Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 05-05-14, 09:32   #181
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu View Post
pe 201 m e putin sa alergi , abia dai pe a3...sincer !!!

iar in legatura cu investitia intr-un 1.6 sau 1.8 pt un asemenea proiect nu o pot stii !
Dar eu iti spun urmatorul lucru cu 50 de milioane (am achizitionat un 2.8 +segmenti-cuzineti-etc + soft ) obtin 220 de cai si 290 cuplu nm ! Eu spun ca merita investitia !
de curiozitate (daca vrei sa spui aici e ok , daca nu prin pm ) cat ai investit pana acum sa aduci masina la acesti 145 de cai ?
nu are rost sa tragem linii paralele intre 2.8 si 1.6 turbo proiectele noastre difera, in primul rand ce ai facul tu e swap si nu tuning daca obtineai 220cai si 290nm din motorul original al masini ala era tuning.
aceasta manevra de swap au facut multi si in tara dar de 1.6 turbo inca nu am auzit la noi in afara de cele facute de mine.
Daca am eu 145 cai cum zici tu sunt foarte vigilenti, pentru ca am batut cu ei
bmw320i 150cai,
honda civic 160cai,
bmw 325 170cai
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-14, 17:53   #182
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by fmi03 View Post
nu are rost sa tragem linii paralele intre 2.8 si 1.6 turbo proiectele noastre difera, in primul rand ce ai facul tu e swap si nu tuning daca obtineai 220cai si 290nm din motorul original al masini ala era tuning.
aceasta manevra de swap au facut multi si in tara dar de 1.6 turbo inca nu am auzit la noi in afara de cele facute de mine.
Daca am eu 145 cai cum zici tu sunt foarte vigilenti, pentru ca am batut cu ei
bmw320i 150cai,
honda civic 160cai,
bmw 325 170cai
2.8 de fabrica are 193 de cai , probabil cand fac swap de pe o masina pe alta mai cresc caii la el , mai raman pe caroserie de la motorul de 2.0 niste cai !
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 05-05-14, 22:48   #183
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

despre tuning auto ( profi radio)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	profi radio.jpg
Views:	183
Size:	59.0 KB
ID:	2981121  
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 06:45   #184
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by fmi03 View Post
nu are rost sa tragem linii paralele intre 2.8 si 1.6 turbo proiectele noastre difera, in primul rand ce ai facul tu e swap si nu tuning daca obtineai 220cai si 290nm din motorul original al masini ala era tuning.
aceasta manevra de swap au facut multi si in tara dar de 1.6 turbo inca nu am auzit la noi in afara de cele facute de mine.
Daca am eu 145 cai cum zici tu sunt foarte vigilenti, pentru ca am batut cu ei
bmw320i 150cai,
honda civic 160cai,
bmw 325 170cai

De asta si a luat bataie prin bucuresti un 316i turbo facut de tine de la un 320d resoftat si un 325i in mintile lui? Dadusem peste proprietar pe facebook si era si tare n clanta pe grup .. asta pana i am "prezentat" un 325xi si un 320d facelift resoftat cu cap ! Se lauda ca a batut[ sau ca detine ] nush ce diesel de 150 de cai resoftat de un mare "softer" pe nume george din militari [ bucuresti ] parca [ wtf? ] ... sa ii transmiti ca inca il astept pe aia 400 de metri ![ sincer nu stiu daca e vorba de masina ta personala sau de un alt bmw 316i turbo , dar cert era ca , conversia era facuta de tine ]


Treaba e simpla : ce ai incropit tu acolo e ok ...obtii un 145 de cai curati si aia e .... dar de mia aia de euro ... prefer sa ii investesc in revizia motorului atmosferic de 2.0 si iti garantez ca nu treci de el .... cunosc cateva exemple ... unde pana si un 2.5 m50 sanatos nu putea sa scape de un 2.0 amarat ! Singurul avantaj pe care il vad la motorul tau .. e cuplul motor , dar atat ! DET3 ul ala e tare interesant .. stie sa faca destul de multe pentru 170 de euro [ varianta cu senzor de presiune incorporat de 4 bari ] !


