Salutari la toata lumea si la toti iubitorii de bmw.
Am decis sa imi prezint si eu masina mea de suflet aici printre multi iubitori de e30-uri.
Sa incep cu inceputul, am cumparat masina de la o cunostinta din germania, care o avea de noua si dupa 1 an de convingeri am reusit sa o cumpar, asta era prin 2007. Am tinut-o 1 an cu nr. de germania, iar in 2008 m-am enervat am platit taxa enorma de 2000 euro si am trecut-o pe nr. de RO.
Este un 1.8i M40, fabricata in 08/1991 cu 185k km in bord in prezent.
Avea cam toate dotarile normale de cabrio si cam atat.
In decursul anilor, dupa lungi cautari (piese) investitii, bani aruncati (le-am pierdut numaratoarea demult) am ajuns sa o fac pe gustul meu.
Masina era stock total cand am cumparat-o si i-am cam facut urmatoarele :
Exterior:
- revopsire totala in culoarea originala brillant rot
- faruri cu sticla clara cu angeleyes si xenon
- pleoape
- kit m-technik 2 complet si original (cautat 1 an dupa el) gasit la un coleg in Bucuresti
- schimbat prelata cu una noua si originala in Austria
- jante RH '17 pe care le schimb acum cu BBS RZ
- suspensie sport reglabila completa (arcuri + telescoape)
Motor
- schimbat axa cu came
- tacheti
- cuzineti
- capac delcou, fise bujii, bujii,
- protector caldura (ala sub bujii)
- radiator
- traseu toba complet inox borla cu silencer facut la Pitesti cu mici retusuri de domnu TOX
- directia schimbata toata (brate, bucsi, etc.)
Interior
- volan M-tech 2
- nuca schimbator ///M
- cotiera de 50 lei (dar e buna)
- inele ceasuri bord
- muzica aftermarket
Cam atat imi aduc aminte pe moment.
Si poze cu masina ... inainte si dupa, cu si fara m-technik