Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 18-03-12, 19:31   #1
god2me

Stage 5
 
god2me's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 672
Member of:
[Moderators]
Default E30 - cabrio 325i din 1988

Asta se intampla in vara lui 2009:

Masina:

Este vorba despre un E30 325i cabrio din '88, 171cp. Ca dotari avem 4 geamuri electrice, oglinzi electrice, interior din piele, scaune fata recaro, antena electrica, check unit (un fel de computer de bord), jante aliaj 15'' oem, servo si abs.

Povestea:

Treceam pe Calea 13 Septembrie in directia Marriot si la intersectia cu Panduri o vad postata in scuarul dintre sensurile de circulatie... ca acel scuar este un mini Autovit. Pe anunt scria 1500 euro. Sun, ii ofer 1000 de euro pe loc, dar cu conditia sa o duc la mine la atelier sa o verific de rugina si toate cele, omul de acord. Am fost si am luat-o cu platforma ca avea numerele expirate, am verificat si totul a fost pe placul meu. Targ facut!
Masina a fost adusa din Germania, circulata in Ro doar o luna cat s-au luat prima oara numere rosii, nu prezinta rugina in punctele ei slabe, motorul este in mintile lui, totul functional la ea (cu mici exceptii) si dreapta la serii... cu alte cuvinte ideeala pentru un restoration project. Suspensiile, articulatiile, esapamentul, si prelata cu care se capoteaza sunt praf. Jantele patrate. A fost recent revopsita foarte prost in rosu, ea fiind originala un fel de bleu, cum scrie si in cartea ei. Abs nefunctional si martorul aprins in bord. Indicatorul de viteza si cel de carburant nefunctional. Interiorul este refacut cu mare clasa din vinilin negru cu vinilin rosu, dupa cum se si observa.


***

Foarte repede ma duc cu actele si obtin al doilea rand de numere rosii, autorizatia de circulatie si ii fac un RCA... ca deh, era vara si ea e cabrio .

Inainte de toate a suferit o interventie de service ca sa fie ok din punctul de vedere al sigurantei, si anume:

schimbat amortizoare fata/spate, bascule fata, flanse amortizore, toate bucsile, bielete directie, esapament complet de pe un alt urs de-al meu, discuri si placute fata/spate, i-am schimbat toate lichidele, i-am facut revizia si distributia, schimbat aprindere (fise, bujii, delcou), radiator, elice si vascocuplaj, bateria, schimbat set iale cu cheie noua (contact, torpedou, portbagaj si usi), indreptat si echilibrat jantele, montat 4 anvelope noi si decente, efectuat geometria, reglat faruri si pentru confortul personal spalat tapiserie, montat 4 boxe si un player.

Cele 2 luni de vara cat am mai avut voie sa circul au fost suficiente ca sa realizez ca imi place aceasta masina si vreau sa o pastrez, numai ca taxa de prima inmatriculare este doar 15.000 de euro. Da, cinsprezece mii de euro ). Asa ca am luat o prelata impermeabila si am pus-o la hibernat pana gasesc o modalitate sa o inscriu. Cea mai ieftina varianta si pe care am si ales-o saptamana trecuta, a fost inmatricularea pe Bulgaria. Nu mi-a placut ideea si timp de 5luni am cautat, fara succes, portite, pile si inclusiv o rapciuga inscrisa pentru recarosare.

Planul de viitor este sa o restaurez complet si sa ii redau stralucirea de care nu cred ca mai spera vreodata.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0075_resize.JPG
Views:	256
Size:	166.6 KB
ID:	2367820   Click image for larger version

Name:	DSC_0076_resize.JPG
Views:	193
Size:	184.0 KB
ID:	2367821   Click image for larger version

Name:	DSC_0077_resize.JPG
Views:	229
Size:	151.1 KB
ID:	2367822  

Click image for larger version

Name:	DSC_0078_resize.JPG
Views:	161
Size:	152.7 KB
ID:	2367823   Click image for larger version

Name:	DSC_0079_resize.JPG
Views:	107
Size:	142.2 KB
ID:	2367824   Click image for larger version

Name:	DSC_0080_resize.JPG
Views:	161
Size:	147.2 KB
ID:	2367825  

Click image for larger version

Name:	DSC_0082_resize.JPG
Views:	303
Size:	164.4 KB
ID:	2367826   Click image for larger version

Name:	DSC_0083_resize.JPG
Views:	248
Size:	172.2 KB
ID:	2367827   Click image for larger version

Name:	DSC_0084_resize.JPG
Views:	250
Size:	188.5 KB
ID:	2367828  

Click image for larger version

Name:	DSC_0088_resize.JPG
Views:	180
Size:	169.2 KB
ID:	2367829  
god2me is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 19:34   #2
god2me

Stage 5
 
god2me's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 672
Member of:
[Moderators]
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Au trecut un pic mai mult de doi ani... la cabrio s-a tot muncit in timpul asta.

Va atasez niste poze cu stadiul ei in prezent.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	urs cabrio (1).jpg
Views:	1024
Size:	118.1 KB
ID:	2367854   Click image for larger version

Name:	392595_305979169421057_100000269286279_1172609_1960037234_n.jpg
Views:	583
Size:	102.4 KB
ID:	2367856   Click image for larger version

Name:	urs cabrio (2).jpg
Views:	685
Size:	91.3 KB
ID:	2367857  

Click image for larger version

Name:	urs cabrio (3).jpg
Views:	483
Size:	72.8 KB
ID:	2367859  
god2me is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 19:35   #3
god2me

Stage 5
 
god2me's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 672
Member of:
[Moderators]
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Lista schimbarilor:

Mecanica:

Motor dezasamblat, reconstruit cu pistoane noi, etc. Kilometrajul dat la zero.
Izolatii termice si fonice comp motor si capota noi OE
Suspensie sport reglabila D2, inclusiv flanse fata reglabile
Caseta directie noua ZF
Radiator nou de 324td
Radiator ulei nou + furtun tur si retur
Radiator A/C nou
Compresor A/C nou
Electroventilator A/C nou
Vasc nou + elice
Toate articulatiile noi
Discuri fata + spate ATE striate cu placute ATE + protectiile pietre
Bascule fata cu pivoti noi
Butuci de roata fata si spate noi
Anvelope vara Yokohama S drive
Baterie mutata in portbagaj
Cabluri frana de mana si saboti noi.
Dif spate LSD 3.64
4 senzori abs noi
Fise bujii + bujii + delcou + bobina inductie + senzor vibrochen noi
Bara rigidizare intre amortizoare fata Wiechers

Caroserie / Tinichigerie

Aripa fata noi OE + Trager fata nou OE + Faruri Hella smoked cu instalatie Xenon + bara fata Mtech1 OE + proiectoare noi OE + bandou bara fata nou OE + semnale fata noi + grile noi OE + sigle noi OE
Aripi spate noi OE + Panou spate nou OE + stopuri noi Dectane + Bara spate Mtech1 OE + bandou bara spate nou + lampi nr noi
Usa stg schimbata + bandouri laterale stg/dr OE shadow line + oglinzi electrice incalzite noi
Parbriz nou + cheder nou + shadow line nou + brate stergatoare noi + stropitori parbriz noi OE si incalzite + rezervor apa parbriz, pompa, senzor nivel si furtune noi OE
Toate periile de geam si chedere usi/geamuri/compartiment decapotare/portbagaj noi OE
Inchidere centralizata refacuta cu piese noi, toate OE inclusiv cumparat set butuci usi/contact/ butuc usa torpedou/ butuc portbagaj si 4 chei
Softop complet schimbat, cu unul impecabil OE luat sh din Germania.
Antena radio electrica eliminata.
Aparatori de noroi (carenaje) noi
Praguri laterale Mtech1 OE vor fi montate in curand

Nu exista surub/clema/bumb pe masina sa nu fie la locului lui, rupt sau lipsa. Nu exista carpeli sau improvizatii pe masina.
Masina a fost dezasamblata complet si restaurata integral. Curatat rugina, schimbat enorm de multe elemente cu altele noi. Lucrare facuta profi in propriul service.
Vopsitorie integrala ireprosabila.

Interior:

Cotiera noua OE cu suport pahare
Volan nou Mtech2 OE ///M
Schimbator nou iluminat OE ///M
Covorase noi velur OE fata si spate cu suporti de prindere.
Consola centrala frana de mana noua.
Scaune fata incalzite
Check computerul de sus in engleza
Panou sub volan nou cu reglaj faruri
Retapitat integral cu piele si cusaturi rosii - scaune fata, bancheta spate, cotiera, panouri laterale spate si usi partial, volan, schimbator, maneta frana de mana.

Dotari puse de mine:

retrofit kit Cruise control OE
instalatie A/C OE
Radio MP3 + boxe componente fata cu tweetere la oglinzi + boxe spate + statie + subwoofer.
Alarma auto , cu cheie diamant (gen e39, e46) si deschidere portbagaj de pe cheie.

Vor urma:

Toba finala Eisenmann + tubulatura intermediara Eisenmann + catalizator nou + serpisori Hartge
Hardtop
Jante BBS RS originale pe 16 sau 17
Tapiserie capota portbagaj noua OE ( lucru rar )
Cu noua taxa de inmatriculare ar veni 3500 euro inmatricularea ei in RO fata de 15000 euro cat era inainte. Ma gandesc serios sa o inscriu.

Asta e cam tot ce imi aduc aminte in momentul de fata fara sa pun la socoteala toate maruntisurile...
god2me is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 22:42   #4
77-RED

Stage 1
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 20
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Sa o stapanesti sanatos si fara probleme !!! Foarte, foarte, foarte frumoasa masina...eu am avut noroc cu taxa de inmatriculare si am castigat prin judecata, dar asta era prin 2008...si ce imi place foarte mult in post-ul tau: ai scris ca fiecare clema de plastic e la locul ei...exact asa am facut si eu...nici o urma de rugina, toate clemele sunt originale, comandate pe original(acuma imi caut lanterna din torpedou ca sa fie originala, cica sunt foarte bune, cu niste acumulatori extraordinari)...iar pretul nu a fost exagerat, ca asta ii sperie cel mai tare pe BMW-isti...iti dau un exemplu, lampile de la numere, le-am cumparat de la un SH din Romania de pe un Audi, a trebuit sa fac cateva lipituri la fire ca sa le potrivesc, le-am bagat fortat ca sa intre si am platit 25 RON pe bucata....si dupa aceea, in Germania le-am comandat de la schmiedmann.de pentru 5 Euro bucata...!!!!
Inca odata SUPERBA masina...daca te lasa portmoneul, taxa de inamtriculare merita platita....
Stima, 77-RED
77-RED is offline   Reply With Quote
Old 18-03-12, 23:10   #5
lilimlk

Stage 3
 
lilimlk's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 150
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Foarte frumoasa masina.Nota 10 pentru cum ai prezentat-o,daca ar fi toate thread-urile asa ar fi vis.
lilimlk is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 11:54   #6
crime1

Stage 3
 
crime1's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 146
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Genial cum arata si este intretinuta masina! Cotiera cum este prinsa ?
crime1 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 14:23   #7
god2me

Stage 5
 
god2me's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 672
Member of:
[Moderators]
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Quote:
Originally Posted by 77-RED View Post
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme !!! Foarte, foarte, foarte frumoasa masina...eu am avut noroc cu taxa de inmatriculare si am castigat prin judecata, dar asta era prin 2008...si ce imi place foarte mult in post-ul tau: ai scris ca fiecare clema de plastic e la locul ei...exact asa am facut si eu...nici o urma de rugina, toate clemele sunt originale, comandate pe original(acuma imi caut lanterna din torpedou ca sa fie originala, cica sunt foarte bune, cu niste acumulatori extraordinari)...iar pretul nu a fost exagerat, ca asta ii sperie cel mai tare pe BMW-isti...iti dau un exemplu, lampile de la numere, le-am cumparat de la un SH din Romania de pe un Audi, a trebuit sa fac cateva lipituri la fire ca sa le potrivesc, le-am bagat fortat ca sa intre si am platit 25 RON pe bucata....si dupa aceea, in Germania le-am comandat de la schmiedmann.de pentru 5 Euro bucata...!!!!
Inca odata SUPERBA masina...daca te lasa portmoneul, taxa de inamtriculare merita platita....
Stima, 77-RED
Iti multumesc pentru urari si felicitari!