Nu ma intelege gresit , apreciez enorm ceea ce ai facut acolo ... dar mai cunosc prin tara cateva 316i uri turbo/kompressor facute cu cap si cu o investitie de maxim 1500 de euro ! Deja doi colegi ti au atras atentia asupra unor riscuri , dar pana la urma banii si deciziile tale ! Nu cunosc capabilitatea unui 1.6 , dar stiu sigur ca un 1.8i .. daca i se face ce trebuie .. ajunge undeva la 200-220 de cai curati [ limita lui tehnica ]

Pentru cel care propusese varianta unichip ului : det3 ul asta costa intre 150 si 170 de euro [ varianta de top ] .... si e destul de limitat ... de asta conversiile cele mai reusite , de buget au unichip pe ele si nu DET3 ....
__________________
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 08:00   #185
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
De asta si a luat bataie prin bucuresti un 316i turbo facut de tine de la un 320d resoftat si un 325i in mintile lui? Dadusem peste proprietar pe facebook si era si tare n clanta pe grup .. asta pana i am "prezentat" un 325xi si un 320d facelift resoftat cu cap ! Se lauda ca a batut[ sau ca detine ] nush ce diesel de 150 de cai resoftat de un mare "softer" pe nume george din militari [ bucuresti ] parca [ wtf? ] ... sa ii transmiti ca inca il astept pe aia 400 de metri ![ sincer nu stiu daca e vorba de masina ta personala sau de un alt bmw 316i turbo , dar cert era ca , conversia era facuta de tine ]


Treaba e simpla : ce ai incropit tu acolo e ok ...obtii un 145 de cai curati si aia e .... dar de mia aia de euro ... prefer sa ii investesc in revizia motorului atmosferic de 2.0 si iti garantez ca nu treci de el .... cunosc cateva exemple ... unde pana si un 2.5 m50 sanatos nu putea sa scape de un 2.0 amarat ! Singurul avantaj pe care il vad la motorul tau .. e cuplul motor , dar atat ! DET3 ul ala e tare interesant .. stie sa faca destul de multe pentru 170 de euro [ varianta cu senzor de presiune incorporat de 4 bari ] !


Nu ma intelege gresit , apreciez enorm ceea ce ai facut acolo ... dar mai cunosc prin tara cateva 316i uri turbo/kompressor facute cu cap si cu o investitie de maxim 1500 de euro ! Deja doi colegi ti au atras atentia asupra unor riscuri , dar pana la urma banii si deciziile tale ! Nu cunosc capabilitatea unui 1.6 , dar stiu sigur ca un 1.8i .. daca i se face ce trebuie .. ajunge undeva la 200-220 de cai curati [ limita lui tehnica ]

Pentru cel care propusese varianta unichip ului : det3 ul asta costa intre 150 si 170 de euro [ varianta de top ] .... si e destul de limitat ... de asta conversiile cele mai reusite , de buget au unichip pe ele si nu DET3 ....

si tutosi putea sa aleaga un 1.8 is (ce are la baza deja 140 de cai ) si cu turbo bun ajungea pe la 220 -250 de cai !!! mecanicul meu in acest moment lucreaza la un proiect , Ford Sierra 1.8 is Turbo (Motor de Bmw )

el are ceva cu asigurarea si cu impozitul ! la 1.8 este 190 de lei pe an impozitul !
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 08:45   #186
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu View Post
si tutosi putea sa aleaga un 1.8 is (ce are la baza deja 140 de cai ) si cu turbo bun ajungea pe la 220 -250 de cai !!! mecanicul meu in acest moment lucreaza la un proiect , Ford Sierra 1.8 is Turbo (Motor de Bmw )

el are ceva cu asigurarea si cu impozitul ! la 1.8 este 190 de lei pe an impozitul !
Mariane nu conteaza la ce lucreaza mecanicul tau [ fara suparare ]... ideea e ca oricum nu conteaza motorul ... e de apreciat ca sa aruncat la 1.6i si e de ajuns ....dar mna ... el a cautat cu totul altceva decat performanta ..

Quote:
Originally Posted by exploitu View Post
Trecand peste ce putea face cu alt motor, este de apreciat acest proiect.
90% din thread-uri sunt cu jante, m-pack si suspensie... este ok sa vezi ceva care se incadreaza la tuning de performanta.

