Salutare ! De un timp acest topic a fost Locked din diferite motive .
Astazi m-am hotarat sa il redeschid odata cu inceperea noului proiect .
O sa incep prin prezentarea Finalei de la Iasi , unde m-am calificat pe Locul 1 cu 94.92 puncte si Locul 2 in Battle dupa ce am fost infrant in finala de Razvan Lkn .
Toate performantele mele se datoreaza tehnicii invatate pas cu pas de la Marius Kns , care si el deasemenea a dat dovada la Bucuresti de un punctaj peste asteptarile oricui , calificandu-se pe locul 3 cu doar 300 de cai , rezultand cat de tehnic este .
Modificarile caroseriei au ramas aceleasi s-a umblat doar la estetica .
-Masina a primit datorita service-ului ONOSERV-TUNING , o colantare completa cu o grafica construita de Adrian Tescan si aplicata impreuna cu Gabriel Onofrei .( Ii multumesc pentru orele care a muncit la masina mea. Respect !)
-O noua bara reconstruita de service-ul Japan Team Garage a lui Axela .
Si cam atat !
Revenind la prezent , am ales un motor de 4.4 v8 m62b44 Non-vanos , luat de pe un e39 , datorita fiabilitatii si cuplul mare al acestui motor.
Un timp am fost in impas nefiind hotarat intre 2.5T / M / V8 , dar pe rand excluzandu-le , sfatuindu-ma cu Marius Kns am facut cea mai buna alegere.
Ca si upgrade la acest motor poate peste 1 an jumate 2 montarea unui sistem NOS obtinand un + de 100 maxim 150 cai .
Motorul este fabricat in anul 2000 , avand in jur de 90Mii km
TZIPLA.
O sa incerc cat de cat sa explic si sa pozez fiecare pas parcurs pentru punerea unui motor v8 pe e36.
Momentan tot ce pot sa zic este ca s-a cumparat o instalatie de M60 deoarece m62 este diferit la senzorul de pe cutie ,fulie .
Aceasta modificare a fost efectuata datorita pretului unei cutii de m62 care s-a pus doar pe 4.4 si m5 fiind cea cu 6 trepte .
Inca nu pot da detalii despre urmatoarele modificari pana nu ajungem la ele !
Astept intrebari de la oricine dar strict legate de masina !
Multumesc !
P.s : Pentru cei care probabil se intreaba cum am ajuns la aceasta alegere :
- 2.5 T = Fiabilitate redusa si daca sunt inafara Romaniei si se defecteaza ceva m-am dus degeaba . Cel mai important ar fi fost ca mi-ar fi luat probabil jumatate de an sa ma invat cu Turbo . Este mult mai greu decat aspirat !
-M3 S50b32 = Un motor foarte puternic dar si daca se strica ceva la el costa..ceva ....
-V8 = Cel mai fiabil dintre astea 3 existand exemple care se dau de +2 ani cu acest motor si inafara de ulei,apa,Blana altceva nu a necesitat .
Caii sunt parerea mea mult mai aproape de adevar decat ai unui M3 si cuplul cel mai avantajos 420nm . Daca se mai face si un soft la el ...este exact ce trebuie !
Costurile ar fi fost apropiate pentru orice as fi ales !