Salutare tuturor, dupa o lista lunga de masini detinute din gama VAG, o orezara si un E46 am decis ca ar fi cazul sa-mi indeplinesc un vis mai vechi si anume acela de a detine un E36 coupe. Dupa cateva saptamani de cautari am pus ochii pe masina unui coleg de-al nostru de pe forum, masina pe care de altfel o urmaream de ceva timp pe thread-ul lui de vanzare. Am vrut neaparat sa fie cu cat mai putina rugina sau deloc daca ar fi fost posibil, sa nu fie revopsita, sa nu fi fost avariata si sa aibe un minim de dotari.
Nu mica mi-a fost mirarea sa descopar la vizionarea masinii ca de fapt era vorba de un E36 Individual cu dotari peste asteptarile mele si totusi intr-o stare acceptabila fata de ce mai vazusem intre timp.
Prezentarea masinii ar decurge cam asa:
BMW 316 Coupe 102cp 11.1995 inscrisa in circulatie in 12.1996, 2 proprietari in Germania iar in Romania eu fiind al doilea proprietar:
- 4 chei originale + 2 chei cu telecomanda aftermarket
- carte service cu revizii pana la 245.000km in Germania, actualmente 274.500km
- mapa cu manualele masinii
- model Individual (culoare Cosmosschwartz Metallic)
- pachet exterior M (bara fata, bara spate, praguri, bandouri)
- pachet sport interior (scaune sport, volan sport piele, nuca schimbator imbracata in piele, ceasuri M, plafon negru, parasolare negre, cotiera, etc)
- trapa electrica 2 pozitii
- perdeluta spate
- 4 geamuri electrice
- inchidere centralizata
- OBC mic
- jante aliaj 16" OEM BMW cu anvelope de iarna
Pe partea de extra ar fi cam urmatoarele desigur cu o lista in continua crestere:
- xenon aftermarket
- semnale cornere si aripi fumurii
- stopuri In-Pro M3 style
- arcuri AC Schnitzer albe cu un drop necunoscut mie, dupa serie nu am gasit ceva concret
- jante de primavara/vara BBS RC 090 17" 8j+9j incaltate cu anvelope fata Falken 205/40 si Dunlop SP Sport 215/40 spate, aripi momentan neevazate, miezurile fiind vopsite in culoarea Atlantis Blau si buzele polishate
Pe partea de sound cred ca momentan ma limitez la un player Alpine 9812 de care nu am fost dezamagit vreodata si boxe fata Sony, iar pe spate cele originale, in timp si acestea vor trece printr-un upgrade.
Descrierea cred ca este facuta cat de cat in concordanta cu realitatea, daca am gresit/omis ceva se mai corecteaza in timp
Bubele masinii in momentul de fata sunt putine dar ma rod rau fiind perfectionist de fel:
- rugina la pasajele spate aprox 4cm pe stanga si 2 pe dreapta din fericire doar la suprafata si capota portbagaj
- mici imperfectiuni ale stratului de vopsea
- claxon/airbag volan nefunctional cauza fiind banda rupta la fostul prop
- macara geam dreapta nefunctionala, motorasul invartindu-se in gol dupa ce se ridica geamul la jumate
Usor usor sper sa le rezolv pe toate, dar la anul mi-am propus sa-i dau o vopsea noua ca merita din plin...
Pana acum am reusit sa curat integral interiorul, scotand absolut tot ce era la interior in afara de coaja bordului si plasticele de pe stalpi, am revopsit toata pielea si dupa aplicat un tratament regesc cu lapte de corp Doina
, schimbat becuri arse, schimbat toate clemele de plastic rupte, schimbat bateria cu una de 70Ah noua si daca mai sunt nu mai stiu ca deja am pierdut sirul.
Atasez si cateva poze in ordinea cronologica, de la cum arata la inceput si cum arata acum, momentan nu ma axez pe ceva anume, trebuie doar sa-mi placa mie si sa mearga pe o linie cat mai originala si curata plus cateva imbunatatiri/remedieri
Tot aici as vrea sa-i multumesc si iubitei mele ca m-a sustinut/inteles/ajutat de la bun inceput si a avut rabdare poate mai mult decat m-as fi asteptat in unele cazuri :X