23-12-12, 13:24
|
#46
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
si cam bodykitu asta intentionez pana la urma sa-mi pun, dintre mtech1 si 2 am ales mtech1, dar dintre mtech1 si hartge cred ca aleg hartge clar.
voi ce ziceti?
|
|
|
23-12-12, 13:29
|
#47
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,668
Member of: [Honda]
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Strici frumusete de masina...It's not Japanese, man.
|
|
|
23-12-12, 13:30
|
#48
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Hartge nu este bodykit de japoneza este un model din gama produsa de BMW, cum este Mtechnic.
|
|
|
23-12-12, 15:02
|
#49
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Mai bine te apuci sa faci ceva la caroserie si dupa aia sa faci planuri pentru bari jante si alte acarete...
|
|
|
23-12-12, 15:35
|
#50
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
n-am zis ca ii pun acum bodykit am cerut o parere doar, daca ai fi citit paginile anterioare, ai fi stiut ca intentionez intai sa-i refac tinichigeria si s-o revopsesc.
|
|
|
23-12-12, 16:38
|
#51
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Quote:
Originally Posted by gala23
n-am zis ca ii pun acum bodykit am cerut o parere doar, daca ai fi citit paginile anterioare, ai fi stiut ca intentionez intai sa-i refac tinichigeria si s-o revopsesc.
|
Tocmai ca am citit si de cateva luni de cand o ai nu ai reusit decat s-o lovesti, nu vad ca faci nimic la ea.... decat ceri pareri despre jante, culoare, bari, etc. Poate ma insel....?
|
|
|
23-12-12, 17:50
|
#52
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
da, am lovito, asta e , se intampla si la case mai mari, si la sumahari mai buni ca mine cat despre facut la ea, nu cred ca e cazul sa enumar maruntisurile...
cum ar fi faptul ca i-am schimbat bateria cu una noua si ca i-am cumparat alt alternator ca vechiul nu mai incarca,
tre sa-i schimb si cureaua de transmisie curand, la vara tre sa dau jos bordu sa-i fac termostatu ca nu baga caldura bine, si sa-i schimb luneta ca rezistenta nu dezabureste...
io intai mi-o pun pe picioare sa functioneze totu ca la carte, si apoi tuning...ce daca intreb lumea una alta, le voi face si palea...asa cum am spus, ma apuc sa strang ca sa-i refac tinichigeria si s-o revopsesc...
tuning de care vreti voi, bodykit, jante, alt motor, evacuare, si alte cele, mai dureaza...
ce ai vrea sa fac in 2 luni ? o am de doar 2 luni maxim...nu prea mai am bani...fac si eu ce pot pe la ea cand am bani, ce-i urgent, prioritar...
|
|
|
23-12-12, 19:14
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,174
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Ai timp sa le faci,
Sa fii sanatos, sa ai banii , timp si restul le faci.
Se intampla si accidente, bine ca a fost doar atat!
Multa bafta cu ursu!
|
|
|
23-12-12, 21:47
|
#54
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Quote:
Originally Posted by kathalin
Ai timp sa le faci,
Sa fii sanatos, sa ai banii , timp si restul le faci.
Se intampla si accidente, bine ca a fost doar atat!
Multa bafta cu ursu!
|
multumesc, accidentul am sa-l repar la primavara.
|
|
|
23-12-12, 23:36
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 2,599
Member of: [DACIA]
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Quote:
Originally Posted by gala23
da, am lovito, asta e , se intampla si la case mai mari, si la sumahari mai buni ca mine cat despre facut la ea, nu cred ca e cazul sa enumar maruntisurile...
cum ar fi faptul ca i-am schimbat bateria cu una noua si ca i-am cumparat alt alternator ca vechiul nu mai incarca,
tre sa-i schimb si cureaua de transmisie curand, la vara tre sa dau jos bordu sa-i fac termostatu ca nu baga caldura bine, si sa-i schimb luneta ca rezistenta nu dezabureste...
