Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 15-01-14, 22:19   #136
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Extraordinar. Se poate asa ceva si-n Romania.

De la 100 de cp cat are 1.6i, la cat ajunge acum, cu presiunea asta ?

Felicitari pentru munca depusa !!!
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 16-01-14, 09:30   #137
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by GOGU_VL View Post
Extraordinar. Se poate asa ceva si-n Romania.

De la 100 de cp cat are 1.6i, la cat ajunge acum, cu presiunea asta ?

Felicitari pentru munca depusa !!!
Da se poate si la noi si mult mai ieftin ca afara.
Cai nu are asa de multi cam 145 dar are cuplu si in rotatii mici, mu trebuie sa turezi motorul pentru ca are turbina mica si o ajuta deja in ture joase.
daca nu ai stii (aude)ce are sub capota si trebuie sa ghicesti dupa turometru si ce simti cand trege ai zice ca e turbo diesel.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 12:51   #138
Ciocolata

Stage 3
 
Ciocolata's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Felicitari pentru ce faci, ai viziune, mergi pe aceeasi ideea pe care merg mai nou si marii constructori de masini, motoare mici cu turbine, nu folosesti clisee gen 2.5 24v sau 3.0-3.2 m3.

Chiar daca poate nu e foarte eficient din punct de vedere financiar, aici e vorba de placere si pasiune, ma impresioneaza mai mult un timp de 6.5s 0-100 km/h scos cu un motor de 1.6 decat cu un motor de 3.0, e mai imprevizibil, mai interesant, si poate mai eficient din punct de vedere al consumului, ceea ce cred ca te intereseaza avand in vedere ca e masina ta de zi cu zi. Multa bafta cu proiectu tau.

P.S. - De ce preferi turbinele de diesel in locul celor luate de la motoare pe benzina asemanatoare ca cilindree ? ( 1.4 t de pe leon, 1.6 t de pe corsa opc, 1.8 t de la vag, etc.), din cate stiu turbinele de diesel sunt proiectate sa lucreze la temperaturi ceva mai mici decat cele pentru benzinare.
__________________
Ciocolata is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 22:16   #139
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

[QUOTE=Ciocolata;5652593]Felicitari pentru ce faci, ai viziune, mergi pe aceeasi ideea pe care merg mai nou si marii constructori de masini, motoare mici cu turbine, nu folosesti clisee gen 2.5 24v sau 3.0-3.2 m3.

Chiar daca poate nu e foarte eficient din punct de vedere financiar, aici e vorba de placere si pasiune, ma impresioneaza mai mult un timp de 6.5s 0-100 km/h scos cu un motor de 1.6 decat cu un motor de 3.0, e mai imprevizibil, mai interesant, si poate mai eficient din punct de vedere al consumului, ceea ce cred ca te intereseaza avand in vedere ca e masina ta de zi cu zi. Multa bafta cu proiectu tau.

P.S. - De ce preferi turbinele de diesel in locul celor luate de la motoare pe benzina asemanatoare ca cilindree ? ( 1.4 t de pe leon, 1.6 t de pe corsa opc, 1.8 t de la vag, etc.), din cate stiu turbinele de diesel sunt proiectate sa lucreze la temperaturi ceva mai mici decat cele pentru benzinare.[/QUOTE

2.5 ul de fabrica are destule cai pentru o folosire normala a masini, cine vrea mai mult ala are si alte scopuri cu masina.
Multi avem 316 care e o masina buna cu taxe ,impozite,asigurare mica dar singurul ei defect e puterea. Sunt oameni carora le ajunge 102 cai dar mie im place ca masina sa aibe rezerve de putere in el.
La o depasire poate sa salveze vieti ca nu e totuna daca mergi pe langa un camion 15 secunde sau 3 .
La drum lung am avut consum de 7 litri si cu turbo si fara.
De ce prefer turbinele de diesel?
Pentru ca face boost mai repede si am cuplu de la ture joase , probabil ca nu tine atata km ca cea de benzina dar daca ai grija de el si lasi sa se raceasca putin inainte de a opri o sa tina mai mult.
O turbina de OPC costa cat trei de 325 si sare mult pretul pieselor.
Eu zic ca e mai bine o turbina second originala care nu are joc decat una chineza care e nou dar replica, poate uni ma contrazic dar asta e parerea mea.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 22-01-14, 23:29   #140
KrYpToN
VW Driver

Stage 5
 
KrYpToN's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,453
Member of:
[VW]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Mai bine mergi pe ce e original decat orice porcarie noua
KrYpToN is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 09:00   #141
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

cum ti se pare electronica de o ai acum fata de calculatorul stoc?
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 11:58   #142
Ciocolata

Stage 3
 
Ciocolata's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 139
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Iti inteleg punctul de vedere si sunt de acord cu tine, nici nu ma gandeam la vreo chinezarie de tubina, tot ceva original dar sh, de la dezmembrari, etc. La ce vrei tu sa faci e foarte bine cum gandesti, e mai pretabila o turbina care sa faca boost de la turatii joase, automat te ajuta si la consum, cat despre eventualele probleme de fiabilitate... din ce vad, pana la proba contrarie rezista, oricum la ce presiune mergi tu si la ce "pedala" ii dai avand in vedere ca e masina de uz personal si nu una pentru competitii, prevad ca o sa reziste destul de mult. Multa bafta si multi bani ca pentru boala asta e nevoie.
Ciocolata is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 13:11   #143
MON-u
Old School Cars

Stage 5
 
MON-u's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,074
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Foarte interesant topic-ul ....keep de good work
MON-u is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 21:10   #144
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by wolverine View Post
cum ti se pare electronica de o ai acum fata de calculatorul stoc?
Nu prea se poate face o comparatie intre ele , cu DET3 ai "mana libera".
Poti modifica aprinderea (avansa si retarda)
Poti sa folosesti in FUEL IMPLANT MODE , ce inseamna asta?:
de pe calculatorul original sunt taiate firele de iesire ale injectoarelor, defapt numai are nici o legatura cu injectia si DET3 face toata injectie si eu reglez cantitatea de benzina injectata deci am control 100% asupra injectiei.
Pot folosi injectoare mai mari fara sa innece in relant
Pot sa fac 2 harti.
Are boost control
are launch control
Si se poate folosi pentru:
Economie de benzina (daca nu marirea de performanta e scopul)
Aplicatii turbo.
Tuning pastrand motorul aspirat( marire compresie , schimbare ax came , usurare volanta ect) si aici trebuie electronica daca vrei performante bune.
Deci total alta poveste ca ECU original.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 21:25   #145
wolverine

Stage 5
 
wolverine's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,204
Member of:
[BMW]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by fmi03 View Post
Nu prea se poate face o comparatie intre ele , cu DET3 ai "mana libera".
Poti modifica aprinderea (avansa si retarda)
Poti sa folosesti in FUEL IMPLANT MODE , ce inseamna asta?:
de pe calculatorul original sunt taiate firele de iesire ale injectoarelor, defapt numai are nici o legatura cu injectia si DET3 face toata injectie si eu reglez cantitatea de benzina injectata deci am control 100% asupra injectiei.
Pot folosi injectoare mai mari fara sa innece in relant
Pot sa fac 2 harti.
Are boost control
are launch control
Si se poate folosi pentru:
Economie de benzina (daca nu marirea de performanta e scopul)
Aplicatii turbo.
Tuning pastrand motorul aspirat( marire compresie , schimbare ax came , usurare volanta ect) si aici trebuie electronica daca vrei performante bune.
Deci total alta poveste ca ECU original.
si cat a costat DET3`u? este usor de programat, primesti si cablu pentru a modifica hartile?
wolverine is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 21:26   #146
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by Ciocolata View Post
Iti inteleg punctul de vedere si sunt de acord cu tine, nici nu ma gandeam la vreo chinezarie de tubina, tot ceva original dar sh, de la dezmembrari, etc. La ce vrei tu sa faci e foarte bine cum gandesti, e mai pretabila o turbina care sa faca boost de la turatii joase, automat te ajuta si la consum, cat despre eventualele probleme de fiabilitate... din ce vad, pana la proba contrarie rezista, oricum la ce presiune mergi tu si la ce "pedala" ii dai avand in vedere ca e masina de uz personal si nu una pentru competitii, prevad ca o sa reziste destul de mult. Multa bafta si multi bani ca pentru boala asta e nevoie.
DA inafara de idei trebuie si multi bani si timp ca sa poti pune in practica este un hobby destul de scump dar stim sa improvizam, sudam si adaptam mai bine ca orcine pe lumea asta .
Si eu as putea sa fac lucrari foarte frumoase din intercoolere , furtune ,tevii ,turbine noi totul polisat frumos dar multi nu am permite .
Si asa cand zic ca 1000 de euro e piesa la cea mai ieftina configuratie mult raman cu gura cascata
Tuneri din ungaria vorbesc de min 1500 euro pentru un astfel de preiect

Last edited by fmi03; 23-01-14 at 21:55.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-14, 21:37   #147
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by wolverine View Post
si cat a costat DET3`u? este usor de programat, primesti si cablu pentru a modifica hartile?
250 euro aici si asigur si montajul daca e cazul, are un cablu simplu de USB nu e greu de programat daca ai ceva cunostinte in domeniu si un ceas AFR wide band.
primest cu el pe CD softul si instructiunile de montare si un ghid despre el deci tot ce vrei
Cel mai important lucru e ca cunoaste sensorul VR de la vibrochen si fulia 60-2 pentru ca majoritatea nu cunosc si nu merge aprinderea fara adaptari

Last edited by fmi03; 23-01-14 at 21:52.
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-14, 21:51   #148
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Pana la urma am decis sa pun turbina de iveco pe masina, a fost ceva de lucru cu el pana am gasit locul potrivit pentru el si am reusit sa duc evacuarea la turbina.
Mai trebuie construit traseul de evacuare dupa turbina, ungerea si returul uleiului in baie.
Trebuie montat intercoolerul si tevile,blow off, eliminat debitmetru, montat senzor temperatura admisie, electroventilaator pentru apa si poate sa vina programarea in boost.
Am montat injectoare mari si e montat DET3 asa merg cu el de cateva saptamani
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 003.jpg
Views:	173
Size:	3.64 MB
ID:	2943780   Click image for larger version

Name:	Picture 004.jpg
Views:	149
Size:	3.55 MB
ID:	2943781  
fmi03 is offline   Reply With Quote
Old 21-02-14, 22:12   #149
911lau

Stage 5
 
911lau's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 757
Member of:
[DACIA]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Foarte tare proiectul ! bafta
911lau is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 17:58   #150
fmi03

Stage 4
 
fmi03's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 215
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: E36 - 316i TURBO BY TTS

Quote:
Originally Posted by 911lau View Post
Foarte tare proiectul ! bafta
Mersi , am vazut topicul tau cu loganul e un topic foarte interesant care reinvie multe amintiri de tinerete cand puneam in dacia 1300 din 78" motorul de renault 18 turbo cu turbina de passat tdi geometrie variabila, avea in jur de 130 cai fara aspect exterior modificat si faceam misto cu masinile tari in padurea Bogati spre mures .
Lucram pana 3 dimineata si la 8 mergeam la serviciu.
Vai Doamne ce timpuri frumoase au fost
fmi03 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -