02-12-10, 18:39
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
problema cu rechinul .....help!!!
Buna tuturor, nu de mult timp am cumparat un BMW 318 i E21, marca de care sunt indragostit inainte am avut un E36 318 is si un E34 525i. Deci am luat un ”rechin” la un pret convenabil, insa nu pot depasi pragul de 80 km/h si asta este penibil cand imi fac daciutele cu farurile sa ma dau la o parte Deci motorul trage greu, si dupa ce se incalzeste sta mereu undeva la 1100/1200 rpm nu coboara de acolo. pentru un 1800 chiar carburatie fiind eu vad prea slabe prestatii, sincer m-am asteptat la mai mult sunt sigur ca e vreo problema pe acolo, sper sa imi puteti da ceva sfaturi cu ce ar trebui sa incep si care ar fi in mod normal prestatiile la un BMW motor 1800 carburatie din 1979? Tin sa precizez faptul ca motorul porneste la prima cheie, in rest masina este legata si sta bine pe drum, am mai avut probleme legatye de frane si ambreiaj (pompa) dar alea sunt simple de rezolvat. Cineva mi-a zis ca e carburatorul si sa pun de Ww jetta sau audi 80 Deci in a 4-a in blana pe linie dreapta merg cu 80km/h....cand l-am luat mergea cu 40 km/h in a 4-a in linie dreapta dar a avut doua bujii moarte. Va sunt recunoscator pentru orice sfat pe care puteti sa mi-l dati cu referire la cele de mai sus. Astept opiniile si sfaturile Dvs.
.....inca ceva important, temperatura la apa urca destul de greu cateodata , altadata urca pana aproape de rosu dar daca merg cu ea intins e mai mult rece apa, asta cred ca influenteaza si consumul de benzina...unde ar trebui sa stea normal acul la apa? La 318 is era mereu putin mai sus de jumatate. Probabil o fi termostatul?
|
|
|
02-12-10, 20:22
|
#2
|
Stage 3
Join Date: Apr 2010
Posts: 140
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
salut, un raspuns la problema ta nu pot da. am cateva sfaturi, da jos prizele alea si proiectoarele...nici eleronul nu prea da bine
sper sa tii cont de sfat si bafta cu rechinul.
|
|
|
02-12-10, 21:04
|
#3
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Trebuie sa verifici mai multe:
- pompa de acceleratie neajustata
- diafragma poate fi defecta
- canalele de combustibil infundate
- nivel prea mic
- vacuumuri neetanse
- pompa de benzina defecta
- conducta de benzina infundata
- sorbul rezervorului infundat
- clapeta corpului doi intepenita,
etc..
El merge uniform dar nu trage de la un moment dat? Consuma enorm?
|
|
|
02-12-10, 21:16
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by E30SB
Trebuie sa verifici mai multe:
- pompa de acceleratie neajustata
- diafragma poate fi defecta
- canalele de combustibil infundate
- nivel prea mic
- vacuumuri neetanse
- pompa de benzina defecta
- conducta de benzina infundata
- sorbul rezervorului infundat
- clapeta corpului doi intepenita,
etc..
El merge uniform dar nu trage de la un moment dat? Consuma enorm?
|
Merge uniform dar nu trage nu are sprint si cursa pedalei de accelerație este f scurta sa zic aproximativ 5,7 cm...carbul este simplu cu soc electric care cred ca nu merge ca rămâne turata mereu la 1000, 1200 rpm. Maine am sa-l desfac sa vad ce e pe acolo.probabil propietarul anterior a schimbat jicloarele sau a limitat cursa pedalei de accelerație sa nu mai consume atat. consumul nu este exagerat la cum trage nici nu ma mir, este undeva la 10 la 100. Inca ceva nu are vas de expansiune, se poate asta???Multumesc pentru sfaturi am sa incerc pas cu pas fiecare chestie.
|
|
|
02-12-10, 21:21
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by whitE30
salut, un raspuns la problema ta nu pot da. am cateva sfaturi, da jos prizele alea si proiectoarele...nici eleronul nu prea da bine
sper sa tii cont de sfat si bafta cu rechinul.
|
sal, eleronul i-mi place, proiectoarele i-mi folosesc,merg zilnic cu masina deci imi folosesc mai ales in zona noastră unde este multa ceata, dar prizele si pe mine ma inerveaza dar de moment raman acolo pt ca daca le dau ramane nashpa avand in vedere ca nu vopsesc masina inca, la anul in vara vreau sa o pun la punct.Pana atunci va rog sa ma mai suportati cu prizele pe capota asa mai castig ceva cai in plus glumeam pe seama cailor....numai bine!
|
|
|
02-12-10, 21:27
|
#6
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of: [Suzuki] [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
despre problema asta cu viteza nu stiu insa cu vasul de expansiune, 318 carburatie nu au vas ... mai bine intrebi pe https://forum.4tuning.ro/291-discutii.../page-139.html si pe bmwzone, felicitari ptr alegerea placuta si parerea mea e sa scoti elementele de "tuning". succes in continuare. ce carburator ai ? solex sau zenith (gaura din carcasa filtrului de aer, dupa ce dai jos filtrul e ovala sau rotunda) ?
__________________
1981 BMW 316 E21
Sharknose or no nose !
|
|
|
02-12-10, 21:35
|
#7
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Ceva inginerii romanesti, cu siguranta... Baga niste poze sa vedem si noi pacientul..
|
|
|
02-12-10, 21:50
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by AxYJamaicanu
despre problema asta cu viteza nu stiu insa cu vasul de expansiune, 318 carburatie nu au vas ... mai bine intrebi pe https://forum.4tuning.ro/291-discutii.../page-139.html si pe bmwzone, felicitari ptr alegerea placuta si parerea mea e sa scoti elementele de "tuning". succes in continuare. ce carburator ai ? solex sau zenith (gaura din carcasa filtrului de aer, dupa ce dai jos filtrul e ovala sau rotunda) ?
|
multumesc , e rotunda dar nu stiu ce tip de carb este doar ca este cu o sigura camera.
|
|
|
02-12-10, 23:25
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Last edited by Maniak22; 02-12-10 at 23:29.
|
|
|
03-12-10, 06:50
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 326
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Quote:
Originally Posted by E30SB
Ceva inginerii romanesti, cu siguranta... Baga niste poze sa vedem si noi pacientul..
|
fac astazi nista poze ca ma apuc sa-i dau de cap.... asta sper
|
|
|
03-12-10, 11:08
|
#11
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Singurul carburator monocorp care s-a instalat pe BMW E21 a fost Pierburg 1B2, pe modelul 315, daca nu gresesc.
Asa arata? http://www.bmwfaq.com/f12/tocando-el-pierburg-527412/
Off-topic: ce volan fain...
Last edited by E30SB; 03-12-10 at 11:11.
|
|
|
03-12-10, 12:57
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,413
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
masina asta din pacate nu a prea vazut atelier de mecanici , mai mult a fost carpita pe strada . ( vb in cunostinta de cauza). caroseria e ok , poate iesi o masina frumoasa dar ce as face eu ,as arunca motorul si as pune de pe e36 un 1.8. bafta cu ea
__________________
seat leon fr x2
|
|
|
03-12-10, 13:01
|
#13
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Complicat cu omologarea. In rest, ideea e buna.
Ontopic, daca motorul e de 1,8, nu stiu ce cauta tigania aia de monocorp pe el. Sta pe galeria lui sau sunt ceva modificari? Dupa cate stiu doar pe motor M10 de 1,6 s-a pus asa ceva.
|
|
|
03-12-10, 16:55
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,392
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
are 2 camere carburatoru ? am avut un urs tot asa de 1.8 si facea la fel ...
|
|
|
03-12-10, 17:25
|
#15
|
Stage 2
Join Date: Nov 2010
Posts: 35
|
Re: problema cu rechinul .....help!!!
Credeam ca doar eu sunt fript pe-aici sa nu vad ca e motorul de 1,8, dar uite ca mai e cineva care n-a vazut ca vorbim - de 14 postari deja - de un carburator monocorp.
|
|
|
|
|