io intai mi-o pun pe picioare sa functioneze totu ca la carte, si apoi tuning...ce daca intreb lumea una alta, le voi face si palea...asa cum am spus, ma apuc sa strang ca sa-i refac tinichigeria si s-o revopsesc...
tuning de care vreti voi, bodykit, jante, alt motor, evacuare, si alte cele, mai dureaza...
ce ai vrea sa fac in 2 luni ? o am de doar 2 luni maxim...nu prea mai am bani...fac si eu ce pot pe la ea cand am bani, ce-i urgent, prioritar...
|
Termostatul nu se schimba cu bordul dat jos , ca nu il ai in masina, e pe motor termostatul. cureaua de trasmisie se schimba in 2 minute si te costa 20 25 lei .In legatura cu luneta, mai bine vorbeste cu un electrician sa vezi care e buba.
|
|
|
24-12-12, 00:36
|
#56
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Quote:
Originally Posted by Ingerasul99
Termostatul nu se schimba cu bordul dat jos , ca nu il ai in masina, e pe motor termostatul. cureaua de trasmisie se schimba in 2 minute si te costa 20 25 lei .In legatura cu luneta, mai bine vorbeste cu un electrician sa vezi care e buba.
|
e poveste lunga, daca tot schimb termostatu ,vreau sa fac treaba pana la capat, vreau sa dau si jos bordu sa curat gurile de aer, pe unde baga aer, si tot odata spal si bordu ca mai are mizerie prin anumite colturi.
cat despre curea, imi tre cureaua care vine pe alternator...care e in jur de 50 ron, imi tre curea pt 65 amperi.
in legatura cu luneta, o sa-l pun pe tata la primavara sa vada ce are, ca este electrician, dar doream s-o schimb mai mult si din cauza ca a avut folie pe interior inainte s-o iau eu, si proprietarul precedent a incercat s-o curete cat a putut si cat a avut timp, si e doar un sfert curatat, de sus in jos, si problema e ca nu prea e vede bine prin luneta, si pt 100 ron, sa stau sa ma chinui sa curat luneta cu diluantu si cu cuteru, si sa am grija sa nu stric rezistenta....mai bine iau alta luneta curata si care merge dezaburizatorul...
poftim, uita-te la poza, asa e toata luneta...dar asta e singura poza care am facut-o mai demult, in special stickerele dorisem sa le pozez pt cineva...dar se vede si resturile de la folie pe interior pe luneta...
Last edited by gala23; 24-12-12 at 00:39.
|
|
|
24-12-12, 21:35
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 767
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Nu stiu de unde moda asta de a se pune presiune pe oameni cand se apuca de reconditionat sau de facut tuning la masina. Omu o are de putin timp, a spus de la inceput ca nu i-au mai ramas bani multi, dar ca le va face in timp.
Gala23, iti dau un exemplu, eu am masina de juma de an si daca m-as fi apucat din clipa in care am cumparat-o sa ii fac una alta, acum as fi bagat bani in kit m-technik 2, pe care l-as fi vandut ca mi-am dat seama ca-i prea banal (eu sunt mai clasic). Apoi as fi cumparat m-technik 1 dar l-as fi vandut si pe asta ca-i prea clasic. In tot acest timp am citit si analizat asta https://forum.4tuning.ro/642-bmw-styl...style-e30.html si am ajuns la concluzia ca vreau ca masina mea sa fie o replica a modelului Alpina C2. La partea mecanica la fel, as fi sarit din prima pe un turbo, dar ce sa fac eu cu turbo cand astia 192 de cai pe care ii am inca nu-i pot stapani. Deocamdata strang piese pt. a stoarce cat mai mult din aspirat si apoi mai vad eu, cu ocazia asta ma pun si la punct cu mecanica si cu istoria motorului si a masinii. Deci de ce sa fi cheltuit aproape 6 sute de euro pt aceste 2 bodykit-uri cand de fapt tot ce aveam nevoie era de documentare.
Te sfatuiesc sa faci acelasi lucru indiferent de ce zic ceilalti useri/colegi de forum.
Pana la urma sa stiti ca pierdem esentialul acestei comunitati, tre sa ne imprietenim, sa ne ajutam si sa ne sustinem macar cu o vorba buna daca mai mult nu vrem sau nu putem.
Eu zic sa mergi mai departe, esti pe drumul cel bun indiferent care o fi ala.
Ca o parere personala, mie imi place modelul Hartage, este altceva decat vedem pe toti ursii, nu ca ceilalti care sunt OEM nu-s bestiali.
Bafta!
Last edited by coco_stancu; 24-12-12 at 21:38.
|
|
|
24-12-12, 21:49
|
#58
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
Multumesc coco_stancu pentru sfaturi si aprecieri.
exact asta doresc si eu sa fac, si m-am documentat cu unele aspecte si dinainte sa il iau, si inca ma documentez dupa cum observi...
cred ca raman la hartge ca bodykit, iar ca performante, 2.5 24v, nonvanos...si fara turbo de inceput...cum ai spus si tu, macar sa-i stapanesc io paia 190 de caluti...cu timpu voi vrea sa-l fac un 2.8 din injectoare, etc, sa storc tot ce pot din el...si apoi mai vedem daca trecem la turbo...cat despre NOS cum viseaza unii , sau poate ca si au, dar sunt proiecte doar de drag si ne legale pe strada...eu doresc sa am masina legala pt ca este de zi cu zi, si mi-se pare suficient turbo...nosu e cam periculos, si sa fim seriosi, te omori si cu aspirat, daremita cu turbo sau nos...macar sa-i pun eu turbo si sa-l stapanesc cu turbo...e mai mult decat suficient pt mine...
asa cum ai spus si tu de OEM, OEM sunt bodykituri din plastic...mtech1,mtech2, si tot asa, ma contrazic, incearca un ursar sa imi schimbe parerea si sa-mi pun OEM, care eu vreau fibra, si ca vezi domne n-o sa fiu apreciat de ursi pt ca e fibra, e kitch
i-am zis ca vreau sa-mi fac hartge dala din fibra, si el ca e kitch si nush ce...ca mai bine sa nu ma dau ce nu pot fi...sau ceva de genu...
la urma urmei, fiecare are gusturile lui, si conceptii diferite...ce stiu ca mi-e folositor, ca informatie, le iau...ce tine de gusturi si conceptii...mi-le pastrez pe ale mele...daca vreau sa-mi fac un bodykit din ziare si prenandez, atat timp cat pe afara se vede mortal...dar sa nu exagerez...era un exemplu, nu fac din ziare si prenandez...fac din fibra, cum fac masinile de la etape...
si cine vrea sa rada ca e kitch, ii urez success
|
|
|
25-12-12, 15:15
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,154
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
ACTA NON VERBA!
|
|
|
05-01-13, 23:58
|
#60
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 131
|
Re: BMW E30 318i 84' coupe
salut dinou,
cum am prins niste banuti, mi-am achizitionat o luneta cu rezistenta functionala, si evident curata, fara folie...si un contact nou, doar mecanica, si un termostat.
acum il pornesc de la buton, electrica este buna, si ma enerveaza ca stau cu fire intinse pe la picioare si s-o pornesc de la buton.
deci era musai alt contact ca sa anulez butonu, si s-o pornesc de la cheie.
termostatul trebuie si el schimbat ca nu cam baga caldura, desi e incalzit la jumate, nu te dezbraci de cald...ca sa zic asa...baga caldut.
cum am spus si mai sus, paginile anterioare, momentan imi aduc ursul pe nivelul de plutire,sa-mi functioneze totul pe el, sa am caldura, sa mi-se dezabureasca luneta, sa pot conduce in conditii decente si de siguranta cu el...
tuningul mai tarziu putin, desi, mi-au mai ramas niste bani, si ma gandeam daca sa achizitionez o finala remus cu 2 iesiri si in sus directionate, si un filtru de aer apexi de 72mm diametru.
|
|
|
|
|