11-10-11, 14:36
|
#1
|
Stage 2
Join Date: Sep 2010
Posts: 41
|
E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Proiectul meu A fost a lui RBN acum de un an... si acum eu l pregatesc
|
|
|
11-10-11, 14:56
|
#2
|
Stage 2
Join Date: Sep 2010
Posts: 41
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Si o vedere de fata...
Facut de RBN :
Evolutia actuala a acestui motor s-a referit la marirea cilindreei la 2.8 litri, o turbina mai mare model GT35 ball bearing, galerie de evacuare din fonta, wastegate extern, intercooler mai mare, injectoare de 850cc, pompa benzina de 255 lph, radiator ulei, planetare modificate, grup diferential cu raport mai mic, cutie de M3 in 5 trepte, frane spate de M3 cu placute textar, fata zimmerman ventilate cu ferrodo DS2500, suspensie reglabila pe inaltime si duritate D2 Racing. De asemenea au fost aduse modificarile aferente la traseul de admisie si tubulatura precum si la partea de evacuare masina pastrand insa normele de poluare date de fabricant precum si un nivel de zgomot redus. Ca si configuratie motorul nu are nici un fel de modificari peste asamblarea standard de fabrica, este un motor stock de 2.8 litri. Presiunea de lucru a ramas in continuare aceeasi de 1.1bar la un raport de comprimare de 10.1:1. Puterea dezvoltata de acest motor este de circa 550 de cai la presiunea mai sus mentionata. Masina este echipata cu ambreiaj Stage 4 ceramic complet.
Facut de mine : Frana si interior + niste chestie
Ca interior... nu mai este nimic doar am pus frana de mana hydraulica cu piston wilwood si traseu rigid, scaune sparco sprint homologati, centuri de sofer Schrott si de pasajer sparco, volan sparco, am dat jos trapa, abs, ventilatie, airbaguri etc etc.
Am facut asa ca sa fie mai civilisat pt nevasta niste piese de carbon ca torpedo, si consola centrala (45h am lucrat pe ea). Am scos si gudron...
Ramane de facut : roll cage, geamuri din policarbonat, si un radiator gen mishimoto din aluminium, capota si portbagaj din fibra de sticla, sa scos rugina , si fete de usi de carbon tot cu suportul de picioare pentru pasager si pilot.
Last edited by MorganStern; 11-10-11 at 14:59.
|
|
|
11-10-11, 15:08
|
#3
|
Banned
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,809
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Quote:
Originally Posted by MorganStern
Si o vedere de fata...
Facut de RBN :
Evolutia actuala a acestui motor s-a referit la marirea cilindreei la 2.8 litri, o turbina mai mare model GT35 ball bearing, galerie de evacuare din fonta, wastegate extern, intercooler mai mare, injectoare de 850cc, pompa benzina de 255 lph, radiator ulei, planetare modificate, grup diferential cu raport mai mic, cutie de M3 in 5 trepte, frane spate de M3 cu placute textar, fata zimmerman ventilate cu ferrodo DS2500, suspensie reglabila pe inaltime si duritate D2 Racing. De asemenea au fost aduse modificarile aferente la traseul de admisie si tubulatura precum si la partea de evacuare masina pastrand insa normele de poluare date de fabricant precum si un nivel de zgomot redus. Ca si configuratie motorul nu are nici un fel de modificari peste asamblarea standard de fabrica, este un motor stock de 2.8 litri. Presiunea de lucru a ramas in continuare aceeasi de 1.1bar la un raport de comprimare de 10.1:1. Puterea dezvoltata de acest motor este de circa 550 de cai la presiunea mai sus mentionata. Masina este echipata cu ambreiaj Stage 4 ceramic complet.
Facut de mine : Frana si interior + niste chestie
Ca interior... nu mai este nimic doar am pus frana de mana hydraulica cu piston wilwood si traseu rigid, scaune sparco sprint homologati, centuri de sofer Schrott si de pasajer sparco, volan sparco, am dat jos trapa, abs, ventilatie, airbaguri etc etc.
Am facut asa ca sa fie mai civilisat pt nevasta niste piese de carbon ca torpedo, si consola centrala (45h am lucrat pe ea). Am scos si gudron...
Ramane de facut : roll cage, geamuri din policarbonat, si un radiator gen mishimoto din aluminium, capota si portbagaj din fibra de sticla, sa scos rugina , si fete de usi de carbon tot cu suportul de picioare pentru pasager si pilot.
|
Felicitari pentru felul in care arata masina si pentru piesele de calitatea care le are , dar pana nu o pui pe un dyno test eu cred ca nu are rost sa exprimi o putere .
Sper sa nu o iei ca pe o jignire sau ca as fi carcotas , dar au fost multi care au dat multi cp din gura iar cand a fost pusa masina pe dyno le-a amutit gura .
Bafta in continuare cu ea , salut !
Last edited by Guwy; 11-10-11 at 15:13.
|
|
|
11-10-11, 15:39
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 861
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Hohohohoho,cum urca kilometraju...
|
|
|
11-10-11, 22:06
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Quote:
Originally Posted by dony ddc
Hohohohoho,cum urca kilometraju...
|
Chiar ca...
|
|
|
12-10-11, 08:26
|
#7
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Quote:
Originally Posted by MorganStern
|
lol...e forta rau masina
multa bafta
|
|
|
12-10-11, 09:22
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,059
Member of: [BMW] [2 Roti] [Street 4 Cars] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Frumos proiect, dar cum de nu ai ales coupe?
Ca sa nu ai surprize mai bine ai pune masina pe dyno
|
|
|
12-10-11, 09:45
|
#9
|
Stage 2
Join Date: Sep 2010
Posts: 41
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Este mai rigid sedan... sa vedeti in dtm ca erau multi sedan. Orcum eu am ales asta ca basa pentru ca am avut posibilitate de sa iau o masina foarte bine inceputa de RBN.
sa bag masina pe un dyno ar fi o idea buna dar am vazut am zis un dyno (un filmulet) cand am cumparat masina... Dar promis cand termin o, o sa fac un test ... ca sa fiu sigur... dar ma gandesc ca deja am muncat yamaha R6, audi R8, si 997 turbo cu ea
|
|
|
12-10-11, 10:28
|
#10
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
ai planuri serioase in drift sau doar asa..?
|
|
|
12-10-11, 10:31
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Sep 2010
Posts: 41
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Am planuri super seriosi! Am asteptat pana vineri trecut sa stiu daca raman in romania la anu, dar acum stiu Si de fapt scopul ar fi sa termin masina pana aprilie.
|
|
|
12-10-11, 15:01
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,155
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Sa ai parte dea ea si sa o vedem la treaba!
Keep up the good work!
|
|
|
12-10-11, 15:41
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
Cam greu de crezut sa reziste motorul in configuratia stock la plus 500cp, dar se vede ca face fata. Pistoanele stock nu stiu cum rezista, ca de fel, in configuratia turbo pistoanele forjate sunt o necesitate.
|
|
|
12-10-11, 23:28
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 343
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
masina am vazut-o in pipera si era cam suspecta ea cu scaunele alea.... ))
e bomba masina bafta cu ea !
|
|
|
12-10-11, 23:46
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,628
Member of: [2 Roti]
|
Re: E36 328i turbo 550+ RBN Drift car
ce ralanti suspect
cred ca r6-le nu era condus calumea...sincer...
|
|
|
|
|