Spor!
Bine punctat ! mai vedem si noi putina tehnica !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 10:54   #187
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
De asta si a luat bataie prin bucuresti un 316i turbo facut de tine de la un 320d resoftat si un 325i in mintile lui? Dadusem peste proprietar pe facebook si era si tare n clanta pe grup .. asta pana i am "prezentat" un 325xi si un 320d facelift resoftat cu cap ! Se lauda ca a batut[ sau ca detine ] nush ce diesel de 150 de cai resoftat de un mare "softer" pe nume george din militari [ bucuresti ] parca [ wtf? ] ... sa ii transmiti ca inca il astept pe aia 400 de metri ![ sincer nu stiu daca e vorba de masina ta personala sau de un alt bmw 316i turbo , dar cert era ca , conversia era facuta de tine ]


Treaba e simpla : ce ai incropit tu acolo e ok ...obtii un 145 de cai curati si aia e .... dar de mia aia de euro ... prefer sa ii investesc in revizia motorului atmosferic de 2.0 si iti garantez ca nu treci de el .... cunosc cateva exemple ... unde pana si un 2.5 m50 sanatos nu putea sa scape de un 2.0 amarat ! Singurul avantaj pe care il vad la motorul tau .. e cuplul motor , dar atat ! DET3 ul ala e tare interesant .. stie sa faca destul de multe pentru 170 de euro [ varianta cu senzor de presiune incorporat de 4 bari ] !


Nu ma intelege gresit , apreciez enorm ceea ce ai facut acolo ... dar mai cunosc prin tara cateva 316i uri turbo/kompressor facute cu cap si cu o investitie de maxim 1500 de euro ! Deja doi colegi ti au atras atentia asupra unor riscuri , dar pana la urma banii si deciziile tale ! Nu cunosc capabilitatea unui 1.6 , dar stiu sigur ca un 1.8i .. daca i se face ce trebuie .. ajunge undeva la 200-220 de cai curati [ limita lui tehnica ]

Pentru cel care propusese varianta unichip ului : det3 ul asta costa intre 150 si 170 de euro [ varianta de top ] .... si e destul de limitat ... de asta conversiile cele mai reusite , de buget au unichip pe ele si nu DET3 ....
Nu ma intereseaza daca altii lucreaza cu Unichip probabil e interesul lor, nu trebuie sa faci mereu ce fac altii si nu copiez de la nimeni.
eu am folosit AEM FIC6 , SMT, si DET3.
La fiecare am folosit alta electronica si alta turbina deci 2 masini identice nu sunt pana acum.
Nu prea ma intereseaza cine cu cine sa dat eu ma vad de treburile mele si asa ar trebui sa faca si altii,pe de alta parte masinile cu tractiune 4x4 nu se pot compara cu RWD
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 12:19   #188
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Inreb si eu: cati dintre comentatori isteti de pe forum care dau sfaturi au facut o conversie turbo de la A-Z singur de la mecanica pana la electronica poate sa fie 1.8 is ,2.0 sau 2.5?
Sunt multi mesteri pe forum pacat ca nu le vad topicurile ar fi bine sa inveti si eu de la altii si sa vedem topicuri frumoase cu turbine sau kompressor
Multi vorbesc putin cunosc.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 13:31   #189
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by fmi03 View Post
Inreb si eu: cati dintre comentatori isteti de pe forum care dau sfaturi au facut o conversie turbo de la A-Z singur de la mecanica pana la electronica poate sa fie 1.8 is ,2.0 sau 2.5?
Sunt multi mesteri pe forum pacat ca nu le vad topicurile ar fi bine sa inveti si eu de la altii si sa vedem topicuri frumoase cu turbine sau kompressor
Multi vorbesc putin cunosc.
eu fac pantofi nu fac motoare

cati dintre comentatorii isteti de pe forum au facut o pereche de pantofi din piele de rechin de la A la Z ???


MULTI VORBESC PUTINI CUNOSC !!!!!

fiecare cu meseria lui prietene ! iar mecanicii adevarati nu au timp de "forumuri" :lol si iti pot da 10 exemple
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 13:59   #190
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu View Post
eu fac pantofi nu fac motoare

cati dintre comentatorii isteti de pe forum au facut o pereche de pantofi din piele de rechin de la A la Z ???


MULTI VORBESC PUTINI CUNOSC !!!!!

fiecare cu meseria lui prietene ! iar mecanicii adevarati nu au timp de "forumuri" :lol si iti pot da 10 exemple
atunci dute pe forumul de pantofi si fa comentarii acolo ca esti paralel cu masinile.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 14:31   #191
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by fmi03 View Post
atunci dute pe forumul de pantofi si fa comentarii acolo ca esti paralel cu masinile.
dar stiu sa fac investitii bune
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 14:46   #192
cristinell

Stage 5
 
cristinell's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 443
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

nu cred ca are rost cearta asta, marian tu ai ales 2.5, 2.8 ce ai vrut tu, ca asta ai auzit asta ai vrut si ai considerat ca nu merita 1.6 turbo. el a vrut 1.6 turbo nu neaparat pt liniute ci pentru ca lui ii place poate sa faca una alta pe la masina. nu esti nici primu nici ultimu care a avut un 2.5 pe masina asa ca nu e ceva "wow". mai degraba e ceva wow, cand ai un turbo pe masina indiferent ce motorizare de la 1.6 la m. asa ca sa ne abtinem de comentariile de genu "mai bine puneai alt motor". e de apreciat munca in sine.
cristinell is offline   Reply With Quote
Old 06-05-14, 15:06   #193
Marian_nebunu

Stage 5
 
Marian_nebunu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by cristinell View Post
nu cred ca are rost cearta asta, marian tu ai ales 2.5, 2.8 ce ai vrut tu, ca asta ai auzit asta ai vrut si ai considerat ca nu merita 1.6 turbo. el a vrut 1.6 turbo nu neaparat pt liniute ci pentru ca lui ii place poate sa faca una alta pe la masina. nu esti nici primu nici ultimu care a avut un 2.5 pe masina asa ca nu e ceva "wow". mai degraba e ceva wow, cand ai un turbo pe masina indiferent ce motorizare de la 1.6 la m. asa ca sa ne abtinem de comentariile de genu "mai bine puneai alt motor". e de apreciat munca in sine.
Investitii proaste !!!!!!!!!

Turbo pe 1.6 . Sa puna pe hartie cheltuielile si sa vada unde a ajuns cu investitia !

un motor de 140 de cai costa 300 de euro , ceea ce a facut el "turbo etc" a sarit sigur de 300 de euro !

eu asta vreau sa spun , sub nici o forma nu critic munca omului , sau cunostintele in privinta asta jos palaria si cu asta am incheiat !
eu am ales 2.8 pentru ca pana in prezent am avut 3 Bmw uri cu motoare de 4 pistoane , si acum am vrut altceva !
Marian_nebunu is offline   Reply With Quote
Old 07-05-14, 09:32   #194
BMWE3O

Stage 3
 
BMWE3O's Avatar
 
Join Date: Sep 2013
Posts: 149
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by fmi03 View Post
atunci dute pe forumul de pantofi si fa comentarii acolo ca esti paralel cu masinile.
Fa ca nu vezi comentariile astea fiecare face ce vrea cu banii lui, respect pentru munca depusa de tine. Ne vedem pe 18 la Sfantu Gheroghe si iti urez mult succes.
BMWE3O is offline   Reply With Quote
Old 07-05-14, 12:23   #195
coco_stancu

Stage 5
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 767
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Mariane, nu te supara, dar cu ce a gresit omul asta de te iei de el? Daca vrea poate sa bage si 1000000 de euro intr-un motor de 1.6 este fix treaba lui, iar afirmatia ta, ca mecanicii nu au timp de forumuri nu mi se pare ok. Cate ai invatat tu de pe forumuri de la specialisti? Cred ca multe si multi altii au invatat de pe forumuri (aici nu ma refer doar la forumurile auto) daca nu si-ar face timp sa si scrie pe aici, sa vedem ce am mai citi noi. Probabil o sa zici ca a deschis tipicul pt. propria reclama, bravo lui, de aia munceste si investeste pentru a avea o satisfactie sufleteasca sau financiara.
coco_stancu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -