05-01-12, 22:37
|
#61
|
Stage 4
Join Date: May 2011
Posts: 210
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Cat aveai pe fata ? Din cate stiu eu nu e voie deloc pe fata sau maxim 15% ! Doar traim in romania . . legile
|
|
|
06-01-12, 13:11
|
#62
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 239
|
Re: e46 M-pack 4 doors
cat aveai pe fata? Daca aveai pana in 27% pe omologare si nu tiau pus dispozitiv deala de masurat opacitatea , nu au voie sa iti ia talonul
|
|
|
06-01-12, 19:44
|
#63
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: e46 M-pack 4 doors
sunt omologate cele cu 73% vizibilitate, folii care nu se vad ca le ai pe geamuri, deci dai banii degeaba pe ele (parerea mea)
daca stai de vorba cu ei, si le mai inmoi inima te lasa cu talonu', eventual te pun sa le dai jos pe moment si asa scapi
|
|
|
06-01-12, 21:54
|
#64
|
Stage 4
Join Date: May 2011
Posts: 210
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Quote:
Originally Posted by tupeu
sunt omologate cele cu 73% vizibilitate, folii care nu se vad ca le ai pe geamuri, deci dai banii degeaba pe ele (parerea mea)
daca stai de vorba cu ei, si le mai inmoi inima te lasa cu talonu', eventual te pun sa le dai jos pe moment si asa scapi
|
De acord cu tine decat sa dai banii pe ea si sa nu se vada . . ori numai o pui ori pui mai mult . .
|
|
|
07-01-12, 02:37
|
#65
|
Stage 4
Join Date: Jan 2010
Posts: 239
|
Re: e46 M-pack 4 doors
depinde cum pui problema... eu am 27% opacitate +geamuri tratate dia fabrica pe fata si 75% pe spate si se vede intunecata masina. (mi se pare combinatia ideala pe coupe, nu se vede diferenta mare intre fata si spate, si e intunecat cat trebuie)
Mie niciodata nu miau placut masinile fumurii totale la geamuri, data viitoare targuiestete cu ei, vor doar bani, mi se pare ireal sa'ti ia talonu doar pt asa ceva !
Mult succes cu masina , daca ai rabdare so pui pe picioare !
|
|
|
08-01-12, 22:01
|
#66
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 218
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Salut baieti, sincer nu stiu cat am pe fata ca nu m-a interesat niciodata, dar nu e folia aceea inchisa ca nu vezi absolut nimic in masina, e medie se vede putin si pe spate e mai inchisa arata f bine, ideea e ca dOMNUL pOLITIST era tocmai the boss from cluj...asa ca nu aveam ce sa fac...a fost foarte aiurea..eu am mers sa intreb de accident si ei mi-au luat talonul..si cu masina lovita si cu talonul luat..maine sper sa rezolv si cu talonul si cu asigurarile. Am cerut regie proprie , la euroins avea domnisoara care ma lovit, ati avut evenimente neplacute cu ei ?
acum 3 luni cand m-a lovit unul cu jeep avea la alianz , super calumea au fost in 7 zile am avut banii in cont si am primit mai mult decat m-am asteptat.
Am vb cu un prieten si mi-a zis ca nu mai ai voie cu nici un fel de folie pe fata...acuma nu stiu...
|
|
|
19-01-12, 10:15
|
#67
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 218
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Daca are cineva jante style 95 pe masina sau de vanzare, in zona Cluj sunt interesat sa vad cum arata pe masina, eventual sa le cumpar sau schimb cu jantele mele + diferenta din partea mea. Daca stie cineva astfel de jante , let me know about it
P.S daca aveti idee ce jante ar da bine astept pareri o zi buna tuturor.
