Quote:
Originally Posted by K T Y
dupa ce am condus o aproape 2000 km in ro ... am dormit cateva ore si am plecat la munte ca nu ma saturasem s o conduc .
nu era primul 2.5 .. dar era primul 2.5 cu ///M-Technic si ///M-Aerodynamik din fabrica .
cred ca pe drum am primit zeci de flash uri de apreciere de la cei ce conduceau tot e36 .
masina era f intretinuta , mergea ca si una noua . fapt explicabil de altfel , pt ca luand o de la primul proprietar , cel care platise poate 70-80 000 de marci pe ea la vremea respectiva , si vazand cartea de service cu revizii le facute toate la reprezentantza bmw ... am fost sigur ca masina a avut parte de o mentenanta ca la carte .
|
Mersi Catalin pentru poze si descriere
Quote:
Originally Posted by P A K E
Masina e ce trebuie! Are cam tot si stiu ca va mai avea si una alta mai nou... dar ne spune Jointu' ce va fi si cum.
O problema are: asta o tine curata mereu!!!
|
M-ai ginit.Nu suport sa vad masina murdara
)
Buun,trecand mai departe masina avea din momentul in care am intrat in posesia ei laterala dreapta atinsa de grindina (probabil a stat sub o copertina ceva si a batut din lateral grindina pe ea) lucru care era si vizibil si mai ales imi statea pe creieri.
Drept urmare dupa multe nopti pierdute pe site-uri de afara si sute de poze cu pisici am decis ca trebuie sa fac urmatorul pas si anume sa o revopsesc.
Inainte de asta satul de atatea seturi de arcuri schimbate si vazand ca produsele Raceland sunt printre cele mai apreciate din gama lowcost in state, finally am comandat o suspensie reglabila la Caius (thanks)
Nici nu am primit bine suspensia si hap pe ea,telefon la colegutu si in 2 ore masina era pe burta.
Revenind la vopsitorie dupa ceva cautari (experiente nepalacute cu vopsitorii in trecut,pe vremea cand aveam urs) am gasit niste baieti f priceputi cu care am reusit sa ma inteleg bine si vazand cateva lucrari de-ale lor pe alte masini am decis sa purcedem la treaba.
Bulanos de fel eu asa....pregatitul masinii a durat cam multicel deoarece tocmai la mine baietii au inceput sa schimbe din personal...cu toate astea intr-o vineri masina intra in cuptor gata de vopsit.
Urmeaza episodul Panica Maxima...ce culoare o facem?
Ma trezesc cu o cutie de paletare de la toate natiile de masini in brate sa aleg.Evident in acea vineri nu sa mai vopsit nimic,urmand ca luni sa le comunic ce culoare vreau.Din nou a urmat un weekend nebun cu rupt in doua netu dupa poze,in final ramanand cu 3 variante:
1.raman la culoarea masinii(daytona violett metalic)-o culoare f misto mai ales daca e vopsita proaspat(nu coapta de soare si vreme)
2.alpinweiss - iar o culoare deosebita a BMW-ului ,insa ceva nu se incadra,imi dadea cu virgula...orice ai face la o pisica alba nu se va compara in veci cu un urs alb mtech2.
3.rosu- care rosu?hellrot e prea spalacit,cel de pe e46m3 prea visiniu...bun trecem la alte marci...nimic...pana la urma m-am decis.
Va fi cel mai celebru rosu, Rosso Corsa de la Ferrari (mai ales ca aveam ceva cu masinile rosii,imi placeau maxim - aici NFS-u e de vina cu ursu lui nebun si pisicile alea rosii)
Iata si rezultatul