Salut.
Din pacate nu am apucat sa fac un filmulet ceva si nici cine stie ce poze astazi.
Treaba e cam incurcata....
De pornit am pornit motorul, dupa multe cautari, scheme si batai de cap, alturi de Mihai(Emu).Nici eu nu stiu exact ce si cum am facut acolo=)) pentru ca momentan este tot o varza in fire.Maine le voi pune in ordine cum trebuie.Motorul porneste, sta frumos la relanti totul ok.
Nu stiu cum de a pornit fara nici o modificare la instalatia cutiei automate.Initial 2.8-ul a avut cutie automata, iar eu am luat toata instalatia fara calculatorul cutiei.Mama ei cum a pornit astazi fara nici o modificare si cu toate mufele pe afara.(cele albastre)
Partea nasoala este ca nu am reusit sa gasesc firele pentru ceasurile de bord, mai exact turmetrul si apa....La ulei si la baterie trag fire separat, dar ce fac cu turometrul si temperatura apei?Nu stiu care sunt firele pe instalatia motorului.Cele de pe e36 le stiu exact care unde trebuie dus, dar problema e la instalatia motorului.
Si alta problema este ca nu se opreste motorul din contact indiferent ce i-as face...Trebuie sa dezleg un fir pe care intra un + duce la ECU si in EWS.Daca despart alea se opreste, altfel nu.Am incercat sa bag + de pe contact dar tot un drac...Nu se opreste....Sper sa ii fac maine o smecherie ceva sa mearga cum trebuie pe contact.Habar n-am ce si cum ca m-am bulversat rau astazi.
Orice sugestie este foarte binevenita!!!
daca nu gasiti o solutie,cauta-l pe nicu(DGO/Turbotehnik garage) si it va recomanda el un baiat(bogdan)...nu am numarul lui acum.personal am vazut cum poate face minuni omu.oricum,spor la treaba!
Eu zic ca nu te lasa emu cu fundu gol ! Te rezolva el intr-un final !
Sa speram ca ii dam de cap.Oricum de pornit porneste, merge frumos, se tureaza ca si normal.Singura problema e ca nu se opreste si trebuie sa dezleg firele alea.Daca nu le dezleg si iau contactul nu se intampla nimic, ba chiar mai mult imi ramane si bordul aprins.Cum dezleg firele, se opreste motorul si daca iau contactul se inchide tot.E destul de incurcata treaba oricum.Vad eu maine ce mai zice....
Daca motorul a fost pe automata, cand il iei cu tot cu instalatie, porneste si fara sa fie bagat calculatorul cutiei, n-are nici o treaba.
treaba cu instalatia de pe automata o pot confirma si eu. cupe.ul cu care am venit la tine are motorul cu instalatie de automata si a pornit fara batai de cap. pt restul ma documentez si mai pe seara revin cu un post
treaba cu instalatia de pe automata o pot confirma si eu. cupe.ul cu care am venit la tine are motorul cu instalatie de automata si a pornit fara batai de cap. pt restul ma documentez si mai pe seara revin cu un post
E bine atunci daca nu am treaba cu calculatorul cutiei automate.Am luat motorul si absolut toata instalatia cu mufele de la cutia automata, tot a ramas.Am legat ews-ul, am alimentat instalatia si a pornit.Problema e ca nu se opreste, dar ii dau eu de cap astazi si nu stiu sa leg ceasurile de bord, care fire trebuiesc duse la mufa masinii...Pe masina stiu care sunt firele pentru apa, ulei, baterie si turometru, dar pe instalatia motorului habar n-am.La ulei si baterie trag alte fire si scap, dar nu stiu care e pentru turometru si pentru ceasul de apa.Cred ca as putea trage si la ceasul de apa alt fir separat, dar senzorul este ca si la M52-ul normal, un singur senzor cu 4 pini, si nu stiu care din ei este pentru a indica temperatura apei.(2 dintre ei fiind pentru ecu-senzor ECT).
Deci nu o sa am probleme pe viitor din cauza instalatiei cutiei?O bandajez frumos si ramane acolo pe masina, dar sa nu ma lase naiba pe drum sau alte nebunii.Pe schema ews-ului am gasit un fir(negru gors) care in cazul cutiei manuale trebuie legat la + iar in cazul automatei pe alte fire la instalatia motorului.Eu l-am pus la + de contact pentru manuala, si a pornit.Probabil nu mai tine cont de cutia automata acum?
Sorinele fac mare cinste, daca ma luminezi cu firele pentru ceasurile de bord la instalatia motorului.
Ma duc sa descurc instalatia si sa vad ce mai gasesc.
Work in progres......
Astazi am mai descurcat instalatia electrica, pana la urma am dat de cap si cu opritul din cheie, era un fir alimentat cu + permanent si nu trebuia, iar din cauza asta imi ramanea pornit si cand luam contactul.Buba a fost la mufa aia cu 5 fire din poze, alimentasem firul rosu-alb cu + de pe contact si nu trebuia.(nu trebuie alimentat deloc)
Din cauza unui furtunas de vacum pe care nu l-am vazut rupt,m-am chinuit astazi o gramada la partea de alimentare cu benzina, pentru ca nu imi comunicau cei doi recipienti ai rezervorului, nu avea putere sa duca benzina pe retur.De la motor imi venea benzina pe retur dar putinica, pentru ca avea furtunasul de la regulator rupt si nu deschidea pe retur.Am dat de cel putin 5 ori pompa de benzina afara si am mutat benzina dintr-o parte in alta pentru ca returul descarca in partea cealalta si nu avea putere sa aduca inapoi si la pompa, si ramanea fara benzina..Am rezolvat dupa ce am gasit furtunasul ala rupt si acum baga jet puternic si pe retur si imi duce benzina si in partea cealalta.
Nu am reusit sa fac nimic la ceasurile de bord.Nu stiu care sunt firele pe instalatia motorului ca sa imi indice la bord: temperatura apei, bateria si turometrul....
Pentru becul de ulei am tras fir separat direct din mufa.(am pus alta mufa iar firul l-am dus direct pe instalatia masinii)
Trebuie sa il gasesc neaparat macar pe cel de la apa.....Nu stiu daca apa sta normal in parametrii, dar cert este ca astazi dupa ce l-am lasat sa mearga mai mult timp mi-a cuplat vascul, si mergea tot timpul.Am accelerat de cateva ori si in cateva secunde s-a oprit.Trebuie neaparat sa vad temperatura la apa....
Astea sunt inainte sa ii dau de cap la partea cu opritul din cheie...
Sper maine sa aranjez instalatia aia calumea si daca reusesc sa fac si ceasurile de bord sun gata cu ea clar!Poate o scot putin asa pe strada sa vad cum se misca in cateva sute de metri....
Tetel poate ma luminezi si pe mine......
Astea sunt inainte sa ii dau de cap la partea cu opritul din cheie...
Sper maine sa aranjez instalatia aia calumea si daca reusesc sa fac si ceasurile de bord sun gata cu ea clar!Poate o scot putin asa pe strada sa vad cum se misca in cateva sute de metri....
Tetel poate ma luminezi si pe mine......
Extrem de silentios motorul.Din ce observ in fundal e pregatita si o admisie de M50.Nice work so far!
Extrem de silentios motorul.Din ce observ in fundal e pregatita si o admisie de M50.Nice work so far!
Nu se potriveste admisia de M50 pe motorul asta.Trebuie admisie de M54 3.0 ca sa faci ceva.Momentan il las asa.
Am desfacut o instalatie completa de M50 pentru fire, plastice, mufe.....
Ma duc sa vad poate dau cumva de cap la ceasurile de bord.......
Astazi am dat de cap in mare parte si la instalatia electrica.Dupa multe cautari, fire, masurat instalatii si batai de cap am gasit firele la ceasul de temperatura apa, la turometru,la sonda de mers inapoi si la ulei dar direct de la ECU, nu trase fire separat.
Nu am reusit de nici o culoare sa gasesc firul de la baterie pe instalatia motorului.
Maine trebuie sa gasesc si pe cel de la baterie, si de la vitezometru, asta daca are legatura cu ECU pentru ca pe mufa de la masina stiu care este firul.
Partea ciudata este ca imi raman ceva fire libere si pe instalatia motorului(mufa la ,,D'' la ECU) si pe instalatia masinii acolo la panou.
Unele dintre ele corespund la culoare, cele de la ECU cu cele de pe instalatia masinii.Problema e ca nu stiu ce face firecare si unde duce exact.Treaba e ca imi functioneaza ok zic eu, mai putin becul la baterie, consumul instant si nu stiu daca merge vitezometrul.(maine aflu=))...)
Nu stiu ce sa fac cu mufele alea de la cutia automata care raman libere,as vrea sa le tai, sa le scurtez pentru ca nu vin bagate nicaieri si la captele sunt libere, deci nu cred ca imi poate cauza cu ceva.Vreau sa le tai ca sa pot aseza bine instalatia si cu putin noroc o bag in cutia originala, iar asa cu ele lungi nu prea incape.Este vorba de mufa albastra si de cele doua mufe lungi care momentan sunt intinse pe parbriz.
Ceasurile mele de bord sunt cam handicapate dar le schimb acum.Au vopsea rosie pe ace si se lipeste turometrul de acul acela de limitare, trebuie lovit sa se dezlipeasca.Oricum ceasurile astea mai raman pe masina pentru scurt timp.
Dupa ce opresc motorul si pun iarasi repede contactul becul la ulei se aprinde la cateva secunde, drept dovada ca face presiune buna in rampa.