|
|
|
25-01-12, 11:03
|
#68
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 168
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Quote:
Originally Posted by cllaudiu
Npc , cum spunea si colegu tupeu cam asta e problema lor la e46 "bum-ul" acela . . . majoritatea fac asa am citit si pe alte forumuri de afara . . si a mea face asa si tinand cont ca nu afecteaza cu nimic masina . . m-am obisnuit cu ea asa
|
mare grija cu acel "bum" , pe care vad ca-l neglijati
verificati:
- rulment presune;
- flansa cardan;
- rulment cardan;
- bucsa centrare cardan;
- prinderea centrala a cardanului;
- prinderea cardanului la diferential;
- rulmentii de la crucea cardanului;
- imbinarea cardanului de la jumatate;
- jocul planetarelor;
- bucsele din fata grupului (cele 2 , unde se prinde grupul);
- bucsa din spatele grupului;
- si nu in ultimul rand jocul grupului / diferentialului.
nu am bolduit accidental jocul diferentialului (mai exact intre pinionul de atac si coroana diferentialului) pentru ca intr-un final veti avea surpriza sa aveti un mare BUM si sa va crape diferentialul
cititi si veti vedea ca o alta "boala" a BMW-urilor este diferentialul, pt ca in timp capata acest joc in diferential si pana la urma crapa
acest "bum" apare initial razlet, apoi apare la fiecare plecare de pe loc si mai tarziu chiar si in mers , cand se ia piciorul de pe acceleratie (mers in oras)
in stadiu final diferentialul incepe sa "fluiere" (la inceput foarte finut, iar spre final ceva mai tare, mai ales la viteze de peste 70 km/h) exact ca si cand nu ati avea ulei in el
dupa acest moment veti mai merge undeva la 1000 de km, dupa care... BUM si ramaneti in drum
ceea ce am scris mai sus este din experienta proprie
dupa ce am schimbat diferentialul a disparut si acel "bum" si precizez ca bucsa din spatele diferentialului o am crapata (urmeaza a fi schimbata )
bafta cu masinile si mare grija si la cel mai mic poc
|
|
|
25-01-12, 11:10
|
#69
|
Stage 3
Join Date: Dec 2011
Posts: 168
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Tudor, felicitatri pt masina
o curiozitate mai am ... inainte ai avut tot E46 ?
|
|
|
26-01-12, 22:25
|
#70
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 341
Member of: [CSR]
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Quote:
Originally Posted by adrianpgtt
mare grija cu acel "bum" , pe care vad ca-l neglijati
verificati:
- rulment presune;
- flansa cardan;
- rulment cardan;
- bucsa centrare cardan;
- prinderea centrala a cardanului;
- prinderea cardanului la diferential;
- rulmentii de la crucea cardanului;
- imbinarea cardanului de la jumatate;
- jocul planetarelor;
- bucsele din fata grupului (cele 2 , unde se prinde grupul);
- bucsa din spatele grupului;
- si nu in ultimul rand jocul grupului / diferentialului.
nu am bolduit accidental jocul diferentialului (mai exact intre pinionul de atac si coroana diferentialului) pentru ca intr-un final veti avea surpriza sa aveti un mare BUM si sa va crape diferentialul
cititi si veti vedea ca o alta "boala" a BMW-urilor este diferentialul, pt ca in timp capata acest joc in diferential si pana la urma crapa
acest "bum" apare initial razlet, apoi apare la fiecare plecare de pe loc si mai tarziu chiar si in mers , cand se ia piciorul de pe acceleratie (mers in oras)
in stadiu final diferentialul incepe sa "fluiere" (la inceput foarte finut, iar spre final ceva mai tare, mai ales la viteze de peste 70 km/h) exact ca si cand nu ati avea ulei in el
dupa acest moment veti mai merge undeva la 1000 de km, dupa care... BUM si ramaneti in drum
ceea ce am scris mai sus este din experienta proprie
dupa ce am schimbat diferentialul a disparut si acel "bum" si precizez ca bucsa din spatele diferentialului o am crapata (urmeaza a fi schimbata )
bafta cu masinile si mare grija si la cel mai mic poc
|
multumim de lamurire, eu unu' o sa fiu atent daca are un asa numit progres problema asta, adica daca simt ca e ceva din ce in ce mai suspect, cum ai zis ca fluiera la un moment dat sau bate si in mers... oricum sa fiu asa stresat de fiecare sunet sau pocnet as face cu inima la un moment dat nu cred ca e sanatos, masini is, pana la urma...
numai bine
|
|
|
26-01-12, 23:10
|
#71
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,564
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Problema ta vine de la bucsa mare de la diferential, nu este altceva, nu joc in diferential, nu flansa cardan, nu cardan. Ca sa o schimbi trebuie sa demontezi cam toata puntea spate.
Succes!
__________________
|
|
|
17-02-12, 01:40
|
#72
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 218
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Multumesc tuturor de pareri si sfaturi, momentan am schimbat kit ambreaj si volanta pt ca discul de ceva vreme patina la plecari mai bruste si in ultimul timp si la accelerari lente..totul m-a costat 3 500 lei. pocnitura aceea nu se mai aude asa tare...aproape deloc. O sa merg la service, sapt viitoare sa vad cum pot sa remediez si aceea problema. Doar ca momentan nu pot sa imi dau seama din ce cauza cand este frig merge in 3 cilindri si dupa ce o tot accelerez putin, sprituri ca sa ma fac mai explicit, adica accelerari repetate timp de 30 sec-1 min intre 1500-2000 de ture , nu mai face...nu pot sa imi dau seama din ce cauza face.bujiile sunt de 4 000 km.
Incep sa imi pierd toata rabdarea si nervii, sper sa termin odata cu toate si sa pot sa iau o suspensie si jante frumoase si alte retusuri , pana acuma numai tot probleme mecanice... cu parere de rau incep sa detest BMW.
|
|
|
17-02-12, 01:46
|
#73
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 546
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Quote:
Originally Posted by tudorcluj
Multumesc tuturor de pareri si sfaturi, momentan am schimbat kit ambreaj si volanta pt ca discul de ceva vreme patina la plecari mai bruste si in ultimul timp si la accelerari lente..totul m-a costat 3 500 lei. pocnitura aceea nu se mai aude asa tare...aproape deloc. O sa merg la service, sapt viitoare sa vad cum pot sa remediez si aceea problema. Doar ca momentan nu pot sa imi dau seama din ce cauza cand este frig merge in 3 cilindri si dupa ce o tot accelerez putin, sprituri ca sa ma fac mai explicit, adica accelerari repetate timp de 30 sec-1 min intre 1500-2000 de ture , nu mai face...nu pot sa imi dau seama din ce cauza face.bujiile sunt de 4 000 km.
Incep sa imi pierd toata rabdarea si nervii, sper sa termin odata cu toate si sa pot sa iau o suspensie si jante frumoase si alte retusuri , pana acuma numai tot probleme mecanice... cu parere de rau incep sa detest BMW.
|
detesti BMW ca na, si cu masinile, depinde cum le prinzi... am avut 3 BMW si am fost foarte multumit de ele...
|
|
|
17-02-12, 01:51
|
#74
|
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 218
|
Re: e46 M-pack 4 doors
Probabil ca da, sa nu intelegi ca nu imi place aceasta marca, sunt f pasionat si imi place f mult, tatal meu a avut e30 cand eram eu de 4-5 ani, de atunci sunt tot timpul interesat de bmw. Doar ca la mine e prima experienta cu un Bmw si sunt f dezamagit, mai ales ca atunci cand am cumparat-o am fost am facut o verificare si o diagnoza si nu avea nimic.
|
|
|
17-02-12, 01:54
|
#75
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 546
|
Re: e46 M-pack 4 doors
estetic masina ta arata foarte bine, acum tehnic... vad ca pana acum ai bagat o groaza de bani... asta este, acum bagi dar dupa stii ca tu ai facut tot la masina si nu are rost sa o dai sa iei alta ca poate si cu aia patesti la fel...
|
|
|
|
|