Să încep întâi cu faptul că e mașina mea, nu e mașina lu' tata sau a lu' mama (și primesc cheile dacă sunt cuminte), primită cadou de la mama după multe insistențe (de mic mi-a plăcut E46-ele și am rămas fixat pe el + că s-a încadrat în bugetul meu), mai am până iau permisul dar am timp să mă ocup de ea și eventual să o bibilesc în limita bugetului de elev
Mașina e cheală, trapă, climă, geamuri și cam atât pentru început, am urmărit faptul ca mașina să fie o bază bună de pornire.
Ca și km are cam 189.000 (verificați la reprezentanță), că o fi reali sau nu din ce mi-au zis mulți nu prea contează, mai mult starea și mersul mașinii sunt mai importante.
Ca probleme cu ea ar fi trapa (a culisat ok până într-o zi când mi-a tras parasolarul cu totul și mi-a rupt piciorușele de cauciuc de la el) și faptul că am doar o cheie cu închidere la ea (butucul a cedat în urma blocării cheii în broască).
Să nu mai zic de bine cunoscuta problemă cu chederul de parbriz/ștergătoare care e mâncat și trebuie să-l schimb (săptămâna asta, mă gândesc dacă iau nou sau dezmembrări).
Ca modificări momentan nu sunt cine știe ce pentru că aștept să trec RAR-ul iar după încep cu cele mai majore (evacuare, suspensie, bucșe powerflex, stopuri led și cel puțin bară față de M și interior semipiele).
Mașina a primit lupe retrofit morimoto cică v7 strong cu xenon de 6000k canbus (sper să n-am probleme la RAR pentru că sunt reglate bine, nu bate albastru), nări colantate negru mat, led-uri plafonieră și număr și folii 5% omologate pe spate (urmează după RAR 30% fața) și filtre MANN cu ulei Castrol Edge 5w30 + garnitura de la capac pe unde zboară uleiul.
Pe drum este un volan cu comenzi (3 spițe da nu cel sport, l-am luat bine la preț, sper să am unde conecta comenzile și să mă pricep).
Precizez că mașina are aproape o săptămână de când o am, sunt mulțumit de ea deși e mult de investit ca să o fac pe placul meu în schimb pentru vârsta ei arată foarte bine.
V-am atașat niște poze cu mașina, aștept sfaturi cât și critici.
Mulțumesc.