Quote:
Originally Posted by lilimlk View Post
Foarte frumoasa masina.Nota 10 pentru cum ai prezentat-o,daca ar fi toate thread-urile asa ar fi vis.
Multumesc!


Quote:
Originally Posted by crime1 View Post
Genial cum arata si este intretinuta masina! Cotiera cum este prinsa ?
cotiera vine cu niste table laterale intre care vine consolo centrala de la frana de mana. Se prind tablele in suruburi de peretii laterali ai consolei.
god2me is offline   Reply With Quote
Old 19-03-12, 21:42   #8
incult

Stage 2
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 39
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Frumoasa masina si foarte multa atentie la detalii, felicitari!
Tapiteria arata chiar frumos. Un pont, o recomandare?
incult is offline   Reply With Quote
Old 24-03-12, 17:48   #9
UnuFain

Stage 5
 
UnuFain's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 305
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

masina e mortala, iar scaunele acelea sunt senzatie, felicitari
UnuFain is offline   Reply With Quote
Old 26-03-12, 16:23   #10
tm 63 flo

Stage 5
 
tm 63 flo's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 679
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Superba, felicitari pt. ce ai reusit sa faci din ea. Merita fiecare banut investit....
tm 63 flo is offline   Reply With Quote
Old 01-05-12, 16:26   #11
unknown user

Stage 4
 
unknown user's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 208
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

felicitari pentru ce`ai facut la masinuta, e senzatie un urs cabrio. Cat te`a dus retapitatul scaunelor ?
unknown user is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 22:25   #12
god2me

Stage 5
 
god2me's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 672
Member of:
[Moderators]
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Poze mai recente.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0188.JPG
Views:	313
Size:	2.92 MB
ID:	2432629   Click image for larger version

Name:	IMG_2184.JPG
Views:	128
Size:	1.17 MB
ID:	2432630   Click image for larger version

Name:	IMG_2185.JPG
Views:	248
Size:	1.52 MB
ID:	2432631  

Click image for larger version

Name:	IMG_2186.JPG
Views:	387
Size:	2.11 MB
ID:	2432632   Click image for larger version

Name:	IMG_2187.JPG
Views:	251
Size:	1.43 MB
ID:	2432633   Click image for larger version

Name:	IMG_2188.JPG
Views:	156
Size:	1.45 MB
ID:	2432634  

Click image for larger version

Name:	IMG_2189.JPG
Views:	217
Size:	1.42 MB
ID:	2432635   Click image for larger version

Name:	IMG_2201.JPG
Views:	148
Size:	1.49 MB
ID:	2432636   Click image for larger version

Name:	IMG_2202.JPG
Views:	201
Size:	1.29 MB
ID:	2432637  

god2me is offline   Reply With Quote
Old 14-05-12, 22:30   #13
11alex

Stage 4
 
11alex's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 191
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

frumos urs!
intrebare, de ce e prefacelift in 1988?
11alex is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 07:01   #14
Wilgax

Stage 5
 
Wilgax's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Felicitari pentru originalitatea masinii.Cat mai oem e drumul cel bun!Nota 10 pentru aspect.
Wilgax is offline   Reply With Quote
Old 15-05-12, 07:05   #15
alinursM30

Stage 5
 
alinursM30's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 460
Default Re: E30 cabrio 325i din 1988

Quote:
Originally Posted by 11alex View Post
frumos urs!
intrebare, de ce e prefacelift in 1988?
facelift cabrio a inceput din 1990....asa ca pana atunci au fost prefacelift
alinursM30 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -