Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 21-02-11, 22:55   #16
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

faci ce vrei dar nu este axa cu came...eu iti spun pentru ca am patit-o si mi-au zis si mie fel si fel de mecanici diferite chestii...pana la urma am vorbit cu lafu, mi-a dat o chiuloasa completa, am montat-o si aia a fost...
__________________

Iubiţi-vă BMW-urile vechi, că altele la fel nu se mai fabrică !!!

NU exista viata dupa kitul de M de la BMW !!!
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 22-02-11, 20:46   #17
B3ST

Stage 5
 
B3ST's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 341
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

Nu stiti ce e zdranganitu de la minutu 0:40 ?

https://www.youtube.com/watch?v=0QdxIXMPlL0

Pe la sfarsit se vede si cum merge masina , vreau sa spun ca eu nu apas acceleratia cand se observa ca se tureaza,daca va uitat bine se observa la un mom dat si bateria.. eu cand apas acceleratia apasam mai mult de 2.000 de ture. Restu e de la sine.
__________________
In Memory Of My Ex...

Last edited by B3ST; 22-02-11 at 21:11.
B3ST is offline   Reply With Quote
Old 22-02-11, 23:46   #18
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

pai parca vad ca nu ti-a dat in nas...fluctuatia poate sa fie de la debitmetru, regulator de relanti sau sonda lambda...altceva nu imi vine acum in cap...
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 05-03-11, 14:09   #19
B3ST

Stage 5
 
B3ST's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 341
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

Quote:
Originally Posted by 69WRX View Post
pai parca vad ca nu ti-a dat in nas...fluctuatia poate sa fie de la debitmetru, regulator de relanti sau sonda lambda...altceva nu imi vine acum in cap...
A fost regulatoru de relanti,au incercat sa mil repare cumva si merge mult mai bine dar problema inca exissta la motoru cald,cand o pornesc. M-a costat 80€,daca cumparam piesa noua era 230€.

Mi dusa axa cu came,ceea ce ma determinat sa scap de masina,pentru ca nu am de gand sa o fac cu 1600€ cat ma costa reparatia. Ca mi-a spus ca daca schimba doar axa cu came, sar putea sa apara probleme in alte parti ale motorului,de exemplu cureaua de distributie,de aceea e asa scump ca trebuie schimbate mai multe,cureaua inclusiv.

Asta e,nu a fost sa fie de la inceput . . .

(cat m-ar costa reparatia in romania?)
B3ST is offline   Reply With Quote
Old 06-03-11, 11:07   #20
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

eu ti-am zis cat m-a costat pe mine...in jur de 70 de euro...cauta la schrot o chiuloasa buna completa iti cumperi si kitul de distrubutie nou si le schimbi... eu sunt in nürnberg acum dar vad ca si pe aici sunt cam scumpe piesele la mana a2a...
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 23:18   #21
B3ST

Stage 5
 
B3ST's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 341
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

M-am interesat si cu 350 aprox imi schimb chiuloasa si kitu de distributie. Sper sa nu mai fiu nevoit sa schimbt altceva sa rezolv problema.

Am o intrebare,daca mi-as pune folie neagra in RO,ar fi legala si in DE? M-am razgandit in ceea ce priveste masina si am decis sa o pastrez sa o pun la punct.

Am de gand sai pun si Angel Eyes,si aici ma tenteaza preturile din romania doar ca nu sunt valabile si in DE. Din cate am vazut,astea mi se par cele mai ok.

http://www.amazon.de/gp/product/B001...f=ord_cart_shr
B3ST is offline   Reply With Quote
Old 10-03-11, 08:27   #22
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

mai bine o pui in DE ca ai masina inscrisa acolo
69WRX is offline   Reply With Quote
Old 12-03-11, 20:31   #23
B3ST

Stage 5
 
B3ST's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 341
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

Deci, mi s-a spus ca nu are rost sa schimb toata chiuloasa si mia dat in schimb o lista cu ce trebuie schimbat.

Mi-au scos si catalisatorul,mi-a aratat cand a desfacut ce era pe acolo. Parca erau lemne secate si pline de calcar. Iar pana nu vin in tara merg cu ea fara catalisator.

Poate imi puteti recomanda vreun service auto bun din TM.

Iar ca sa nu fiu plictisitor cu problemele mele,am filmat scurt noul sunet de la masina, de cand nu am catalisator

https://www.youtube.com/watch?v=ULq_yW5o1tY&hd=1
B3ST is offline   Reply With Quote
Old 13-03-11, 14:08   #24
69WRX

Stage 5
 
69WRX's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of:
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: E36 - 318i - First Car, Heavy Start Story

a mea se aude la fel fara catalizator https://www.youtube.com/watch?v=A-imXbhZh2I

Last edited by 69WRX; 13-03-11 at 14:12.
69WRX is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -