20-07-11, 17:13
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Sunetul este de nota 20....
Mai am si eu sa-i fac evacuarea la al meu si il scot pe strazi...imi place ce povestea Dan TBC-ul pe fundal, in filmare.. ..ceva de un 2.7 si unul Bogdan..
|
Da da Bogdan care trebuie sa scoata un 2.7
|
|
|
22-07-11, 15:02
|
#47
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 569
|
Re: BYG red BEAR
Fii atent ba ce fac astia...
|
|
|
26-07-11, 01:16
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
|
|
|
26-07-11, 11:49
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
Dupa numeroase chinuri la care a fost supus, ieri noapte motorul a cedat, in momentul in care am vrut sa ii shimb a4a (bn inteles la limitare) a iesit o flacara de aproximativ jumate de m pe evacuare, dupa care iesea fum alb, bn inteles nu m-am oprit aici s am continuat sa ii dau, dar plafonanduse la aproximativ 4500r/m, fiind vizibil ca nu mai merge OK.
Intrebarea mea vine acum 2.8 24v sau 2.5 24v?
Cu precizarea ca nu va ramane stock acel motor.
Care e mai bun sau nu si dc?
|
|
|
26-07-11, 16:01
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 602
|
Re: BYG red BEAR
Ia-ti 2,5 24v, non vanos. are bloc de fonta mult mai rezistent, iar daca vrei apoi 2,8 pui linie de 2,8 in blocul de 2,5, alezezi un pic blocul si iti rezulta un 2,8 cu bloc de fonta.
Dupa cum se vede coxezi mult masina, iar 25 24v rezista mult mai mult decat 2,8.
Numai bine si succes!
__________________
BMW E30 2,5 24v
Honda Civic ej2 1.5 16v
Reparatii laptopuri Constanta, vanzari orice piese laptopuri - www.sysprorom.ro
|
|
|
26-07-11, 16:09
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
Quote:
Originally Posted by gigcutzu
Ia-ti 2,5 24v, non vanos. are bloc de fonta mult mai rezistent, iar daca vrei apoi 2,8 pui linie de 2,8 in blocul de 2,5, alezezi un pic blocul si iti rezulta un 2,8 cu bloc de fonta.
Dupa cum se vede coxezi mult masina, iar 25 24v rezista mult mai mult decat 2,8.
Numai bine si succes!
|
Ms.De sfat, spre 2.5 inclinam s eu,am mai avut si am fost multumit.
|
|
|
27-07-11, 08:02
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: BYG red BEAR
Quote:
Originally Posted by Catalin_br
Dupa numeroase chinuri la care a fost supus, ieri noapte motorul a cedat, in momentul in care am vrut sa ii shimb a4a (bn inteles la limitare) a iesit o flacara de aproximativ jumate de m pe evacuare, dupa care iesea fum alb, bn inteles nu m-am oprit aici s am continuat sa ii dau, dar plafonanduse la aproximativ 4500r/m, fiind vizibil ca nu mai merge OK.
Intrebarea mea vine acum 2.8 24v sau 2.5 24v?
Cu precizarea ca nu va ramane stock acel motor.
Care e mai bun sau nu si dc?
|
M20-urile sunt vestite pentru fiabilitatea lor..cam repede a cedat, totusi...
Acum tu stii ce ai facut cu el..daca a avut ulei, daca ai stat si tu cu ochii pe martorii din bord..oricum..REST IN PIECES M20 B20
Ti-am lasat un PM
Baga 2.5 24 non vanos
|
|
|
27-07-11, 10:32
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
M20-urile sunt vestite pentru fiabilitatea lor..cam repede a cedat, totusi...
Acum tu stii ce ai facut cu el..daca a avut ulei, daca ai stat si tu cu ochii pe martorii din bord..oricum..REST IN PIECES M20 B20
Ti-am lasat un PM
Baga 2.5 24 non vanos
|
A avut si apa si ulei(in parametri normali),asa batraneste mai merge motorul dar nu e genul meu
|
|
|
28-07-11, 12:32
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
Se pare ca toate problemele au fost din soft, sau rezolvat.dar ideea schimbari motorului a ramas
|
|
|
28-08-11, 14:05
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 656
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: BYG red BEAR
|
|
|
28-08-11, 21:35
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
|
|
|
31-08-11, 17:15
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,061
Member of: [Fiat] [Opel] [SKODA]
|
Re: BYG red BEAR
salut cataline!nu stiam ca ti-ai facut thread la BYG!
PS:sa v-i se sparca cauciucurile si sa va pice tobele daca nu mai sunati cand se mai aduna lume!stii ca nu refuz niciodata destea!
__________________
/// E39
www.e39.ro
|
|
|
31-08-11, 17:21
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BYG red BEAR
Quote:
Originally Posted by marius3030
salut cataline!nu stiam ca ti-ai facut thread la BYG!
PS:sa v-i se sparca cauciucurile si sa va pice tobele daca nu mai sunati cand se mai aduna lume!stii ca nu refuz niciodata destea!
|
Toti ma injurati de fiecare data, sunt prea multi de sunat s trebuie sa omit p unu.Frecventeaza s u biroul.
|
|
|
01-09-11, 17:45
|
#59
|
Stage 1
Join Date: Sep 2011
Posts: 24
|
Re: BYG red BEAR
Prea super masina respect BMW :X .
|
|
|
02-09-11, 09:21
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: BYG red BEAR
Quote:
Originally Posted by Catalin_br
|
Poate sa faca pisica tumbe ca tot nu se da asa frumos de spate ca ursul..si inca ursul lui Alin nu merge in toate mintile lui
|
|
|
|
|