04-06-13, 23:15
|
#31
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
Depinde ce an e masina..la mine, din 2002 era cca 1800 de euro, daca e mai noua dar pana in 2005 poate ajunge si mai mult de atat pentru ca sunt motoare Euro 3..
__________________
Renault Clio HB 2001-SOLD|Renault Laguna II 2002-SOLD|Renault Megane II 2004-SOLD|BMW E46-Current
|
|
|
04-06-13, 23:19
|
#32
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by UNDERC0VER
Depinde ce an e masina..la mine, din 2002 era cca 1800 de euro, daca e mai noua dar pana in 2005 poate ajunge si mai mult de atat pentru ca sunt motoare Euro 3..
|
Al meu e 320d din 2004 apoi bine ai platit dupa el o sa il transcriu si eu cand vin in tara odata e de platit!
|
|
|
04-06-13, 23:21
|
#33
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
Frumoasa gagica, ai grija de ea si bafta la inmatriculat..
|
|
|
04-06-13, 23:24
|
#34
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by UNDERC0VER
Frumoasa gagica, ai grija de ea si bafta la inmatriculat..
|
Multumesc mult am grija de ea si ea are grija de mine asa ca idee cat iti suje? al tau e motorizarea de 143cp?
|
|
|
04-06-13, 23:29
|
#35
|
Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 605
|
Re: E46 - 318d
foarte frumoasa masina,il cunosc pe baiatul de la care ai luat-o numai cu asta se ocupa si am vazut ca aduce multe bmwuri frumoase
|
|
|
04-06-13, 23:33
|
#36
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
Depinde foarte mult de stilul de condus. Daca merg linistit scot 7-7,5% pe urban iar extraurban cel mai putin am scos 5,5 iar de obicei ies pe undeva pe la 6% cu clima pornita.. E 318d, 1951cmc de 116 CP (dar destul de naravasi daca le dai sa pape). Pe asta am gasit-o sa-mi placa la banii pe care i-am avut, as fi vrut unul de 150CP dar asa o fost sa fie. Eu sunt multumit de ea si asa si o indragesc foarte tare..e o masina care merita toti banii, eforturile si investitiile.
|
|
|
04-06-13, 23:36
|
#37
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by UNDERC0VER
Depinde foarte mult de stilul de condus. Daca merg linistit scot 7-7,5% pe urban iar extraurban cel mai putin am scos 5,5 iar de obicei ies pe undeva pe la 6% cu clima pornita.. E 318d, 1951cmc de 116 CP (dar destul de naravasi daca le dai sa pape). Pe asta am gasit-o sa-mi placa la banii pe care i-am avut, as fi vrut unul de 150CP dar asa o fost sa fie. Eu sunt multumit de ea si asa si o indragesc foarte tare..e o masina care merita toti banii, eforturile si investitiile.
|
Ma bucur sa aud asa ceva de la un posesor bmw ai grija numai de ea prietene! la mers normal si a mea ia 6 autostrada si pana in 9-10 in oras!da sunt foarte multumit de el!
|
|
|
06-06-13, 20:02
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
as avea o intrebare sau daca stie cineva de pe forum daca i schimb turbo cu cel de pe 330d pe viitor o sa am probleme?am avut un 330xd si am pastrat cate ceva !
|
|
|
06-06-13, 20:08
|
#39
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
am un link sa-ti arat dar este de pe alt forum si nu stiu daca am voie sa postez, am vazut ca pm-uri nu primesti... z
e interesanta treaba cu turbina de 3,0 sau macar 2,5 dar sunt multe de facut..intercooler, ambreiaj si cate si mai cate..
daca gasesti tu vreo metoda sa-ti dau link-ul....
|
|
|
06-06-13, 20:11
|
#40
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by UNDERC0VER
am un link sa-ti arat dar este de pe alt forum si nu stiu daca am voie sa postez, am vazut ca pm-uri nu primesti... z
e interesanta treaba cu turbina de 3,0 sau macar 2,5 dar sunt multe de facut..intercooler, ambreiaj si cate si mai cate..
daca gasesti tu vreo metoda sa-ti dau link-ul....
|
sa inteleg ca necesita mai multe ca il pun pe 320d presupun ca odata schimbate imi creste si puterea!
|
|
|
06-06-13, 23:43
|
#41
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by Adryanbmw
sa inteleg ca necesita mai multe ca il pun pe 320d presupun ca odata schimbate imi creste si puterea!
|
am cules cateva informatii de dincolo si ti le pun aici...
Turbina 330d , un ambreiaj sport si mai puternic care poate sa sustina 500NM, un intercooler de la 330d, racorduri flexibile la intercoler, catalizator sport (sau fara) + un remap mai agresiv = ~ 230-240 cai.
Ma rog, nu stiu cat de fiabil o sa mai fie motorul dupa operatiunea asta daca nu umblii pe la pistoane, cuzineti, arbore samd...e cam complicat dar cred ca ar fi fun
|
|
|
07-06-13, 20:55
|
#42
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by UNDERC0VER
am cules cateva informatii de dincolo si ti le pun aici...
Turbina 330d , un ambreiaj sport si mai puternic care poate sa sustina 500NM, un intercooler de la 330d, racorduri flexibile la intercoler, catalizator sport (sau fara) + un remap mai agresiv = ~ 230-240 cai.
Ma rog, nu stiu cat de fiabil o sa mai fie motorul dupa operatiunea asta daca nu umblii pe la pistoane, cuzineti, arbore samd...e cam complicat dar cred ca ar fi fun
|
multumesc colegu turbina o am ambreiaju il am mai imi trebuie intercooler si catalizator si daca le schimb in timp nu voi avea probleme la partea de motorizare ce spui?
Last edited by Adryanbmw; 07-06-13 at 21:03.
|
|
|
07-06-13, 22:27
|
#43
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
Cel mai bine ar fi sa iei legatura cu un specialist, noi ne dam cu parerea aci si vorbim cam in necunostinta de cauza dar este o lucrare complexa si parerea mea e ca inainte sa faci primul pas ar trebui ca cineva care stie clar cu ce se mananca astea sa te indrume temeinic.
Nu stiu ce sa zic dar sunt cam sceptic totusi..nu este imposibil, dar e greu.. cu siguranta cantitatea de motorina injectata va creste considerabil iar explozia va fii una mult mai violenta si cred ca pistoanele nu vor rezista (este posibil sa se topeasca pur si simplu). Iar ca totul sa fie safe, e cale lunga...ar trebui sa mai forjezi un piston, biele, mai alti cuzineti... mai un radiator mai mare, pompa de apa mai mare, garnitura de chiulasa metalica, deci...investitie destul de mare.
|
|
|
07-06-13, 22:30
|
#44
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 322
|
Re: E46 - 318d
Quote:
Originally Posted by UNDERC0VER
Cel mai bine ar fi sa iei legatura cu un specialist, noi ne dam cu parerea aci si vorbim cam in necunostinta de cauza dar este o lucrare complexa si parerea mea e ca inainte sa faci primul pas ar trebui ca cineva care stie clar cu ce se mananca astea sa te indrume temeinic.
Nu stiu ce sa zic dar sunt cam sceptic totusi..nu este imposibil, dar e greu.. cu siguranta cantitatea de motorina injectata va creste considerabil iar explozia va fii una mult mai violenta si cred ca pistoanele nu vor rezista (este posibil sa se topeasca pur si simplu). Iar ca totul sa fie safe, e cale lunga...ar trebui sa mai forjezi un piston, biele, mai alti cuzineti... mai un radiator mai mare, pompa de apa mai mare, garnitura de chiulasa metalica, deci...investitie destul de mare.
|
cu toate astea mai bine schibi motorul complet da nu se merita mai bine lasi masina stock cum este eu mam gandit doar la turbo nu vreau eu nu stiu ce de la ea deacat sa ma duca si sa ma aduca !
|
|
|
07-06-13, 22:32
|
#45
|
Stage 4
Join Date: Jun 2009
Posts: 213
Member of: [RENAULT]
|
Re: E46 - 318d
mai bine schimbi masina )).las-o asa, stiu aia de ce i-au dat 150 si nu 200-230 de cai. daca vrei totusi sa faci ceva pune-i un soft, ceva mai puternic dar totusi in limite acceptabile...parerea mea e sa nu te legi la cap daca nu te doare
|
|
|
|
|