salut . dupa un timp indelungat in care am fost mai mult pieton si am stat fara masina pentru ca mi-a facut-o pachet un nea gheorge <sofer de duminica > incercand sa faca o depasire tripla pe contrasens in curba si asteptand in tot acest timp sa imi recuperez banii de pe dauna totala am urmarit foarte atent si am decis intr-un final sa schimb marca masinii si sa trec de la golf 3 la e 30 320 benzina . si exact asta am si facut , am luat banii de pe dauna masinii + ce am mai strans eu si m-am dus in bucuresti sa imi caut o masina care sa mi se potriveasca stilului meu de condus si care sa ma reprezinte ........ si intr-un final am luat un urs 320 momentan inmatriculat pe BG , 2.0 benzina modificat de un prieten d-al varului meu din bucuresti putin la partea de aspect , ambreaj sport , radiator mare , suspensii sport kw, discuri perforate , xennon ,oglinzi electrice, toata evacuarea sport <toate alarmele > pornesc dupa ce trec cu masina , bari + pragare din fibra, 2 difuzoare MAGNAT pe spate si 2 difuzoare ALPINE pe fatza . sunt foarte multumit de masina , de felul cum se comporta la drum si cum trage de bn motorul . din a 1 a pana in a 4a scartzaie rotile sub ea ................pe viitor o sa urmeze un polish , folie neagra pe geamuri , un dvd finutz , sa pun xennon si pe faza lunga , un woofer + amplificator cat sa trezesc vecinii cand intru in parcare ............idei si planuri sunt multe ....bani sa fie
Nu ii pune folie prea inchisa la culoare ca nu va arata bine.... un 20-35% ar fi perfect. Si scoate WRC-u ala de pe lateral
Mai bine strange bani de niste jante frumoase iar dupa ai timp si de basi...parerea mea
Bafta sa ai la ea e frumoasa rau nu ma asteptam
da asa este nici mie nu imi place wrc-ul ala de pe lateral dar am zis sa astept sa treaca frigul asta si cum se incalzeste vremea putin am sa le scot ca sa nu imi ramana patata vopseaua sau sa ma trezesc ca iese cu tot cu lac
cat despre folie ma gandeam la un 95 % pe spate pt ca nu ma mai orbesc noaptea tirurile cand sunt in spatele meu iar pe lateral da vreau ceva mai deschis pentru ca e greu la gararea cu spatele sa ma orientez in oglinzi
ms frumos . da asa este , a fost intretinut bine de varumiu , e maniac pe curatenie , zgarieturi si schimbat piese si eu ii calc pe urme ca doar impartim aceeasi pasiune
da stiu ce zici ca e bine sa ai inchisa la culoare pe spate din mai multe motive... dar cel putin mie nu imi place contrastul de 95% pe spate si 25% pe fata cum are toata lumea.
da stiu ce zici ca e bine sa ai inchisa la culoare pe spate din mai multe motive... dar cel putin mie nu imi place contrastul de 95% pe spate si 25% pe fata cum are toata lumea.
Acum faci tu cum vrei.. eu nu a-si face asa
Oricum tine-o tot asa!!!
eu ziceam doar luneta sa o fac mai inchisa fara geamurile laterale de pe spate dar inca ma mai gandesc oricum acum momentan nu mai dispun de prea multi bani pentru ca am cheltuit pe benzina 230 ron numai ca sa o aduc din bucuresti a trebuit sa imi fac schimbul de ulei 200 ron , filtre , cauciucuri de iarna + ca a trebuit sa imi traduc actele masinii < asigurarea , procura ,cartea si talonul in caz ca am nevoie vreodata pentru asigurari . oricum imi prind bine pentru la anu cand o voi inmatricula pentru ca le am deja traduse
abea peste 2 saptamani ma apuc de bagat bani in ea pana atunci imi fac planuri
frumoasa masina si nu pare deloc obosita!
buna achizitie, daca vei merge pe un stil clean, vei avea numai de castigat.
spor la treaba!
tocmai d-asta am si luat-o de la varumiu din bucuresti . ala e maniac sa bage bani in masini si sa le intretzina sa le modifice si cand am vazut si iin ce hal poate sa traga motorul si cum lucreaza ambreiajul sport scartzaind din treapta a 1 a pana in treapta a 4 a si sunetul de la evacuare se auzea foarte frumos , nu batea nimic in gropi , pe drum mergea drept nu tragea stanga sau dreapta iar in curbe suspensia sport se comporta foarte bine si atunci am ajuns si eu la concluzia ca se merita sa dau 1700 eur pe un e 30 putin modificat
tocmai d-asta am si luat-o de la varumiu din bucuresti . ala e maniac sa bage bani in masini si sa le intretzina sa le modifice si cand am vazut si iin ce hal poate sa traga motorul si cum lucreaza ambreiajul sport scartzaind din treapta a 1 a pana in treapta a 4 a si sunetul de la evacuare se auzea foarte frumos , nu batea nimic in gropi , pe drum mergea drept nu tragea stanga sau dreapta iar in curbe suspensia sport se comporta foarte bine si atunci am ajuns si eu la concluzia ca se merita sa dau 1700 eur pe un e 30 putin modificat