decelerare

Cu cat cresc turele cu atat pistonul se misca mai repede si ajunge in TDC mai repede.Cu cat ajunge pistonu' mai repede in TDC cu atat trebuie sa ai scanteie mai devreme.
Amestecul avand nevoie de un anumit timp pt a se aprinde si arde scanteia trebuie sa vina mai repede ca altfel iti pleaca pistonu' din TDC de unu singur fara sa-l impinga explozia.
Arculetele alea de care am scris mai sus fac exact asta , iti adapteaza aprinderea pt plaja de turatie.

Tu daca te joci cu delcoul prea mult fata de pozitia "normala" ai stricat aprinderea pe toata plaja de turatie.
Kit-ul de arcuri are o anumita rezistenta , in functie de delcou si cum trebuie sa lucreze el iar aprinderea se pune la anumite grade , specifice , pt cateva valori de turatie.
Ai in autodata la ce grade trebuie pus.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 01-04-14, 14:28   #58
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

Quote:
Originally Posted by Tzzantaru View Post
Grabitul sau intarziatul momentului in care ai scanteie in capu' pistonului nu da randament in nici un fel de ture.

Delcoul are in el niste arcuri , care in functie de ture iti "invart" delcoul in asa fel incat sa-ti dea scanteia mai repede sau mai tarziu.Defapt doar mai repede , in functie de cat de turat e motoru' , revenind apoi treptat catre "normal" la decelerare

Cu cat cresc turele cu atat pistonul se misca mai repede si ajunge in TDC mai repede.Cu cat ajunge pistonu' mai repede in TDC cu atat trebuie sa ai scanteie mai devreme.
Amestecul avand nevoie de un anumit timp pt a se aprinde si arde scanteia trebuie sa vina mai repede ca altfel iti pleaca pistonu' din TDC de unu singur fara sa-l impinga explozia.
Arculetele alea de care am scris mai sus fac exact asta , iti adapteaza aprinderea pt plaja de turatie.

Tu daca te joci cu delcoul prea mult fata de pozitia "normala" ai stricat aprinderea pe toata plaja de turatie.
Kit-ul de arcuri are o anumita rezistenta , in functie de delcou si cum trebuie sa lucreze el iar aprinderea se pune la anumite grade , specifice , pt cateva valori de turatie.
Ai in autodata la ce grade trebuie pus.
Deci esti de acord cu mine ca poti sa invarti delcoul incat sa dai cateva grade avans.
Sa lasam asta la o parte.

Stie careva ce diferenta este intre planetarele pt grup mare si alea pt grup mic?

Am cumparat o punte cu discuri si de la cine am luat-o mi-a zis ca este punte pt grup mare dar sincer din poze mi se par la fel.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 31-05-14, 22:54   #59
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

A trecut ceva timp de la ultima mea postare. Mari lucruri nu s-au facut la masina, intre timp se cauta un motor sau o masina intreaga dar sub 2000 euro nu am gasit nimic si pe langa asta este si cu cutie automata.

Masina a parcurs 4000 km de cand s-a facut motoru si este totul in regula, nu consuma un gram de ulei sau apa si merge bine.

Am schimbat termostatul ca ramasese blocat pe inchis, cu unul Gates, si vascocupla la ventilator.

Ca modificari am dublat niste jante de 14 de tabla, spate 8.5j si fata 8j cu cauciucuri 195/60 si am scurtat arcurile fata cu o spirala si jumatate. Rezultatul dupa parerea mea destul de ok. Pun niste poze sa va dati cu parerea. Bafta in continuare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140524_193231.jpg
Views:	78
Size:	1.95 MB
ID:	2991949   Click image for larger version

Name:	20140529_105409.jpg
Views:	140
Size:	1.70 MB
ID:	2991950   Click image for larger version

Name:	20140530_221422.jpg
Views:	89
Size:	2.78 MB
ID:	2991951  

Click image for larger version

Name:	20140531_172732.jpg
Views:	57
Size:	1.18 MB
ID:	2991952   Click image for larger version

Name:	20140531_204325.jpg
Views:	168
Size:	2.44 MB
ID:	2991953   Click image for larger version

Name:	20140531_204334.jpg
Views:	181
Size:	2.66 MB
ID:	2991954  

Click image for larger version

Name:	20140531_204349.jpg
Views:	103
Size:	2.35 MB
ID:	2991955   Click image for larger version

Name:	20140531_211539.jpg
Views:	123
Size:	1.91 MB
ID:	2991956   Click image for larger version

Name:	20140531_211545.jpg
Views:	142
Size:	2.15 MB
ID:	2991957  

Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 06-09-14, 17:23   #60
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: E30 - 318i (18 4E W)... viitor 344i...

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat, mari noutati nu prea au mai fost. Am muncit mult in ultima vreme si am fost in concediu prin romania si bani s-au consumat, mai bine stateam acasa si bagam bani in bmw ) dar ma batea nevasta...

Trecand peste asta cu gandu ca banii se fac din nou va spun ca masina a facut intr-o luna undeva la 6000km si merge perfect. Am apucat de am schimbat un far de lunga cumparat de la un nene de prin comuna rosu, radiatorul de la Adi Oprisan care si asta pierde apa si am montat o inchidere centralizata.

Intre timp proiectul a luat alta directie si am cumparat un m50b25 de la emil din comuna berceni, pt a-l face turbo.

O sa fie un proiect pe termen lung pt ca vreau sa iasa bine, ca target undeva peste 400cp, cu cat mai mult cu atat mai bine.

Intre timp mi-am facut o idee de ce as vrea sa folosesc, pistoane wiseco 8.5:1, prezoane arp, garnitura de chiulasa nu stiu (daca cineva stie accept orice sfat), ma gandeam la niste biele arrow dar din cate am inteles pana in 600cp nu este nevoie de biele, electronica vems cu map senzor intern, turbina hx35 dar accept sfaturi si aici, intercooler ebay, wastegate extern ebay, blow off ebay, galerie evac ebay, wideband aem si alte maruntisuri home made si ebay. Accept sfaturi inca de pe acum si rog un moderator sa modifice titlul in e30 - 318i (m10b1... viitor m50b25 turbo...

Mersi
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -