salut am sa incerc sa imi prezint si eu "ursul mieu" vorba unui prieten din bucuresti
la baza un e30 din 89 motor 1600 cmc cu toate obtiunile vremii respective...
geamuri electrice, trapa electrica, scaune incalzite,discuri fata - spate (pe fata neventilate ) jambe groase , planetare groase , grup 4.10 carcasa mare...cam astea ....
pret 1000 euro achizitionat!!!
numere germania ,cand am luat-o inmatriculata pe bulgaria pe numele varului meu ( este trecut in carte si talon)....
am stat pe 1600 cam 3 saptamani , dupa care am dus masina la un prieten (ADRIAN OPRISAN) din bucuresti sa imi schimbe motorul ...1.6 in 2.8...bun...
super ok pana aici nu mai prezint chiar toate detaliile schimbarii motorului ... am schimbat motorul 2.8 admisie 2.5 mi-a ramas grupul de 1.6 ...raport 4.10 fara blocant ...viteza maxima 160 km/h nu m-a incantat. mai am un urs in curte am schimbat grupul am pus un 3.64 care nu avea blocant...viteza maxima 210 km/h....nici acum nu a fost ok ...am cautat grup blocant si am gasit un 2.65. foarte foarte lung!!!!! 1 - 70km/h, 2 - 120km/h,
3 - 170 km/h, 4 - 225km/h a cincea era doar de consum ca nu am fost curios sa vad cat duce ca oricum nu as fi vazut km reali...
am incercat sa gasesc un grup mai scurt 3.45 sau 3,25 blocant insa nu am gasit (sincer nici nu am fost atat de disperat pentru ca in mintea mea deja incolteau ganduri necurate cu lunga viata a motorului de 2.8
)
intreband in dreapta si stanga de grup si toti prieteni spunandu-mi ca am blocant pentru turbo sau V8....de aici si ideea!!!
poze am sa revin in cursul zilei de azi de la inceputuri pana azi ...sa vad pe unde sunt prin pc-urile mele (munca si acasa) iar intregul proiect cu v8 pus pe urs , prin buna vointa lui Adi Oprisan , daca imi da poze am sa le postez si am sa fiu un simplu urmaritor al topicului deschis de mine .... sunt tare curios cum va iesi la final ....
morala : daca aveti grup lung...decat sa cautati grup mai scurt .....schimbati motorul
)) (glumesc dar cam asa s-a intamplat la mine )