Revin dupa multe probleme care nu se mai termina, toate au inceput treptat si una dupa alta, pt inceput am facut revizia pentru ca era timpul, am schimbat toate filtrele , uleiul 5w 30 + ulei un cutie si in grup( de siguranta ca nu stiam cata grija a avut posesorul anterior , si se pare ca si-a batut joc) am schimbat bujiile ca erau praf si am pus ngk am schimbat si ceva curea , tampon motor, si ceva bucsa bara stabilizatoare total 1700 lei cu tot cu manopera
Cei de la service mi-au zis atunci de o piesa la motor care in viitor ar trebui schimbata, am uitat cum se numeste piesa , este pozitionata chiar sub senzorul de la ax cu came , sunt 2 la fel , una pe admisie una pe evacuare asa am inteles...dupa o saptamana am schimbat si respectiva piesa pt ca a inceput sa sune ca naiba si nu tragea masina bine numai dupa 4000 rpm...a fost undeva la 4 mil jumate...
Dupa aproximativ inca o saptamana dupa ce am plecat de la film am ramas fara curent...nu mai incarca alternatorul
mentionez ca era ora 12 noaptea...norocul e ca am ramas langa o benzinarie asa ca am mers si am cumparat cabluri de curent, am chemat un taximetrist sa imi dea curent dar degeaba , cum am luat cablurile gata curent..am lasat-o acolo si dimineata am tractat masina la service...problema a fost alternatorul..1000 lei
deja a inceput sa ma enerveze rau de tot...dupa 2 zile iar am ramas fara curent dar dupa ce ii dadeam curent mergea nu avea nici o problema..deci problema bateria..am schimat si bateria 4 mil si ceva daca bine imi amintesc..problema a fost ca player-ul era legat gresit si consuma bateria cand masina era oprita...toate bune pana cand sa plec din service murea motorul...problema nu se alimenta cu benzina..deci am schimbat si pompa de benzina 1000 si ceva de lei a trebuit sa cumpar inclusiv suportul de plastic pt pompa pt ca propietarul anterior a facut o improvizatie si nici nu era pompa masini...
Si asa ca sa fie cu capac am mai avut si un accident , a intrat un 'destept' cu un volvo xc 90 in usa soferului si oglinda...dar aici am iesit bine ca sa zic asa , am primit 1500 lei de la asiguratorul sau.
In dimineata asta cand sa plec de acasa am gasit si spoilerul acela mic de pe portbagaj rupt. A incercat cineva sa il dea jos si l-a rupt si a lasat si cealalta bucata jos langa masina....
daca are cineva ideea cu ce as putea sa il lipesc daca se poate ??
In continuare mai sunt ceva probleme...cand este frig merge in 3 pt ca o bujie face condens, au zis cei de la service, sau nu stiu care este explicatia, dar dupa ce sa incalzeste motorul merge in 4....??
Ambreajul este pe duca cred pt ca prinde f sus si daca incerc sa plec mai tare de pe loc vibreaza f tare , acelasi lucru se intampla si cand trec intro treapta inferiora pt a intra in frana de motor, daca este la turatie mica nu vibreaza...
Si este un sunet cand plec de pe loc, dau cu spatele sau accelerez brusc se aude un pocnet in spate de la cardan ziceau cei de la service...
Daca ma poate ajuta cineva cu toate aceste probleme si daca stiti un service sau mecanic f bun in cluj pentru a face o constatare sa vad care este parerea altora..
P.s. daca are cineva aceasi motorizare N42 143 cp ce consum aveti pe vremea asta in oras? eu mentionez ca am in jur de 13 la mers normal