Quote:
Originally Posted by silviu87
Deci te-ai apropiat de o mie,Ok masina a fost 2000e inmatriculata(CU APROX)interior de refacut(integral) sau sh minim 300e + vopsit + tinichigerie (care din proprie experienta vb,k si eu mi-am reconditionat masina in ro,nu la Las Vegas si stiu ce vb),te mai duce 1000-1500(cu materiale)+roti+anvelope(400 pana la 800,ca la cum vad ca merge treaba,o sa vina niste BBS-URI,care nu sunt 150e...)+suspensie ca o sa vrea si de aia(300e+......)+evacuare,macar finala(50-150e)+ revizie generala,o sa schimbi si niste bascule pe fata + niste bucse + bielete (la o lucrare gen RESTAURARE) CRED CA ASA SE FACE...... SI........AM AJUNS CUM AM ZIS PE LA 5000 +/- ASTA FARA SOCOTEALA LA TOATE MARUNTISURILE......SI FARA MOTOR SCHIMBAT AVAND IN VEDERE CA E 4CILINDRII SI CA SA TRECI LA 6 TRE MULTE....
Si acum il intreb fara suparare pe Marian Nebunu',tipule...., dupa toata insiruirea asta de piese de calitate care Omu(DEVIL's style) o sa le puna pe masina,mai ramane de 2.5 si de conversie turbo????
NU VREAU SA TIN SOCOTEALA NIMANUI,DAR CAND VAD ABERATII GEN "LAS VEGAS" ...
MULT SUCCES DEVIL'S STYLE CU PROIECTU,sper sa nu te duca nici 3500 si sa o faci"0 km"!!!!!!
|
Si acum va intreb eu ?
Cei care nu stiu sa cheltuie banii unde sunt ???
Aici pe 4 tuning !!!
Bai prietene am avut 3 Bmw uri pana acum
.... un e46 (in care crede-ma am investit 2900 d euro pe hartie "reparatii" nu modificari + 1200 de euro modificari ) si 2 e36 ...Am 3 prieteni cu magazine de piese auto
stiu toate preturile pieselor si pe producator si pretul reprezentantei Bavaria !!!
+ foarte multi prieteni care au dezmembrari auto
Aberatia ta de 6000 de euro nu este pe masura aberatiei "gen Las Vegas" !!!
O tinichigerie adevarata cu suduri schimbat pasajele spate,praguri mai mult de 300 d euro "NU IMI LUA TRAIAN
" CARE ESTE TATIC IN TINICHIGERIE !!!
O vopsitorie adevarata facuta personal de vopsitorul lui Ion Tiriac (care a vopsit Jaguarul XJ220 cu 6 perle) SE NUMESTE ADRIAN (I SE SPUNE PELICANU) ma costa 1000 de euro cu vopsea(Aston Martin Pure white)
Tot kitul M de e36 pe producator te costa 450 de euro in Germania + un set de roti pe 17 te costa undeva la 400 de euro cu tot cu cauciucuri +o suspensie te costa 250 de euro !!!
Un motor de e46 sau e39 cu DUBLU VANOS(MENTIONEZ UN MOTOR DUPA ANUL 1999) este 700 -800 de euro !!! + 100de euro montaj !!!
Te intreb eu ce mai vrei sa faci acestei masini ? probabil sa-i mai pun un Recaro pe care il gasesti la 250-300 de euro !!!
1000+
300
450
400
250
900
300
-----------------
Total 3600 de euro !!!! cu motor de 46 (vrei motor de pisica mai scazi 300 de euro )
ti-am vorbit destul de detaliat si ti-am justificat momentul meu de sarcasc (Las Vegas)
daca vrei sa-i pui "FLAPSURI" sau ROti de aur ajungi probabil la 6000 de euro investitie !!!
Crede-ma eram un mare admirator al acestui forum,imi facea placere sa scriu candva pe acest forum,dar cand vad baieti ca tine care exagereaza in stilul asta ma lasa rece !!!
Mai sunt altii care se lauda cu masinile altora,sau care sufera ca au muncit mult la masina aia si masina este la fel doar ca are o alta vopsea si alte roti !!!
CREDE-MA CA SPUN LUCRURILOR PE NUME !!! NU AM NIMIC CU TINE NU VREAU SA TE JIGNESC SAU CEVA DAR ASTA E REALITATEA !!!
Multumesc pentru intelegere !!!