17-08-14, 12:25
|
#211
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by fmi03
Vand kitul turbo de pe masina daca cineva este interesat , detalii pe privat. compatibil 316 si 318i fara clima. Se poate face proba.
Motivul vanzari? Vreau sa fac alt proiect turbo cu alt motor poate si alta masina dar tot BMW va fi.
|
ti-ai dat seama ca trebuie alt motor ???????????
|
|
|
17-08-14, 23:57
|
#212
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
ti-ai dat seama ca trebuie alt motor ???????????
|
Nu am nici o problema cu motorul merge foarte bine dar nu mai am ce sa mai fac la motorul asta.
Diferenta dintre noi e ca eu repar si tunez masini tu pantofi
Deci nu trebuie sa dai mie sfaturi despre masini ca am si eu 16 ani vehime in meseria asta si nu fac tuning la pantof ca tu.
Cum faci tu modele noi asa fac si eu diferite motoare cam atata ar fi comun intre noi, in rest nimic .
Eu am facut tuningul la masina singur, tu ai platit alti sat faca masina pentru ca esti paralel cu masinile. asta e.
PROST SA FI SI BANI SA AI!
|
|
|
18-08-14, 09:02
|
#213
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by exploitu
Mariane din comentariile tale pe thread-urile altora vad ca nu vrei deloc sa-ti depasesti conditia....
|
o sa ii oferim un premiu pentru originalitate !!!
pe threadurile altora am fost la fel de sincer...
hai sa spun sincer , eu apreciez oamenii ce muncesc , pt k stiu ce inseamna munca ..
insa eu imi sustin aceeasi parere ca , banii pe care i-a investit intr-un 1.6 , ii putea investi intr-o alta baza
fmi03 :
daca tot sunt asa de prost , hai sa ne intalnim si sa ne masuram pe 402 m ca tot ai pregatit masina asta pentru asa ceva ... ??? pe 27 sunt legale la Pitesti.... ajungi ?
si sa mai inteleg un lucru , daca nu sunt mecanic si am cont pe acest forum , platesc alti oameni sa imi fac un motor cum doresc eu INSEAMNA CA SUNT PROST ??
EU SI CEI CE AU PLATIT ALTI OAMENI SA LE FACA UN MOTOR ???
.................Ai grija ce declari ca jignesti si alte persoane frustratule !
Last edited by Marian_nebunu; 18-08-14 at 09:05.
|
|
|
18-08-14, 22:58
|
#214
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 4,077
Member of: [2 Roti] [DACIA]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
o sa ii oferim un premiu pentru originalitate !!!
pe threadurile altora am fost la fel de sincer...
hai sa spun sincer , eu apreciez oamenii ce muncesc , pt k stiu ce inseamna munca ..
insa eu imi sustin aceeasi parere ca , banii pe care i-a investit intr-un 1.6 , ii putea investi intr-o alta baza
fmi03 :
daca tot sunt asa de prost , hai sa ne intalnim si sa ne masuram pe 402 m ca tot ai pregatit masina asta pentru asa ceva ... ??? pe 27 sunt legale la Pitesti.... ajungi ?
si sa mai inteleg un lucru , daca nu sunt mecanic si am cont pe acest forum , platesc alti oameni sa imi fac un motor cum doresc eu INSEAMNA CA SUNT PROST ??
EU SI CEI CE AU PLATIT ALTI OAMENI SA LE FACA UN MOTOR ???
.................Ai grija ce declari ca jignesti si alte persoane frustratule !
|
Ai facut si tu o comparatie Mariane..1.6 vs 2.8..
De ce trebuie mereu sa va certati?..pana la urma e un forum..toti primim critici proaste,bune..asta e..de asta e si forum..
De acum inca oleca si va luati si la bataie..nu-i frumos..
Trebuie sa acceptam si parerile bune..dar si cele rele.(fac referinta la toata lumea)
__________________
Dacia 1310 L
96/1.4 65 cp
|
|
|
14-09-14, 23:17
|
#215
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
injectia de methanol a fost relocata in galeria de admisie ,unde are loc mai mare pentru pulverizare rezultatul find o galerie mult mai rece ca pana acum.
Au fost eliminate si T-urile de la furtunele de vacum/presiune fiecare a primit un loc separat.
iesirea de vacum care era de fabrica in galeria de admisie era prea subtire ca sa faca fata tuturor nevoilor. era conectat pe el ,regulatorul de presiune a rampei, MAP senzorul de la ECU ,ceasul de bost .senzorul de la injectia de methatol, blow off-ul.
In rest masina merge foarte bine singura problema e cu ambreajul , 2 discuri in 6 luni.
sper ca un disc din kevlar va rezolva si aceasta problema.
|
|
|
15-09-14, 17:52
|
#216
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by fmi03
injectia de methanol a fost relocata in galeria de admisie ,unde are loc mai mare pentru pulverizare rezultatul find o galerie mult mai rece ca pana acum.
Au fost eliminate si T-urile de la furtunele de vacum/presiune fiecare a primit un loc separat.
iesirea de vacum care era de fabrica in galeria de admisie era prea subtire ca sa faca fata tuturor nevoilor. era conectat pe el ,regulatorul de presiune a rampei, MAP senzorul de la ECU ,ceasul de bost .senzorul de la injectia de methatol, blow off-ul.
In rest masina merge foarte bine singura problema e cu ambreajul , 2 discuri in 6 luni.
sper ca un disc din kevlar va rezolva si aceasta problema.
|
Sachs SRE ! nu stiu exact ce valori ai la cuplu , dar cred ca se incadreaza !
|
|
|
15-09-14, 20:28
|
#217
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Sachs SRE ! nu stiu exact ce valori ai la cuplu , dar cred ca se incadreaza !
|
ai dreptate ,sar incadre sigur la cuplu ,dar nu se incadreaza la buget.
un disc e 300 euro si o placa 363 +shipping.
Am eu pe cineva cu cine ne cunoastem personal si se ocupa cu ambreaje, face un disc la 160 lei si face treaba buna ,intareste si placa de presiune daca trebuie.
Atix Racing Solutions o gasiti pe faceb...
|
|
|
17-09-14, 21:44
|
#218
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of: [VW]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Salut, am si io o intrebare legata de vacum daca nu te deranjeaza, practic motorul tau are nevoie de vacum pt servo frana, regulatorul de presiune la benzina si alte alea pe acolo, ideea este ca vacum este pana cand incepe turbina sa faca presiune, deci nu vei mai avea vacum, intrebarea este, cum merge regulatorul si celelalte componente care necesita depresiune? Multumesc pt raspuns.
|
|
|
17-09-14, 22:39
|
#219
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
salut, am vazut ca te plangi de ambreiaj, de ce nu incerci o volanta de 12v de urs ? 6,5kg diametru mai mare al discului de ambreiaj ... ai cateva avantaje considerabile si e o solutie relativ ieftina, care de altfel o gasesti pe toate drumurile. Spor la treaba!
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
|
|
|
18-09-14, 08:38
|
#220
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by Sevastian_Vr6
Salut, am si io o intrebare legata de vacum daca nu te deranjeaza, practic motorul tau are nevoie de vacum pt servo frana, regulatorul de presiune la benzina si alte alea pe acolo, ideea este ca vacum este pana cand incepe turbina sa faca presiune, deci nu vei mai avea vacum, intrebarea este, cum merge regulatorul si celelalte componente care necesita depresiune? Multumesc pt raspuns.
|
la servo frana ai o supapa unisens . dar cand apesi pedata de frana inseamna ca clapeta de la acceleratie e inchisa si ai vacum (daca nu franezi cu stangul cand ai boost ).
La regulatorul de benzina ar trebui sa fie diferenta de 0.5 bar intre vacum si presiune daca stiu bine dar nu afecteaza cu nimic functionarea.
Blow-off-ul functioneaza la inchiderea clapetei de acceleratie deci ai vacum. in rest a ramas ceasul de boost ,map senzor, si senzorul de injectie methanol.
|
|
|
18-09-14, 08:50
|
#221
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Quote:
Originally Posted by sprinter
salut, am vazut ca te plangi de ambreiaj, de ce nu incerci o volanta de 12v de urs ? 6,5kg diametru mai mare al discului de ambreiaj ... ai cateva avantaje considerabile si e o solutie relativ ieftina, care de altfel o gasesti pe toate drumurile. Spor la treaba!
|
O sa aiba un kit (volanta disc ,placa) de pe e36 320i diametru 228 si pe ala va fi pus kevlar
|
|
|
25-09-14, 22:50
|
#222
|
Stock
Join Date: Sep 2014
Posts: 1
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Pentru Devil s Style, cine ti a spus tie ca am fost "batut" de un 320d resoftat sau cu un 325i in mintile lui confunda sau minte!!!!! nu am facut liniuta cu nici un necunoscut,singura data care am facut o a fost cu cineva care a condus masina despre care eram tare in "clanta"pe facebook pe care da o detin.cat despre George din militari... aici este linkul .. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/4...tuning-oferta/ intereseaza te inainte sa fi ostantativ. iar cand ajung in tara (9-10 nov.) si imi schmb discul de ambreaj te astept cu 320 ala facut cu cap sa imi inchizi "clanta".
Last edited by turbo316; 25-09-14 at 22:56.
|
|
|
01-10-14, 02:30
|
#223
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
am vazut 320d resoftat la turda anul trecut si a scos 13.7 pe 402m. Greu de batut de masini serioase. Dar cu siguranta avea facut soft doar sa dea 3-4 run-uri apoi sa revina la normal.
|
|
|
02-10-14, 23:16
|
#224
|
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Am facut o masurare si a iesit 165 cai la roata si 246 Nm.
Daca se mai adauga 15% pierderi din transmisie cat se calculeaza in general la cutie manuala ajung la 190 cai la vibrochen.
328ide fabrica are 280Nm si 193cai
325i de fabrica are 245Nm si 192 cai
323 245Nm 170cai
320 190nm 150cai
318is 175nm 140cai
318 162nm 115cai
316 150nm 102cai
|
|
|
03-10-14, 16:08
|
#225
|
Stage 4
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
|
Re: E36 - 316i TURBO BY TTS
Acum se vad banii investiti, sa ii ascultam pe cei care ziceau ca nu se merita sa pui turbo pe un motor de doar 1.6. Le-ai dat peste nas tuturor comentatorilor.
|
|
|
|
|