08-05-13, 16:14
|
#31
|
Stage 3
Join Date: Mar 2010
Posts: 146
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by jaku
ceva sugestii cu privire la fixarea cat mai ok al carcasei cablajelor ?
|
Quote:
Originally Posted by jaku
plus că la urs nu reuşesc să rezolv cu racirea, am termostat nou, scrie pe el 87*C, dar cred că deschide la 100, dă să fiarbă... cred că īl dau jos de tot, aia e, nu se mai īncălzeşte complet, dar măcar nu risc să īl prăjesc , am mai cumpărat şi radiator nou..
|
Sugestii la fixarea cablurilor ar fi să schimbi carcasa cu una de pe IS sau M3 !
Pentru problema răcirii te pot trimite undeva dacă ești dispus să o rezolvi la service/mecanic
|
|
|
09-05-13, 06:51
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 3,796
|
Re: E30 - , iar :)
frumos ursache, ai bagat un inceput bun cu el! nu era mai ok sa urci pe el 2.8 dubluvanos de pe e46? asa probabil ai avea ceva sanse sa faci nissan-ul
__________________
Wir Lieben Autos
|
|
|
09-05-13, 09:18
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 2,374
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by bujuKYL
frumos ursache, ai bagat un inceput bun cu el! nu era mai ok sa urci pe el 2.8 dubluvanos de pe e46? asa probabil ai avea ceva sanse sa faci nissan-ul
|
Diferenta intre 2.5`u lui si 2.8 dublu vanos e f mica,daca nu deloc,daca ar schimba diferentialul ar rezolva mai multe
|
|
|
09-05-13, 12:44
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by Corneliu26
Diferenta intre 2.5`u lui si 2.8 dublu vanos e f mica,daca nu deloc,daca ar schimba diferentialul ar rezolva mai multe
|
Subscriu!
|
|
|
09-05-13, 13:34
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by jaku
am rezovat si cu temperatura in bord , nu mi-a zis si mie nimeni ca trebuie senzor cu un singur pin )
voi ce termosat folositi ? asta al meu deschide foarte tarziu, la limita fierberii ... nu mai tin minte ce scria pe el la grade ...
cineva imi sugera ca ar mai fi aer in instalatie, tind sa ii dau crezare, ca nici caldurica nu baga, deloc ...
|
legat de caldura , am schimbat coaja de bord si am constatat ca era rupta prinderea cablului ce comanda robinetul - rezolvat
cu incalzirea, tinand cond ca masina e folosita rar, am renuntat la termostat deocamdata ...
legat de performante, clar trebuie un diferential mai lung, as incerca si cu 3,45 sa vad cum se misca, desi din ce mi s-a mai spus , cel mai ok e un 3,25 ...
Last edited by jaku; 09-05-13 at 13:36.
|
|
|
17-05-13, 08:36
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: E30 - , iar :)
schimband coaja de bord , am facut si un pic de ordine in balamucul de sub
Last edited by jaku; 17-05-13 at 08:40.
|
|
|
05-06-13, 21:35
|
#37
|
Stage 4
Join Date: May 2006
Posts: 258
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by jaku
din păcate aseară nu prea a mişcat īn front cu nissanul... de plecat pleacă bine de tot ursulică, dar īn 70-100m īl ajung cu nissanul şi trec tare pe langa el ... dresati bine caluţii ăia mici ai japonezului , plus că la urs nu reuşesc să rezolv cu racirea, am termostat nou, scrie pe el 87*C, dar cred că deschide la 100, dă să fiarbă... cred că īl dau jos de tot, aia e, nu se mai īncălzeşte complet, dar măcar nu risc să īl prăjesc , am mai cumpărat şi radiator nou...
|
te invidiez ! sa ai 200sx s14 si urs potent e prea tare
bafta cu ursu' si pune-i un grup de 3,25 si ai sa vezi diferenta , MARE ...
|
|
|
20-08-13, 09:08
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: E30 - , iar :)
gata, a intrat in lucru si cu tabla/vopsitul ... devenise urgenta situatia in stanga fata, unde se rupsese suportul de cric (cazuse anul trecut de pe cric ca nu o imobilizasem bine) si o luase cancerul pe acolo, in rest sta foate bine spre surprinderea mea
nu m-am hotarat inca asupra nuantei de rosu ... sa merg pe metalizat ? nu prea sunt nuante frumoase de rosu pe metal insa...
|
|
|
25-08-13, 12:59
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,974
Member of: [Opel]
|
Re: E30 - , iar :)
ce bine il prinde rosu ....spor e frumos si bun la bani !
|
|
|
11-09-13, 12:19
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: E30 - , iar :)
pana e gata cel rosu, a mai apraut un urs in poiana mea ...
mare scandal ce am acasa )
|
|
|
11-09-13, 13:11
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,660
Member of: [Old School Cars] [Opel]
|
Re: E30 - , iar :)
frumos ursu........
|
|
|
11-09-13, 14:13
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
|
Re: E30 - , iar :)
ce bineeeeeeeeeeee arata
|
|
|
12-09-13, 15:34
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Dec 2010
Posts: 376
|
Re: E30 - , iar :)
Unde-i gasiti?
Caut unul de mor si nu gasesc calumea.
|
|
|
12-09-13, 22:24
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by RacerJunior
Unde-i gasiti?
Caut unul de mor si nu gasesc calumea.
|
Vino la mine sa-ti alegi unul ca am mare scandal acasa...
|
|
|
13-09-13, 08:25
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,660
Member of: [Old School Cars] [Opel]
|
Re: E30 - , iar :)
Quote:
Originally Posted by jaku
Vino la mine sa-ti alegi unul ca am mare scandal acasa...
|
))))
|
|
|
|
|