24-09-13, 19:10
|
#31
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by ktha
Si intretinerea polisului va fi cu flexu...
|
Nimic nu este imposibil ),pacat ca ii vopsea...
|
|
|
24-09-13, 22:57
|
#32
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 218
|
Re: E36 - Micul ''M''
Se pot polisa dar oricum nu ies "oglinda" plus ca la umezeala sau ploaie, o sa rugineasca. Sa previi rugina trebuie lacuit iar in felul acesta isi pierde si mai mult din luciu...
|
|
|
25-09-13, 19:08
|
#33
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
|
Re: E36 - Micul ''M''
Tiganie vs OEM
|
|
|
26-09-13, 07:08
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Korea
Am cumparat un diferential de automata 4.44 in care vreau sa mut blocantu meu,sper sa iasa un 4.44 blocant...
Am gasit un program fain pe net cum sa calculezi viteza in functie de turatie diminsine roti etc...
|
cu un 4.4 nu prea o sa intelegi mare lucru din masina asta , ca sa nu mai spun ca top speed o sa ai undeva la 180 de km !!!
O sa accelereze grav, si daca vrei sa fie mai grav incearca sa cauti o volanta usurata de 6.5kg ... si sa vezi atunci cum se va tura
eu am avut un 1.8 is cu volanta de 6. kg si grup 3.73 .
2.0 24 V era pisat , Calibra 2.0 16v lua 3 masini !!!
Succes
|
|
|
26-09-13, 08:37
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
cu un 4.4 nu prea o sa intelegi mare lucru din masina asta , ca sa nu mai spun ca top speed o sa ai undeva la 180 de km !!!
O sa accelereze grav, si daca vrei sa fie mai grav incearca sa cauti o volanta usurata de 6.5kg ... si sa vezi atunci cum se va tura
eu am avut un 1.8 is cu volanta de 6. kg si grup 3.73 .
2.0 24 V era pisat , Calibra 2.0 16v lua 3 masini !!!
Succes
|
Am volanta de 6.2 kg masurata de mine,in legatura cu top speed sunt multumit nu am drumuri unde stau sa ii dau mai mult,poate ii pun cip si mai ridica 400rpm turatia si creste ceva si viteza...Faza tare era 4.44 autoblocant,te jucai cu ea la cerculete
Ce pareri aveti despre grup sudat pentru mersu de zi cu zi?
Last edited by Korea; 26-09-13 at 08:39.
|
|
|
26-09-13, 09:48
|
#36
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,074
Member of: [Old School Cars]
|
Re: E36 - Micul ''M''
grup sudat zi de zi nu este o alternativa prea grozava plus ca risti oricand sa il spargi..masina mea a spart 4 pana acum si am renuntat la ideea asta..merg pe stoc pana la autoblocant.spor
|
|
|
26-09-13, 19:04
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Korea
Tiganie vs OEM
|
mmama ce inalta e...zici ca e Q7.
|
|
|
26-09-13, 22:08
|
#38
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Budy_
mmama ce inalta e...zici ca e Q7.
|
Este masina de zi cu zi plus ca nu imi permit cauciucurile sa o las mai mult...
Cine stie unde pot gasi aceasta piesa?
Provine de la autoblocant,am incercat sa o sudez dar nu tine...
|
|
|
26-09-13, 22:50
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Korea
Am volanta de 6.2 kg masurata de mine,in legatura cu top speed sunt multumit nu am drumuri unde stau sa ii dau mai mult,poate ii pun cip si mai ridica 400rpm turatia si creste ceva si viteza...Faza tare era 4.44 autoblocant,te jucai cu ea la cerculete
Ce pareri aveti despre grup sudat pentru mersu de zi cu zi?
|
Eu personal, nu sunt adeptul "improvizatiilor" , mai ales ca tu folosesti masina pe strada , grupul sudat este foarte periculos , spatele pleaca fara sa iti dai seama daca nu esti obisnuit cu masina , nu stiu daca ai mai avut masina cu blocant pana acum sau nu (nu o lua ca pe o jignire sau ca sunt eu infatuat, pur si simplu nu stiu cu cine vb ) cel mai bun grup si cel mai indicat pentru masina ta este , un 3.91
"CIP" nu iti recomand, te sfatuiesc sa incerci un soft la Wpp , admisia la 1.8 is are 2 faze !
Lung si scurt , incearca sa faci un soft pe scurt ( 4500 -6300 rpm ) nu este necesara o "delimitare a turatiei ca sa zic asa " Nu turele iti dau putere , ci cuplu .Ai mai putea sa dai admisia jos si sa o duci la un strungar sa iti frezeze pe interior pentru marirea diametrului pentru un debit de aer si benzina mai mare reglat din soft (wpp stie ce are de facut daca ii spui ca vrei sa faci aceste modificari )
Iti garantez ca un soft facut bine combinat cu un ambreiaj si un grup bun faci furori , ca sa mai luam in calcul ca ai si o volanta care isi face treaba bine !
Ai mai putea sa iti scurtezi semeringurile de la supape pentru o turatie frumoasa (daca tot ai volanta de 6kg )
Iar o evacuare, cu o intermediara lunga de 40-50 cm fara catalizator si o finala free flow este tot ce poti scoate din 1.8 is cu ceva sute de euro (asta in cazul in care vrei sa ramai cu 1.8 is !
Daca stam ca calculam toate aceste costuri te duc undeva la 400-500 de euro lejer , si la banii astia pui un 2.5 24 ! depinde doar de tine , si de ceea ce ai tu in cap !
Last edited by Marian_nebunu; 26-09-13 at 22:55.
|
|
|
26-09-13, 23:40
|
#40
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Marian_nebunu
Eu personal, nu sunt adeptul "improvizatiilor" , mai ales ca tu folosesti masina pe strada , grupul sudat este foarte periculos , spatele pleaca fara sa iti dai seama daca nu esti obisnuit cu masina , nu stiu daca ai mai avut masina cu blocant pana acum sau nu (nu o lua ca pe o jignire sau ca sunt eu infatuat, pur si simplu nu stiu cu cine vb ) cel mai bun grup si cel mai indicat pentru masina ta este , un 3.91
"CIP" nu iti recomand, te sfatuiesc sa incerci un soft la Wpp , admisia la 1.8 is are 2 faze !
Lung si scurt , incearca sa faci un soft pe scurt ( 4500 -6300 rpm ) nu este necesara o "delimitare a turatiei ca sa zic asa " Nu turele iti dau putere , ci cuplu .Ai mai putea sa dai admisia jos si sa o duci la un strungar sa iti frezeze pe interior pentru marirea diametrului pentru un debit de aer si benzina mai mare reglat din soft (wpp stie ce are de facut daca ii spui ca vrei sa faci aceste modificari )
Iti garantez ca un soft facut bine combinat cu un ambreiaj si un grup bun faci furori , ca sa mai luam in calcul ca ai si o volanta care isi face treaba bine !
Ai mai putea sa iti scurtezi semeringurile de la supape pentru o turatie frumoasa (daca tot ai volanta de 6kg )
Iar o evacuare, cu o intermediara lunga de 40-50 cm fara catalizator si o finala free flow este tot ce poti scoate din 1.8 is cu ceva sute de euro (asta in cazul in care vrei sa ramai cu 1.8 is !
Daca stam ca calculam toate aceste costuri te duc undeva la 400-500 de euro lejer , si la banii astia pui un 2.5 24 ! depinde doar de tine , si de ceea ce ai tu in cap !
|
Am avut pe masina blocant de la inceput dar a cedat o piesa,am incercat sa o sudez dar nu am fost centrata corect si "batea".
Stiu ca m42 are admisie cu doua lungimi cuplu/putere max,strungul clar nu ai cum sa il bagi eventual cu un biax,ce mi se parea foarte restrictiv este zona cu injectoarele.
WPP cred ca este numa la Bucuresti...
Treaba cu "Ai mai putea sa iti scurtezi semeringurile de la supape pentru o turatie frumoasa (daca tot ai volanta de 6kg )" nu o inteleg,poti sa imi explici...
Evacuarea ii teava goala de la serpisori pana la finala free flow
Am pus un regulator de presiune si am zis ca il reglez in functie de ce imi indica AFR,dar puteam sa cresc presiune in rampa ca AFR ul tot asa indica,scoteam fum negru de la excesu de carburant si parca raspundea mai bine la acceleratie...
|
|
|
26-09-13, 23:54
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,112
Member of: [BMW]
|
Re: E36 - Micul ''M''
Hmmm... " sa scurtezi semeringurile de la supape "...
Repet... " sa scurtezi semeringurile de la supape "...
Cam asa arata niste " semeringuri"...
Presupun ca pt o usurare a masei automobilului proprietate personala...
Deci nu axe mai agresive, nu arcuri mai tari , nu supape mai mari... ci " sa scurtezi semeringurile de la supape "...
Deci asta e miezu' tuningului ...
Incep sa inteleg cum sta treaba cu tuningul...
Ce nu inteleg e de ce dracu' mai stau pe forum...
Dex online . ro - Definitie - Semering
http://dexonline.ro/definitie/semering
semering, semeringuri s. n. anus.
http://dexonline.ro/definitie/simering
Deifinitie Simering.
SIMERÍNG, simerínguri, s.n. (Tehn.) Garnitură
Deci , sugerezi sa-si faca o gaura in cur... pt o evacuare mai permisiva...
Va doresc tuturor " Un anus nou fericit " , multe impliniri si satisfactii alaturi de cei dragi !
Last edited by the_rifle; 27-09-13 at 00:24.
|
|
|
27-09-13, 00:26
|
#42
|
Stage 3
Join Date: Aug 2010
Posts: 144
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by the_rifle
Hmmm... " sa scurtezi semeringurile de la supape "...
Repet... " sa scurtezi semeringurile de la supape "...
Cam asa arata niste " semeringuri"...
Presupun ca pt o usurare a masei automobilului proprietate personala...
Deci nu axe mai agresive, nu arcuri mai tari , nu supape mai mari... ci " sa scurtezi semeringurile de la supape "...
Deci asta e miezu' tuningului ...
Incep sa inteleg cum sta treaba cu tuningul...
Ce nu inteleg e de ce dracu' mai stau pe forum...
Dex online . ro - Definitie - Semering
http://dexonline.ro/definitie/semering
semering, semeringuri s. n. anus.
http://dexonline.ro/definitie/simering
Deifinitie Simering.
SIMERÍNG, simerínguri, s.n. (Tehn.) Garnitură
Deci , sugerezi sa-si faca un tuning in cur... pt o evacuare mai permisiva...
Va doresc tuturor " Un anus nou fericit " , multe impliniri si satisfactii alaturi de cei dragi !
|
Ce iti place si tie sa faci haz de necaz,esti mare poarta-te ca atare. )
|
|
|
02-10-13, 10:54
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Korea
Am avut pe masina blocant de la inceput dar a cedat o piesa,am incercat sa o sudez dar nu am fost centrata corect si "batea".
Stiu ca m42 are admisie cu doua lungimi cuplu/putere max,strungul clar nu ai cum sa il bagi eventual cu un biax,ce mi se parea foarte restrictiv este zona cu injectoarele.
WPP cred ca este numa la Bucuresti...
Treaba cu "Ai mai putea sa iti scurtezi semeringurile de la supape pentru o turatie frumoasa (daca tot ai volanta de 6kg )" nu o inteleg,poti sa imi explici...
Evacuarea ii teava goala de la serpisori pana la finala free flow
Am pus un regulator de presiune si am zis ca il reglez in functie de ce imi indica AFR,dar puteam sa cresc presiune in rampa ca AFR ul tot asa indica,scoteam fum negru de la excesu de carburant si parca raspundea mai bine la acceleratie...
|
maresc frecarea in camera de ardere ai o alta turatie (stiu ca trebuiesc modificate si arcurile cu unele mai tari ) dar mai bine sa te consulti cu unu care stie asa ceva (eu doar am platit aceste "modificari" nu sunt mecanic de profesie , doar ti-am zis ce stiu ca se poate face "teoretic" - practic nu stiu !
In alta ordine de idei sa stii ca si a mea dadea fum negru mult (asta numai cand "Apasam butonul rosu " ) aveam un butom (asa cumparasem masina de fostul propietar ) care atunci cand il porneam masina statea turata la 2000 de ture (citea motorul rece ) atunci aveam un exces de benzina , pe evacuare scotea mult fum si multe flacari , insa se simtea o diferenta !!!
|
|
|
02-10-13, 11:01
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 4,070
|
Re: E36 - Micul ''M''
Quote:
Originally Posted by Korea
Ce iti place si tie sa faci haz de necaz,esti mare poarta-te ca atare. )
|
este un idiot care crede ca le stie pe toate !!
eu spre deosebire de el am prezentat 3 masini pana in prezent ! si am dovedit ca pot face ceva util cu banii "nu doar sa pun intrebari si sa deschid topicuri pe 4 tuning despre modificari de axe si in acelasi timp sa am masina la vanzare "
mecanicii adevarati nu au timp de "forumuri" ei sunt in garaj muncesc !
|
|
|
02-10-13, 14:45
|
#45
|
Stage 3
Join Date: Nov 2012
Posts: 160
|
Re: E36 - Micul ''M''
mi au placut explicatiile tale Marian ...dar nu mai ai 1.8 is acum ?..pune un filmulet Korea cu masinutza sa vedem cum suna app :frumoasa
|
|
|
|
|